Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt med jente etter roting på fest?


Gjest *Gjest*

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

For ca. en måneds tid siden, kuttet dama meg ut etter at foreldrene plutselig skillte lag (ble litt for mye å tenke på var grunnen jeg fikk). Jeg ble selvsagt helt knust, og prøvde å snakke med henne, men fant kjappt ut at det var no way back (selv om jeg faktisk har mottat en del sms fra henne...:S). Jeg har prøvd å glemme/komme over henne, men tenker fordeom stadig vekk på henne, flere ganger til dagen. Dette var bare en liten innledning;)

 

Jeg har et "lite" spørsmål som hadde vært kjekt å fått svar på, uansett, her er min historie: Igår var jeg på fest hos ei vennine, og ble sittende, eller rettere sagt stående å snakke med ei meget attraktiv jente ganske mye av kvelden. Etter en stund tok jeg endelig motet til meg, og kysset henne, noe som heldigvis for meg, ble gjengitt. For første gang siden eksen slo opp med meg, var tankene mine hos ei annen jente. Utoverkvelden ble det litt mer roting, før hun tilslutt spurte om jeg ville følge henne hjem. Selvfølgelig, tenkte jeg:)! Etter å ha gått et stykke hånd i hånd, og hatt diverse klinepauser, gikk vi tilfeldigvis forbi mitt hus (som tydeligvis lå langs veien til hennes hus), jeg pekte å sa at der tilbrakte jeg dagene. Hun hadde ganske vondt i beina pga høye heler, og spurte om ikke vi kunne ta en pause på rommet mitt, noe jeg nikket ja til. Da vi kom inn på rommet mitt uten seng, (har to rom vedsiden av hverandre, et med filmer/stoler/data osv. og et soverom) sa hun; "Hva gjør vi her inne, det er jo ikke noen seng her?" Okey, tenkte jeg og kjente jeg ble nerrvøs, da jeg har relativt dårlig selvtillit når det kommer til jenter, er vel strengt tatt jomfru:S... (Ja, det forrgje forholdet mitt varte ikke så alt for lenge;)) Hun la seg ned, og vi begynnte å kysse, men selvfølgelig presterte jeg å feige ut, (jeg visste hun hadde hatt et forhold til en annen gutt i to år, vet ikke når de slo opp, men tror det er noen måneder siden nå, jeg fikk ivertfall veldig prestasjonsangst pga dette...) og tørte ikke ta neste steg(!)...! Da hun skjønnte at det ikke ble noe mer enn kyss, sa hun, "Javell, så vi har ikke lyst idag..." Jeg husker faen ikke hva jeg svarte, men husker jeg tenkte, "fuck, fuck, hellvette, hva er det jeg har gjort, her sitter jeg med denne smellvakre jenta i sengen, også pingler jeg ut for faen!" Etter dette bar jeg henne ut, og vi fortsatte å gå, hånd i hånd hjem til henne.

 

Utenfor huset hennes ble vi stående å kline en lang stund. Før hun ble nødt til og gå for og legge seg. Når hun skulle til og gå inn, spurte jeg henne om nummeret hennes, noe jeg fikk (hun fikk mitt også, men det var fordi jeg ringte til min egen mobil med hennes mobil). Jeg sa god natt og vandret hjemover.

 

Da jeg senere kom hjem til meg selv igjen, hadde jeg fått en melding ala; "Takk for at du fulgte meg:) Klem X" Jeg sendte; Takk for at jeg fikk følge deg hjem, klem..."

 

Uansett, idag, har jeg tenkt enormt mye på denne jenta (nesten ikke på eksen:o), og lurer på om det er smart å ta kontakt med henne? Hvordan bør jeg isåfall gå fram? Virker jeg desperat hvsi jeg f.eks ber henne med på kino til helgen?

 

Har null erfaring med roting på fest, så vet ikke om det er normalt å gjøre slik, og ikke ta kontakt med personen igjen liksom... (Er det null følelser involvert i festroting?)

 

Vi er begge 18år btw...

 

Håper noen har noe smart å komme med, setter pris på svar fra jenter:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye noen legger i fyllekos varierer fra person til person - så her finnes det ingen fasit, men totalt uinteresert kan hun vel neppe være siden hun praktisk talt tok føringen til sengekos.

 

Du sier at du feiga ut. Vel, det er ikke sikkert at det er det dummeste du har gjort. De fleste gutter hadde nok kasta seg over denne muligheten, men det står jo litt respekt av å ikke "utnytte" sjangsen med en jente som ikke er direkte edru.

 

Eneste måten å finne ut om det blir noe mer er jo bare å ta steget. Ring henne eller prat med henne neste gang du ser henne.

 

Du kan jo ganske enkelt spørre om gårdagen frister til gjentakelse eller noe mer. Så enkelt kan det gjøres.

 

Min nåværende samboer svarte ganske enkelt bare : "Fint", når jeg sa: "Du, jeg tror jeg har blitt litt forelsket i deg". Da var det gjort og nå har vi vært sammen i 3,5 år. Det enkle er faen meg det beste. Jeg har bestandig vært feig når det kommer til jenter, men nå har jeg funnet drømmedama. :)

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, det var spesielt kjekt å lese Quayle's svar!

