Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva gjør jeg feil?


Gjest Jenta17

Anbefalte innlegg

Heii! jeg lurer på hva jeg gjør feil. dette er vel mest et spørsmål til gutter/menn. Jeg kan nemlig ikke gå på date uten at gutten forventer at vi skal ha sex. Hvis jeg er hjemme hos en gutt å vi sitter å prater og alt er greit. Så kliner vi i 5 minutter, også skal han ta av meg buksa, uten at jeg har lagt opp til det.. Er alle sånn? eller.. ? er det jeg som gjør noe galt? jeg har på en måte ingen planer om å ha sex med gutter jeg ikke kjenner så godt, men jeg hater at de forventer at ting skal skje så fort.. jeg vil gjerne møtes og snakke å kline å det er greit med litt, hva skal jeg si? tafsing=P men sånn.. det er jo ikke så veldig spennende mer hvis man bare puler med en gang..? tror dere JEG gjør noe galt?

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan vise at jeg er interessert, og kline med gutten uten at han tror at jeg har tenkt å hoppe rett på han? og i tillegg holde hans interesse for meg oppe da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med hvilke signaler du sender til gutten å gjøre, også?

 

Sånn som du beskriver det, og forteller at du gjerne er interessert i litt "tafsing", så virker det jo som om du sender forholdsvis offensive signaler i forhold til hva de fleste andre jenter gjør på et så tidlig stadie..

Hvis du som jente ikke er spesielt tilbakeholden, og i tillegg tar initiativ til rimelig heavy klining, tafsing, osv, så tar gutter det fort som et rimelig tydelig signal..

 

 

Nå vet jo ikke jeg helt hva du er ute etter, men hvis du er ute etter noe seriøst, ikke ta initiativ til heavy klining og tafsing for tidlig.. Da ser gutter mer på deg som et "sex-objekt" (unnskyld uttrykket, det høres ikke positivt ut), enn en jente de kan tenke seg å ha f.eks. et forhold til..

 

Dessverre, så enkelt er det nok, og så enkle er nok dessverre de aller fleste gutter..

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med hvilke signaler du sender til gutten å gjøre, også?

 

Sånn som du beskriver det, og forteller at du gjerne er interessert i litt "tafsing", så virker det jo som om du sender forholdsvis offensive signaler i forhold til hva de fleste andre jenter gjør på et så tidlig stadie..

Hvis du som jente ikke er spesielt tilbakeholden, og i tillegg tar initiativ til rimelig heavy klining, tafsing, osv, så tar gutter det fort som et rimelig tydelig signal..

 

 

Nå vet jo ikke jeg helt hva du er ute etter, men hvis du er ute etter noe seriøst, ikke ta initiativ til heavy klining og tafsing for tidlig.. Da ser gutter mer på deg som et "sex-objekt" (unnskyld uttrykket, det høres ikke positivt ut), enn en jente de kan tenke seg å ha f.eks. et forhold til..

 

Dessverre, så enkelt er det nok, og så enkle er nok dessverre de aller fleste gutter..

9524094[/snapback]

Jeg støtter Heismann.

Du kan jo faktisk ganske tidlig i daten si at du liker han, men ikke vil ha sex på første date. men også fortelle at du synes at det er ok med litt tafsing. Vanskelig balanmsegang fordi du sender blandede signaler, men hvis tidlig understreker hva du er klar for, før noe har skjedd, er det enklere for gutten å justere forventningene i forhold til hvilke signaler han oppfatter.

Lenke til kommentar
Likevel tror jeg ikke alle gutter er sånn :p Slike som meg for eksempel, som tar det med ro. Vi er glade om vi får kysse litt på første date :)

9526705[/snapback]

 

Jeg synes du er kravstor..

Slike som meg er fornøyde om dama snakker med oss på første date.. :D

 

[/ironi]

 

 

Det finnes faktisk gutter som vet å oppføre seg også, bare så det er sagt.. :)

Lenke til kommentar
Heii! jeg lurer på hva jeg gjør feil. dette er vel mest et spørsmål til gutter/menn. Jeg kan nemlig ikke gå på date uten at gutten forventer at vi skal ha sex. Hvis jeg er hjemme hos en gutt å vi sitter å prater og alt er greit. Så kliner vi i 5 minutter, også skal han ta av meg buksa, uten at jeg har lagt opp til det.. Er alle sånn? eller.. ? er det jeg som gjør noe galt? jeg har på en måte ingen planer om å ha sex med gutter jeg ikke kjenner så godt, men jeg hater at de forventer at ting skal skje så fort.. jeg vil gjerne møtes og snakke å kline å det er greit med litt, hva skal jeg si? tafsing=P men sånn.. det er jo ikke så veldig spennende mer hvis man bare puler med en gang..? tror dere JEG gjør noe galt?

