Gå til innhold

Kjøpe Halo 3?


BonoU2

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde Halo en gang, men likte det ikke. SPilte første map singleplayer, syntes det var litt kjedelig. Synes egentlig FPS er dritkult, Call of Duty, Medal of Honour, gears of War osv erspill eg liker veldig godt. Men er usikker på om jeg skal kjøpe Halo 3, siden jeg ikke har spilt gjennom de to første spillene i serien!

Og er spilla egentlig så bra som alle sier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Jeg prøvde Halo en gang, men likte det ikke. SPilte første map singleplayer, syntes det var litt kjedelig. Synes egentlig FPS er dritkult, Call of Duty, Medal of Honour, gears of War osv erspill eg liker veldig godt. Men er usikker på om jeg skal kjøpe Halo 3, siden jeg ikke har spilt gjennom de to første spillene i serien!

Og er spilla egentlig så bra som alle sier?

9532071[/snapback]

 

Kjøp det på EBgames. Hvis du ikke liker det kan du levere det tilbake innen 10 dager. (hvis det er sånn fortsatt) Men hvorfor skulle du IKKE like det? ;)

Lenke til kommentar
Jeg prøvde Halo en gang, men likte det ikke. SPilte første map singleplayer, syntes det var litt kjedelig. Synes egentlig FPS er dritkult, Call of Duty, Medal of Honour, gears of War osv erspill eg liker veldig godt. Men er usikker på om jeg skal kjøpe Halo 3, siden jeg ikke har spilt gjennom de to første spillene i serien!

Og er spilla egentlig så bra som alle sier?

9532071[/snapback]

 

Kjøp det på EBgames. Hvis du ikke liker det kan du levere det tilbake innen 10 dager. (hvis det er sånn fortsatt) Men hvorfor skulle du IKKE like det? ;)

9532156[/snapback]

 

EB har sluttet med det,10 dagers regelen gjelder kun BRUKTE spill nå

Lenke til kommentar
Jeg prøvde Halo en gang, men likte det ikke. SPilte første map singleplayer, syntes det var litt kjedelig. Synes egentlig FPS er dritkult, Call of Duty, Medal of Honour, gears of War osv erspill eg liker veldig godt. Men er usikker på om jeg skal kjøpe Halo 3, siden jeg ikke har spilt gjennom de to første spillene i serien!

Og er spilla egentlig så bra som alle sier?

9532071[/snapback]

 

Hvis jeg ikke hadde spilt mer enn første brettet i Halo hadde jeg nok ikke likt det noe særlig jeg heller. Heldigvis fortsatte jeg.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde Halo en gang, men likte det ikke. SPilte første map singleplayer, syntes det var litt kjedelig. Synes egentlig FPS er dritkult, Call of Duty, Medal of Honour, gears of War osv erspill eg liker veldig godt. Men er usikker på om jeg skal kjøpe Halo 3, siden jeg ikke har spilt gjennom de to første spillene i serien!

Og er spilla egentlig så bra som alle sier?

9532071[/snapback]

 

Kjøp det på EBgames. Hvis du ikke liker det kan du levere det tilbake innen 10 dager. (hvis det er sånn fortsatt) Men hvorfor skulle du IKKE like det? ;)

9532156[/snapback]

 

EB har sluttet med det,10 dagers regelen gjelder kun BRUKTE spill nå

9532603[/snapback]

 

spaceworld i storgata har en 7 dagers frist, kan kjøpe et spill, liker du det ikke kan man bytte det igjenn. Det eneste dumme er at man ikke får penger tilbake, kun nytt spill*-)

 

Noen som skal på nattåpent foresten? Hørt at det er en del steder rundt om i oslo som skal ha nattåpent.

 

SpaceWorld i storg... skal ha, tror eb games og game også skal ha det...

 

halo:D

Lenke til kommentar

Synes også at Halo er vanvittig oppskrytt. Har spilt gjennom det første spillet, men har ikke kommet så langt som å starte det andre. Skal nevnes at jeg ikke har spilt spillet online, noe som visstnok skal være den beste delen av spillet. dessverre er min interesser for online meget liten, da jeg sjelden har tid til det. Av det grunn er jeg mest glad i singleplayer.

 

Derfor kommer jeg helt sikkert ikke til å køpe Halo 3 med det første.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er singleplayern i Halo og Halo2 helt greie. Multiplayern er imidlertid veldig bra. Det er mulitplayeren som gjør at jeg fortsetter å spille Halo-spillene igjen og igjen. Jeg spilte den multiplayerbetan til Halo3, og det lover bra for spillet.

 

Jeg vil anta at singleplayern i Halo3 sikkert vil engasjere deg like mye som den i GOW. Derimot vil multiplayern være mye bedre (dersom du spiller med eller mot andre da). Halo3 er nok et trygt valg. Om det lever opp til hypen er dog en annen sak.

Lenke til kommentar
Dessverre er min interesser for online meget liten, da jeg sjelden har tid til det. Av det grunn er jeg mest glad i singleplayer.

Derfor kommer jeg helt sikkert ikke til å køpe Halo 3 med det første.

9533255[/snapback]

Hva er det som får deg til å tro at å spille med andre folk tar mer tid? :hmm:

9533315[/snapback]

 

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.... :D

 

Unektelig bra.

Lenke til kommentar
Synes også at Halo er vanvittig oppskrytt. Har spilt gjennom det første spillet, men har ikke kommet så langt som å starte det andre. Skal nevnes at jeg ikke har spilt spillet online, noe som visstnok skal være den beste delen av spillet. dessverre er min interesser for online meget liten, da jeg sjelden har tid til det. Av det grunn er jeg mest glad i singleplayer.

 

Derfor kommer jeg helt sikkert ikke til å køpe Halo 3 med det første.

9533255[/snapback]

 

Er ganske enig i deg her og synes også at Halo er oppskrytt som fy.

Jeg spilte igjennom ca. 80% av Halo 1 før jeg ikke gadd mer, Halo 2 kjøpte jeg også men spilte det kun i 10 minutter før jeg la det bort. Jeg kommer nok å vente til Halo 3 koster 99/199 kroner på Elkjøp i januar, før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det.

 

For meg er det Crysis til pc og Mass Effect til Xbox360 som er de to store releasene i år!

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til Halo. Syntes Halo CE og Halo 2 var sinnsykt bra. Men det har litt med hva du liker. Spiller Halo spillene for å glitche i campaign/multiplayer(Nei eg glitcher ikkje i matchmaking :p ) Synes det beste med Halo er campaign og så kommer multiplayer. Har sikkert spilt Halo 2 minst 3 ganger i uken siden det kom ut, og er fortsatt ikkje lei. Hvis eg ikkje overbeviser deg, gå inpå http://www.highimpacthalo.org/forum/

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...