Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det sjangs i havet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snakket med en Nederlandsk jente i litt over 3 måneder nå. Har daglig kontakt over MSN, Ventrilo og chatting via World of Warcraft. Har lyst til å foreslå å besøke henne en gang, men vet ikke helt om jeg burde foreslå det så tidlig, kanskje vente en stund til.

 

Tror dere det er en sjangse for at det kan bli noe som helst ut av det? Synes vi har kjempegod kontakt og deler nesten alt av interesser.

 

Hun er 18 og jeg er 17 forresten ( 18 om to uker ).

9510016[/snapback]

 

Høres meget hyggelig ut, og hvis det ikke klaffer er det jo sikkert alltids fint med en ny venn! men noen punkter jeg lurer litt på:

* Du sier du har sett bilder av henne , har hun fått se bilder av deg så hun vet hva som kommer ?

* Har du i det hele tatt sjekket forholda om hun er singel osv?

* Samme interesser er jo en god start , men vil det slå gnister? isåfall hvis ikke - har du en escape-plan? :whistle:

 

Uansett - det skader jo ikke å spørre om det hadde vært greit om du kom ned en tur! Det verste som kan skje er jo at du får et nei å ikke trenger å sitte å fundere lenger :w00t:

Lenke til kommentar
Vi har selvfølgelig gitt hverandre masse bilder : ) Hun er for tiden singel. punkt 3 har jeg ikke tenkt noe på :p

9518390[/snapback]

 

Har du fått noen hint om hun liker det hun ser? :!:

Uansett - hvis du skal gjøre dette så må du føle at du brenner for det! kan være ganske skummelt! :ph34r:

Men jeg forstår det sånn at du ikke har spurt ennå? Jeg synes det høres ut som en kjempeidé og setter min stemme på go for it! :w00t:

Lenke til kommentar
Hva om hun er en luremus som Hostel jentene? Før du aner ordet av det er du i en kjeller der en person kutter av deg kuken.

9519912[/snapback]

 

Men det kan vel alle & enhver du drar hjem til være :whistle:

Dessuten har han vel ikke spurt henne om han kan besøke henne ennå så er vel ikke hun som er hypp på å få han i kjellern for diverse eksperimenter :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...