 

Sendte en god nattmelding igår, der jeg spurte hvordan formen hadde var. Fikk svar idag morges, og har sendt en del sms med henne... Tenkte jeg skulle spørre om hun er interessert i en tur på kino, gjerne til helgen eller noe, men kanskje det er smart å sms'e litt mer med henne før det?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig dealen med kino? Jeg syns det er toppers hvis du får deg en date med denne dama, men hvorfor på kino? Det søkks! For det første: Du møter garantert noen du kjenner. Noe som da blir kleint, da du ikke kjenner dama så veldig godt. For det andre: Man blir jo ikke stort kjent under kino, da man sitter å ser på en skjerm hele tiden og ikke kan snakke noe særlig for ikke å forstyrre andre i salen. Hvorfor ikke bare leie en film som litt bakgrunnstøy, også blir det en toppers kveld :D?

Lenke til kommentar
Hva er egentlig dealen med kino? Jeg syns det er toppers hvis du får deg en date med denne dama, men hvorfor på kino? Det søkks! For det første: Du møter garantert noen du kjenner. Noe som da blir kleint, da du ikke kjenner dama så veldig godt. For det andre: Man blir jo ikke stort kjent under kino, da man sitter å ser på en skjerm hele tiden og ikke kan snakke noe særlig for ikke å forstyrre andre i salen. Hvorfor ikke bare leie en film som litt bakgrunnstøy, også blir det en toppers kveld :D?

9514493[/snapback]

 

Nettopp!

Lenke til kommentar
Hva er egentlig dealen med kino? Jeg syns det er toppers hvis du får deg en date med denne dama, men hvorfor på kino? Det søkks! For det første: Du møter garantert noen du kjenner. Noe som da blir kleint, da du ikke kjenner dama så veldig godt. For det andre: Man blir jo ikke stort kjent under kino, da man sitter å ser på en skjerm hele tiden og ikke kan snakke noe særlig for ikke å forstyrre andre i salen. Hvorfor ikke bare leie en film som litt bakgrunnstøy, også blir det en toppers kveld :D?

9514493[/snapback]

QFT. Filmkveld topper alt.

Lenke til kommentar
Hadde du drukket, også prestasjonsangst ? Du presterte bra i å drite deg ut i alle fall =)

 

Forhold som starter med alkohol og fyll er vel kanskje ikke det beste mener nå jeg, men, er det høl er det håp.

9515946[/snapback]

 

Hehe, ja, har fått høre det fra vennene mine nok av ganger nå :p... Men vi hadde faktisk ikke drukket så mye, noen av oss, kanskje det er litt positivt med tanke på neste steg? (Da ikke alt vi snakket om, er historie ;) ) :hmm:

 

Hørtes faktisk ganske smart ut med filmkveld, er hjemme alene i helgen, så da passer det vel utmerket :thumbup:! Forslag til en film som kunne passet bra i denne sammenhengen? (Kanskje Music & Lyrics?)

 

Har sendt en del sms med henne idag, men, det er alltid jeg som starter "samtalen"/tar initiativ, hvordan bør jeg tolke det? :ermm: (Får ivertfall kjappt svar tilbake fra henne...)

Lenke til kommentar

Ang. dette med prestasjonsangst så kan det skje den beste - og det skjønner nok hun også siden hun tok det så rolig :whistle: Filmkveld høres toppers ut ja! rent lite som kan forstyrre og du har henne for deg selv :w00t:

Like greit å spørre så fort som mulig så du slipper å sitte å tenke så mye på det.

(jeg blir i alle fall ikke noe særlig bedre av å måtte vente lenge på å spørre om sånt, spenningen rundt svaret blir bare større å større desto lengere man venter :p ) så ja som sagt er filmkveld toppers for den fasen dere er i - så go for it og lykke til ! :thumbup:

Lenke til kommentar

heihei, igjen ;) Sendte en melding til henne tidligere idag, og spurte om hun var ledig på fredag eller lørdag og var lysten på film eller kino... Mottok da en stund senere (hun var på jobb) dette svaret; "......men jeg kan ikke i helgen, skal i bursdag, og jobbe på "x" på lørdag.. Så det måtte heller blitt en annen helg:)"

 

Vet at ivertfall det med jobben er sant, siden hun nevnte det for meg når jeg snakket med henne på lørdagen, og regner med bursdagen også er tilfelle.

 

Hvordan ville dere tolket dette? Har sendt ganske masse sms'er med henne siden lørdag, og har fått gjennom dem noen oppdateringer på hva hun gjør om dagene. Håper dermed jeg har litt sjangs, siden hun tross alt spør meg om en del ting i svarene jeg får fra henne.

 

Hva bør jeg svare på meldingen? Tenkte noe ala; Okey, du får ha en kjekk helg:) Kanskje vi kunne tatt en kopp kaffe en dag? Syntes du virket som en veldig hyggelig jente, og har lyst til å bli bedre kjent med deg=)

 

Er litt usikker, hvis hun ikke ville noe mer, ønsker jeg ikke mase, da det ikke vil ha noen hensikt uansett, men tolker meldingen som at det kanskje er sjangs? Er veldig dårlig på å tolke signaler fra jenter, så håper noen kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...