Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt med jente etter roting på fest?


Gjest *Gjest*

Anbefalte innlegg

heihei, igjen ;) Sendte en melding til henne tidligere idag, og spurte om hun var ledig på fredag eller lørdag og var lysten på film eller kino... Mottok da en stund senere (hun var på jobb) dette svaret; "......men jeg kan ikke i helgen, skal i bursdag, og jobbe på "x" på lørdag.. Så det måtte heller blitt en annen helg:)"

 

Vet at ivertfall det med jobben er sant, siden hun nevnte det for meg når jeg snakket med henne på lørdagen, og regner med bursdagen også er tilfelle.

 

Hvordan ville dere tolket dette? Har sendt ganske masse sms'er med henne siden lørdag,  og har fått gjennom dem noen oppdateringer på hva hun gjør om dagene. Håper dermed jeg har litt sjangs, siden hun tross alt spør meg om en del ting i svarene jeg får fra henne.

 

Hva bør jeg svare på meldingen? Tenkte noe ala; Okey, du får ha en kjekk helg:) Kanskje vi kunne tatt en kopp kaffe en dag? Syntes du virket som en veldig hyggelig jente, og har lyst til å bli bedre kjent med deg=)

 

Er litt usikker, hvis hun ikke ville noe mer, ønsker jeg ikke mase, da det ikke vil ha noen hensikt uansett, men tolker meldingen som at det kanskje er sjangs? Er veldig dårlig på å tolke signaler fra jenter, så håper noen kan hjelpe meg!  :)

9523844[/snapback]

 

Kan hende du kan droppe å spørre om dere skulle ta en kaffe når hun akkurat har avvist et treff? Kanskje vente et par dager? Er ikke kult å være for desp:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heihei, igjen ;) Sendte en melding til henne tidligere idag, og spurte om hun var ledig på fredag eller lørdag og var lysten på film eller kino... Mottok da en stund senere (hun var på jobb) dette svaret; "......men jeg kan ikke i helgen, skal i bursdag, og jobbe på "x" på lørdag.. Så det måtte heller blitt en annen helg:)"

 

Vet at ivertfall det med jobben er sant, siden hun nevnte det for meg når jeg snakket med henne på lørdagen, og regner med bursdagen også er tilfelle.

 

Hvordan ville dere tolket dette? Har sendt ganske masse sms'er med henne siden lørdag,  og har fått gjennom dem noen oppdateringer på hva hun gjør om dagene. Håper dermed jeg har litt sjangs, siden hun tross alt spør meg om en del ting i svarene jeg får fra henne.

 

Hva bør jeg svare på meldingen? Tenkte noe ala; Okey, du får ha en kjekk helg:) Kanskje vi kunne tatt en kopp kaffe en dag? Syntes du virket som en veldig hyggelig jente, og har lyst til å bli bedre kjent med deg=)

 

Er litt usikker, hvis hun ikke ville noe mer, ønsker jeg ikke mase, da det ikke vil ha noen hensikt uansett, men tolker meldingen som at det kanskje er sjangs? Er veldig dårlig på å tolke signaler fra jenter, så håper noen kan hjelpe meg!  :)

9523844[/snapback]

 

Kan hende du kan droppe å spørre om dere skulle ta en kaffe når hun akkurat har avvist et treff? Kanskje vente et par dager? Er ikke kult å være for desp:p

9523896[/snapback]

 

Høres egentlig ganske fornuftig ut...! ;) Hadde vært kjekt om dette gikk min vei, men det ser litt mørkt ut :(

Lenke til kommentar

Jeg synes det ser ut som at det er lys ett sted der borte også. Du må bare ikke snuble på stien før du finner hytta. Siden hun foreslår en annen helg siden hun er opptatt denne helga så burde det vel være et tegn på at hun ikke synes du er helt idiot. (det kan selvsagt være en snill måte å si: "Du er så jævla dust at jeg ikke orker å ha kontakt med deg.")

 

Siden hun svarer på meldinger og ikke avviser at det er aktuelt med ett møte senere så tror jeg du har muligheter. Jeg kan ikke forestille meg at hun er totalt blottet for interesse. Hun forstår nok sikkert også hvor du vil, siden dere kosa i helgen. Hvis hun ikke forstår det så vil jeg si at hun er passe treg i oppfattelsen.

 

Hva med å ringe henne for å be henne med ut en kveld? Kino er ikke noen god dateplass. Det sender liksom signalet: "Jeg kan godt sitte sammen med deg, men jeg tør ikke snakke med deg."

 

Ta henne med ut på noe dere kan gjøre sammen. Café er jo nevnt, men ting som bowling eller biljard er også bra. Ved å gjøre noe slikt sammen så kan dere prate samtidig som dere gjør noe som er gøy. Hvis dere sitter på café så kan det fort bli en "pinlig stillhet" hvis man er uheldig.