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan vise at jeg er interessert, og kline med gutten uten at han tror at jeg har tenkt å hoppe rett på han? og i tillegg holde hans interesse for meg oppe da..

9521297[/snapback]

Akkurat det der med sex og slik er det du som styrer, kjære deg ;)

Lenke til kommentar

"Når pikken står, alt ut av hue går".

 

Nei, guttungen må respektere dine følelser, vil du ikke, så vil du ikke. Det er overhode ikke noe galt med å bli bedre kjent med vedkommende, før man hopper i høyet. Si det rett ut: "Jeg vil bli bedre kjent med det først".

 

Det er ikke noe galt med deg, personlig, bare fordi du ikke har lyst til å rushe ting ;)

Lenke til kommentar

dere er flinke i det her altså..! hehe. tusen takk for tips å sånn:) og du heismann, jeg syns ikke det var frekt sakt, bra du sier det du mener. Jeg prøver å ikke sende ut feil signal. men jeg lurer på om jeg kanskje gjør det veldig ofte uten å vite om det selv.. :ermm: altså.. at jeg bli feiltolka.. å det er ikke så veldig bra.. hmm.. må vet tenke litt på hvordan jeg gjør ting fremover tror jeg..

 

tusen takk alle sammen altså!!:) hjalp mye dette!;)

Lenke til kommentar
dere er flinke i det her altså..! hehe. tusen takk for tips å sånn:) og du heismann, jeg syns ikke det var frekt sakt, bra du sier det du mener. Jeg prøver å ikke sende ut feil signal. men jeg lurer på om jeg kanskje gjør det veldig ofte uten å vite om det selv..  :ermm:  altså.. at jeg bli feiltolka.. å det er ikke så veldig bra.. hmm.. må vet tenke litt på hvordan jeg gjør ting fremover tror jeg..

 

tusen takk alle sammen altså!!:) hjalp mye dette!;)

9562977[/snapback]

 

For å si det med en klisjé:

"Det er nok ikke nødvendigvis du som sender ut feil signaler, men han som tenker med feil hode. "

 

Ikke start daten med å si: "Du, jeg har ikke sex på første date altså". Da tror jeg faktisk jeg hadde gått på sekundet. Jeg ville oppfattet det som veldig negativt, siden du da implisitt fremstiller det som at han er det. Si det heller på en skikkelig måte hvis det kommer til det punktet at han prøver å komme nedi buksa på deg.

 

Når det kommer til klining og tafsing så er jo det på en måte forspillet til noe mer, så på første date så bør man kanskje tenke seg om før man kliner og tafser for mye siden det kan sende ut feil signaler. Dette er ikke enkelt og folk er helt klart forskjellige. Det den ene oppfatter slik oppfatter den andre sånn.

Lenke til kommentar

Tror ikke alle gutter tenker at de skal pule deg på første date. Men i blant skjer ting, og da vet jeg som jente at det er vanskelig å si nei selvom man ikke har så lyst. Det er sånn vi ofte gjør fordi vi føler det forventes av oss.

 

Er litt vrient å vite hva man skal gjøre med det. Kanskje unngå å være hjemme hos en av dere, og heller et offentlig sted?

Lenke til kommentar

Jeg blir jævlig forvirret når jenten begynner å klå på meg, men når jeg prøver meg tilbake virker hun avvisende. Og det skjer så alt for ofte. Mulig jeg er dum, men det er sykt vanskelig å vite hvor langt man har "lov" til å gå når man får slike motstridende signaler. Det beste du kan gjøre er vel å forklare hvordan det er. Jeg hadde hvertfall likt det bedre.

Lenke til kommentar

altså.. ikke for å være frekk med deg men når du sitter å råkliner med en gutt i 5 minutter på første date - forventer du deg at han skal gi seg der? gutter er enklere enn som så.. når du først gir dem hele hånden vil de så klart ha mer.

 

hold deg heller lengere før du kliner neste gang (iallefall til date to eller tre) så vet de du er på date med litt med hva de kan forvente.

Lenke til kommentar

Jeg har et veldig enkelt svar på spørsmålet ditt. Dette skal funke, når du kliner lavær og bruk tunge, ikke rå klin i det hele tatt. Kyss han på munnen, bit han litt i øret, kyss han på kinnet, bare du ikke frencher han eller ta han i skrittet etc. så skjønner han nok hvor du holder deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...