Gå til innhold

Kjøpe Halo 3?


BonoU2

Anbefalte innlegg

For meg er det den utrolige gjenspillsverdien singleplayer delen av Halo har som gjør at jeg liker det så godt. Jeg har spilt gjennom singeplayer på Halo CE godt over 10 ganger. Halo 2 derimot har jeg kunn spilt gjennom en gang, men spilt masse MP.

 

Til dere tidligere i tråden som har sammenlignet GeOW singleplayer og Halo singleplayer, det blir vel litt for dumt, Halo har en ganske mye mer seriøs og dyp historie enn Gears, og Halo er mye mer cinematisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også at Halo er opskrytt. Spilte ca 70% av eneren, men synes rett og slett det var veldig kjedelig. Tok det fram igjen for en liten stund siden for å gi det en sjangse til, men jeg synes det var akkurat like kjedelig nå om ikke enda kjedligere pga det er ganske gammelt.

 

Har også prøvd litt av 2eren men det var liksom ikke noe som fikk meg så veldig intrisert, la det fra meg ganske raskt.

Lenke til kommentar
Dessverre er min interesser for online meget liten, da jeg sjelden har tid til det. Av det grunn er jeg mest glad i singleplayer.

Derfor kommer jeg helt sikkert ikke til å køpe Halo 3 med det første.

9533255[/snapback]

Hva er det som får deg til å tro at å spille med andre folk tar mer tid? :hmm:

9533315[/snapback]

 

Vel, det tar vel ikke mer tid. Det har seg sånn at jeg har begrenset med tid til å spille og at jeg liker singleplayer fordi det har en slutt slik at jeg kan bevege meg til neste spill.

 

For liten tid, for mange spill rett og slett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...