 

Jeg tok med min samboer ut for å spille biljard på første date. (Jeg spilte aktivt på den tiden.) Før vi kom igang med spillet så pratet vi bare om løst og fast, samtalen kom liksom ikke helt igang. Jeg var jo stupforelsket og klarte knapt nok å se på henne fordi jeg var redd at hun skulle oppfatte det som at jeg stirra på henne. Vi måtte faktisk vente i ca 30 minutter før det ble ett ledig bord å spille på. Så fort vi fikk begynt spillet så gikk praten mye lettere. Vi diskuterte mye av spillet liksom. Vi fikk noe å prate om. Ikke minst så fikk jeg holde rundt henne for å vise henne hvordan hun skulle sikte og slikt. Fikk unnskyldning til nærkontakt. :)

 

Mitt tips er altså å ta henne med ut på en fellesaktivitet for å løse opp stemningen. Filmkveld kan bli for intimt, selv om det er en vinner. Kan fort bli slik at man bare sitter og ser filmen og ikke finner noe å si. Dessuten så skal man jo ikke prate om alt mulig mens man ser film.

 

Lykke til, uansett hvordan du velger å løse dette.

Lenke til kommentar

Takk igjen Quayle for et veldig bra svar :thumbup: (Du må ha ei heldig dame ;) ) Men hvor lenge bør jeg vente til jeg eventuellt ringer å spør henne med ut på noe? Vil ikke virke for desperat, men tror ikke jeg bør vente for lenge heller... ( må smi mens jernet er varmt, hvis det i det heletatt er det... ;) )

 

Er det et dårlig tegn at jeg sender meldinger til henne, og hun svarer...? Hun spør meg selvsagt om ting i svarene sine, slik at vi sender noen meldinger fram og tilbake, men jeg sender alltid første meldingen... :hmm:

Lenke til kommentar
Takk igjen Quayle for et veldig bra svar :thumbup: (Du må ha ei heldig dame ;) ) Men hvor lenge bør jeg vente til jeg eventuellt ringer å spør henne med ut på noe? Vil ikke virke for desperat, men tror ikke jeg bør vente for lenge heller... ( må smi mens jernet er varmt, hvis det i det heletatt er det... ;)

 

Er det et dårlig tegn at jeg sender meldinger til henne, og hun svarer...? Hun spør meg selvsagt om ting i svarene sine, slik at vi sender noen meldinger fram og tilbake, men jeg sender alltid første meldingen... :hmm:

9528897[/snapback]

 

Selv takk. Jepp, hun er drit heldig! :D Jeg tror nok vi er heldige som har hverandre, for vi passer egentlig veldig godt sammen, selv om vi har våre uenigheter.

 

Jeg hadde prøvd flere ganger å få henne med ut via SMS uten å lykkes. Hun hadde bestandig noe å gjøre. Alltid opptatt med noe og slikt. Vi snakka veldig mye sammen på IRC og via MSN. Så tilslutt så gikk jeg lei av alle bortforklaringene og unnskyldningene. Her er det jeg gjorde:

 

Jeg plukka opp telefonen og ringte. Hun prøvde å bortforklare det med at hun var opptatt siden hun skulle på treningssenter for å trene den kvelden. Ikke noe problem, vi kan ta det etter treninga vet du, kan hente deg jeg så ikke tenk på at det blir travelt eller noe slikt. Så etter litt diskutering om at jeg ikke trengte å hente å kjøre henne hjem og slikt så endte det med at hun ble med. Da hadde jeg prøvd flere ganger med SMS, MSN og IRC for å få henne med meg. Da var målet oppnådd, jeg hadde nådd første mål.

 

Så etter en meget hyggelig kveld ved biljardbordet så kjørte jeg henne hjem.

Så begynte jeg å dra på besøk til henne da. Vi så film, spilte backgammon, pratet om alt å ingenting. Så en kveld så sa jeg at jeg bare måtte treffe henne, hun skulle i bursdag så det gikk ikke, men jeg sa at det ikke tok så lang tid så jeg kunne stikke innom etter at hun var kommet hjem. Hun dro veldig på det, men jeg fikk da kranglet meg til det. Så den kvelden så kom jeg med mitt latterlige forsøk på å stotre frem at jeg hadde forelsket meg da. "Du atte, jeg tror, kanskje at jeg, liksom har blitt litt forelsket i deg jeg." Hun svarte bare: "Så fint da." Siden har vi vel egentlig bodd sammen.

Lenke til kommentar

Hei! Beklager å mase slik, men håper å kunne bli mer kjent med denne jenta;)! Uansett, har snakket litt med henne idag, og funnet ut at hun jobber hver dag, men idag er det kun som svømmetrener, noe jeg tviler på varer hele dagen/kvelden! Jeg må uansett til byen idag, for å fikse noe på jobben, som er rett i nærheten av svømmehallen, tenkte at jeg kan spørre om hun vil ta en kjapp kaffe etter trenigen, kan unnskylde det med at jeg er i byen pga jobb, som faktisk er sant... Hva sier dere? :hmm:

Lenke til kommentar
Hei! Beklager å mase slik, men håper å kunne bli mer kjent med denne jenta;)! Uansett, har snakket litt med henne idag, og funnet ut at hun jobber hver dag, men idag er det kun som svømmetrener, noe jeg tviler på varer hele dagen/kvelden! Jeg må uansett til byen idag, for å fikse noe på jobben, som er rett i nærheten av svømmehallen, tenkte at jeg kan spørre om hun vil ta en kjapp kaffe etter trenigen, kan unnskylde det med at  jeg er i byen pga jobb, som faktisk er sant... Hva sier dere? :hmm:

9534251[/snapback]

 

 

Jeg vil bare si: "Go for it."

 

Men ta den invitasjonen over telefon, ikke SMS. Det skal selvsagt litt mer guts til, men det er mye mer effektivt.

Lenke til kommentar

Ringte nå nettopp faktisk, men ingen tok telefonen... :no: (Enten er hun overhodet ikke interessert, og lar være å ta telefonen, eller så er hun å trener nå) Driver med svømming, og svømmer av den grunn hver dag, itillegg til å trene noen unger... Bør jeg sende en sms, der jeg forklarer hvorfor jeg hadde ringt, eller bare vente å håpe at hun ringer tilbake? :hmm:

Forslag til sms;

"Hei:) Jeg skal til byen litt senere for og fikse noe på jobben, å lurte på om du kunne være interessert i en kopp kaffe med meg når det er gjort, og du er ferdig med instruksjonen?"

Lenke til kommentar
Ringte nå nettopp faktisk, men ingen tok telefonen... :no: (Enten er hun overhodet ikke interessert, og lar være å ta telefonen, eller så er hun å trener nå) Driver med svømming, og svømmer av den grunn hver dag, itillegg til å trene noen unger... Bør jeg sende en sms, der jeg forklarer hvorfor jeg hadde ringt, eller bare vente å håpe at hun ringer tilbake?  :hmm:

Forslag til sms;

"Hei:) Jeg skal til byen litt senere for og fikse noe på jobben, å lurte på om du kunne være interessert i en kopp kaffe med meg når det er gjort, og du er ferdig med instruksjonen?"

9534974[/snapback]

 

Det var derfor jeg har ringt deg tidligere i dag ;)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest noe annet enn første post.

Og det ser ikke bra ut for deg. I pickup miljøet fins det"reglement" for når man roter med en jente. Om du gjør det for tidelig blir du en one night stand gjør du det for sent blir du bare "en god venn."

 

Men du må ha gjort noe riktig, hun ville helt klart bange deg men når du feiga ut var spillet tapt. Det er ikke rart hun ikke svarer på meldinger eller når du ringer henne.

Istedet for å feige ut kunne du gjort en av to ting, pult henne eller sagt at det var for tidelig. Du er rett og slett ikke så løs som henne ;)

 

Glem henne finn en ny. Har du klart det engang så klarer du det nok igjen.

Ta en kikk her forresten

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&hl=

Lenke til kommentar

Hei igjen... Ser ut til at Qbab hadde rett after all. Da hun ikke tok telefonen, sendte jeg henne en sms der jeg spurte om det jeg hadde tenkt å spørre om, som forklart for to poster siden. Jepp, fikk svar nå nettopp, og det var ikke av den helt hyggelige sorten, eller ivertfall ikke det jeg håpte på :(: "Jeg må få oppklart en ting, jeg er bare interessert i å bli venn med deg.. Vet vi har gjort litt mer enn venner gjør allerede.. Men hvis vi skal finne på noe, er det som venner, hvis du fremdeles er interessert i å treffe meg:)" Surt, men sant... :thumbdown:

 

Jaja, får håpe det går bedre neste gang :yes: , takk for alle svarene jeg har fått ivertfall, og håper noen andre i samme situasjon som meg, kan dra litt nytte av dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei igjen... Ser ut til at Qbab hadde rett after all. Da hun ikke tok telefonen, sendte jeg henne en sms der jeg spurte om det jeg hadde tenkt å spørre om, som forklart for to poster siden. Jepp, fikk svar nå nettopp, og det var ikke av den helt hyggelige sorten, eller ivertfall ikke det jeg håpte på :(: "Jeg må få oppklart en ting, jeg er bare interessert i å bli venn med deg.. Vet vi har gjort litt mer enn venner gjør allerede.. Men hvis vi skal finne på noe, er det som venner, hvis du fremdeles er interessert i å treffe meg:)" Surt, men sant... :thumbdown:

 

Jaja, får håpe det går bedre neste gang :yes: , takk for alle svarene jeg har fått ivertfall, og håper noen andre i samme situasjon som meg, kan dra litt nytte av dem!  :thumbup:

9537672[/snapback]

Anyways.. ta en "date" med henne like vel. Du vet uansett ikke hvordan det kommer til å ende :) Skjer det ikke noe mer, så skjer det ikke noe mer, men du vil uansett bli kjent en ei søt dame... Som helt sikkert har noen veninner også :cool:

 

Edit: om du IKKE drar og møter hun nå, så kan jo det bli oppfattet litt feil også. litt sånn "gidder hvertfall ikke møte deg dersom det ikke er sjangs for noe.."

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...