Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det sjangs i havet?


Anbefalte innlegg

Har snakket med en Nederlandsk jente i litt over 3 måneder nå. Har daglig kontakt over MSN, Ventrilo og chatting via World of Warcraft. Har lyst til å foreslå å besøke henne en gang, men vet ikke helt om jeg burde foreslå det så tidlig, kanskje vente en stund til.

 

Tror dere det er en sjangse for at det kan bli noe som helst ut av det? Synes vi har kjempegod kontakt og deler nesten alt av interesser.

 

Hun er 18 og jeg er 17 forresten ( 18 om to uker ).

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har du å tape?

9510205[/snapback]

Penger på flybilletter. Men det er vel egentlig alt. Jeg stemmer for at trådstarter skal prøve seg. Å la gode ting løpe fra seg er noe av det dummeste en kan gjøre.

9510224[/snapback]

Vel.. hvis det ikke funker kan du alltids ta deg en stripe på redlight`n :p

Endret av regga
Lenke til kommentar
Bare jeg som synes sammenhengen mellom ei dame fra Nederland og at han spør om han har en sjans i havet var litt morsom? x)

 

Vel, om dere snakker om andre ting enn WoW (altså, ikke spill-saker i det hele tatt) så har dere i hvert fall noe å bygge forholdet på. Go for it.

9511574[/snapback]

 

Prater om alt mulig annet :-) Ingen av oss spiller wow i noe særlig stor grad annet en når vi har tid til det.

Lenke til kommentar
Dra på et lan med henne :) så føles det ikke ut som at du er en creepy fyr som treffer jenter for å ha sex med dem.

9512617[/snapback]

 

 

 

Så lenge det ikke er omvendt og det er en creepy fyr i nederland som ligger og fapper etter bilder av norske poikar.

Du går nokk rett i en rape-trap hvis du reiser til Nederland ja, hold deg hjemme hos mamma. :)

Lenke til kommentar
Dra på et lan med henne :) så føles det ikke ut som at du er en creepy fyr som treffer jenter for å ha sex med dem.

9512617[/snapback]

 

 

 

Så lenge det ikke er omvendt og det er en creepy fyr i nederland som ligger og fapper etter bilder av norske poikar.

Du går nokk rett i en rape-trap hvis du reiser til Nederland ja, hold deg hjemme hos mamma. :)

9513123[/snapback]

 

Ville i så fall blitt første creepy fyren med jentestemme som prøver å nå ut til folk gjennom wow :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...