Gå til innhold

Spillverket.no: Hvis Gamer.no blir et blad...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det da mindre artikler på internettsiden, siden det skulle være andre artikler i bladet? Det sier jo seg selv, da må dere jo prioritere hva dere skal ha hvor.

 

Hvis det er så, vil jeg aldri ha et blad! Elsker Gamer.no!

9534801[/snapback]

Nei, det blir ikke mindre artikler på nettsiden hvis vi lanserer et spillblad. Snarere tvert imot :-)

Lenke til kommentar
Hæ skal GAMER.NO bli et eget bla?

9537811[/snapback]

Se på avstemninga på venstresiden på Gamer.no :)

 

Blir det da mindre artikler på internettsiden, siden det skulle være andre artikler i bladet? Det sier jo seg selv, da må dere jo prioritere hva dere skal ha hvor.

 

Hvis det er så, vil jeg aldri ha et blad! Elsker Gamer.no!

9534801[/snapback]

Nei, det blir ikke mindre artikler på nettsiden hvis vi lanserer et spillblad. Snarere tvert imot :-)

9535089[/snapback]

Men det er bra da! :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om blad kan høres ut som en intressant ide har jeg ingen tro på at det blir noen økonomisk gevinst av dette helt uten videre. Papir er et døende medium og dette er en har tid for alle mediene, absolutt ikke en blomster periode å starte opp i. Jeg har mer tro på et web-abo for mer informasjon, artikkler osv. Men frykter da at dagens innhold vil bli solgt for penger og at vi sitter igjen med mindre, oss som ikke ønsker noen abo - slik endel andre firmar har gjort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tips til Gamer.no om dette.

 

Dere kunne jo lansere et "E-Magazine" i PDF format som er nedlastbar. Ganske mangen blad selskaper som nå gjør dette. Kuter ned masse kostnadder og printing osv.

 

Legg ut et par gratis isssues så se hvordan publikum reagerer til den. Så er det lettere å forandre ting og tang med hjelp av tilbakemeldinger fra oss. Dersom det går unna så lanserer dere det som blad.... Må jo bruke litt "drug dealer" taktikk og få folka hekta for å sikre salg. ;)

Lenke til kommentar

Jo, men jeg snakker om et alternativt å teste ut muligheten og layout for bladet. Dessuten er ikke salget bra nok så må de kutte ut bladet. Det koster å publisere blader vet du! Ved å lansere i PDF format en stund å ser de om det er nok marked for det, og med nesten ingenting kostnader.

 

Dessuten vil det også hjelpe å spre ordet.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...