Gå til innhold

VG annmelder Heavenly Sword


GoldlaXiE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hvem bryr seg om kvaliteten på spillene man kjøper? Selv pleier jeg å gå inn i spillbutikker med bind for øynene å bare peke på det jeg vil ha.

9524661[/snapback]

Tror du virkelig at spillanmeldere kan fortelle hvor bra et spill er i dine og mine øyne?

9528652[/snapback]

 

I 95% av tilfellene ja selfølgelig. Hvis et spill får ca 90% og mer av de fleste anmeldere og det er i en sjanger jeg liker så er det nesten garantert at jeg vil like det. Og det gjelder alle andre også.

 

Er vel ikke så veldig mange som liker spill som blir slaktet overalt.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å være anmelder dersom du kun skal formidle din egen smak? Da kan du like godt holde deg til å poste dine egne meninger på et forum.

 

Tøv. Anmeldere er som flere av oss her inne, spillere med stor spill-lidenskap. Man trenger ikke like deres meninger, men anmeldelsene skal fullt og helt være deres subjektive mening om et spill. Trekke inn objektivitet i en anmeldelse, hallo?

Man trenger ikke være enig, og det er jo litt av morroa med anmeldelser.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å være anmelder dersom du kun skal formidle din egen smak? Da kan du like godt holde deg til å poste dine egne meninger på et forum.

 

Tøv. Anmeldere er som flere av oss her inne, spillere med stor spill-lidenskap. Man trenger ikke like deres meninger, men anmeldelsene skal fullt og helt være deres subjektive mening om et spill. Trekke inn objektivitet i en anmeldelse, hallo?

Man trenger ikke være enig, og det er jo litt av morroa med anmeldelser.

9528962[/snapback]

 

Går fint an. Som Sega Rally reviewet til Eurogamer f.eks. De sier spillet er knallbra men de vet og sier at den store massen nok ikke vil like det fordi spillet er for snevert og arkade.

Lenke til kommentar

Jeg skal i alle fall ha Heavenly Sword. Har http://www.heavenlysword.com/ oppe i bakgrunnen hele tiden bare for å høre den musikken som går på repeat der, Nydelig :)

 

Var en runde på div. butikker i Tr.Heim idag, men ingen hadde fått inn spillet på lager enda. Får vel vente til helga. (dro hjem med Marvel Ultimate Alliance da men)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Noen som vil kjøpe detta av meg? Vant det i en konkuranse, men har ikke PS3... 450kr? :O hva er normal pris? 500-600?

9535523[/snapback]

Norsk versjon?

9535558[/snapback]

Hvordan kan eg vite at det er norsk versjon?

Fikk den fra catch-gamer.no, og er europa versjonen seff, så tviler de mekker ett spill med bare engelsk?

Endret av Tomk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...