BIG1 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Fler som sliter med driverinstalleringer i Vista? Nå har jeg installert en ny skriver, lagt inn drivere og alt fra cd. Og hver jævla gang jeg starter skriveren så spør den etter drivere, skriveren trenger 8 forskjellige drivere for at den skal være funksjonibel, først søker den på windows update, så må jeg skrive inn c:\windows\system32 hver gang. Det er litt slitsomt. Samme er det med minnekort etc. Noen som har et tips?
Aqualong Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Fler som sliter med driverinstalleringer i Vista? Nå har jeg installert en ny skriver, lagt inn drivere og alt fra cd. Og hver jævla gang jeg starter skriveren så spør den etter drivere, skriveren trenger 8 forskjellige drivere for at den skal være funksjonibel, først søker den på windows update, så må jeg skrive inn c:\windows\system32 hver gang. Det er litt slitsomt. Samme er det med minnekort etc. Noen som har et tips? 9527173[/snapback] Sikker på at CDen inneholder riktige drivere for Vista? Prøv å laste ned nyeste drivere fra produsenten.
Aqualong Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Har gjort det 9534797[/snapback] Har du prøvd å logge inn som Administrator, og så installere driverne? Du må i så fall aktivere Administratorkontoen først. Endret 20. september 2007 av Aqualong
BIG1 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Har gjort det 9534797[/snapback] Har du prøvd å logge inn som Administrator, og så installere driverne? Du må i så fall aktivere Administratorkontoen først. 9536667[/snapback] Jepp, jeg er admin. Tror jeg tar en reinstall av vista snart
Aqualong Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Jepp, jeg er admin. Tror jeg tar en reinstall av vista snart 9536814[/snapback] Husk at selv om du er i gruppen Administrators, så har du ikke alle rettigheter. Du må faktisk logge inn med Administratorkontoen i Vista for å få alle rettigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå