Gå til innhold

Halo 3-lekkasje i Norge (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at Expert får smekk på pungen av Microsoft for det her. Eregentlig litt redd for og være her på den store webben av frykt for og finne noe om singelplayer..

Skrevet (endret)

expert har gjort dette flere ganger. Kjøpte poseidon(filmen) 3 uker før dvd releasen var ;D

Kjøpte også MI3 en uke før den kom på dvd :p

Endret av VikinGz
Skrevet

Leste i en avis her nå at to spill hadde blitt lagt ut på finn.no! :p Hvis de er så lure at de faktisk tenker tanken: "Dette kan jeg tjene penger på ved å selge på internett", så burde de jo ha tenkt at de kan få mere spenn ved å selge det på ebay isteden....

Skrevet

på vgnett står det at slutten av spillet er lagt ut på youtube. Piratkopien har kommet på nette og 2 stk selger spillene sine på finn.no....

microsoft er sikkert ganske sure på expert ^^

Skrevet
Leste i en avis her nå at to spill hadde blitt lagt ut på finn.no! :p Hvis de er så lure at de faktisk tenker tanken: "Dette kan jeg tjene penger på ved å selge på internett", så burde de jo ha tenkt at de kan få mere spenn ved å selge det på ebay isteden....

9518672[/snapback]

Det er vel allerede noen som selger det på ebay såvidt jeg så. Var 98 priser, men mange av dem var preorder da

Skrevet

Jeg prøvde å kjøpe Crackdown før release på Lefdal med full viten om at releasen ikke var før om par dager og at de hadde spillet på lager (shame on me). Fyren var såpass oppegående til å faktisk sjekke når releasen var :(:)

Skrevet

9518672[/snapback]

Det er vel allerede noen som selger det på ebay såvidt jeg så. Var 98 priser, men mange av dem var preorder da

9519142[/snapback]

Mange av den var preorder? Så kun preorder jeg. Ingen som faktisk hadde orginalen. Har du link?

Skrevet
Dette betyr at når GTA5 kommer må vi kartlegge elektrobutikken og finne den med den "dummeste" fyren i kassa og handel der før tida, hø hø høh

9519170[/snapback]

først må vi vente på GTA4 :p

Skrevet

Har allerede blitt spurt av amerikanere på venne-listen min (som har lest denne nyheten på amerikanske spillsider for noen dager siden, gamer.no er trege som vanlig :whistle: ) om jeg har fått tak i Halo 3 tidlig siden jeg bor i Norge :D

Skrevet

Litt OT, men er det noen som har hørt noe om SP-delen i 3'ern er på høyde med 1'ern igjen? Ble litt skuffa da jeg spilte Halo 2, nemlig, så jeg var litt skeptisk med å forhåndsbestille...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...