Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt med jente etter roting på fest?


Gjest *Gjest*

Anbefalte innlegg

Hei igjen... Ser ut til at Qbab hadde rett after all. Da hun ikke tok telefonen, sendte jeg henne en sms der jeg spurte om det jeg hadde tenkt å spørre om, som forklart for to poster siden. Jepp, fikk svar nå nettopp, og det var ikke av den helt hyggelige sorten, eller ivertfall ikke det jeg håpte på :(: "Jeg må få oppklart en ting, jeg er bare interessert i å bli venn med deg.. Vet vi har gjort litt mer enn venner gjør allerede.. Men hvis vi skal finne på noe, er det som venner, hvis du fremdeles er interessert i å treffe meg:)" Surt, men sant... :thumbdown:

 

Jaja, får håpe det går bedre neste gang :yes: , takk for alle svarene jeg har fått ivertfall, og håper noen andre i samme situasjon som meg, kan dra litt nytte av dem!  :thumbup:

9537672[/snapback]

Anyways.. ta en "date" med henne like vel. Du vet uansett ikke hvordan det kommer til å ende :) Skjer det ikke noe mer, så skjer det ikke noe mer, men du vil uansett bli kjent en ei søt dame... Som helt sikkert har noen veninner også :cool:

 

Edit: om du IKKE drar og møter hun nå, så kan jo det bli oppfattet litt feil også. litt sånn "gidder hvertfall ikke møte deg dersom det ikke er sjangs for noe.."

9540471[/snapback]

 

Nei. Det siste du skal gjøre er å dra på en date med henne. Han har havnet i "lets just be friends" sonen og da skal han virkelig spille kortene dine bra for å komme seg der i fra.

Om du tvinger henne med på en ukomfertabel date i tillegg kommer nok saken til å bli værre. Glem hele jenta, les boken Venusian arts eller The game og finn deg nye babes å leke med.

 

<Edit: om du IKKE drar og møter hun nå, så kan jo det bli oppfattet litt feil også. litt sånn "gidder hvertfall ikke møte deg dersom det ikke er sjangs for noe..">

 

Hva har det og si? Han skal ikke henge sammen med henne resten av livet heller. Hun kan da bare ha det så godt. Med mindre du vil ha henne som venn da.

 

QBab over og ut

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen... Ser ut til at Qbab hadde rett after all. Da hun ikke tok telefonen, sendte jeg henne en sms der jeg spurte om det jeg hadde tenkt å spørre om, som forklart for to poster siden. Jepp, fikk svar nå nettopp, og det var ikke av den helt hyggelige sorten, eller ivertfall ikke det jeg håpte på :(: "Jeg må få oppklart en ting, jeg er bare interessert i å bli venn med deg.. Vet vi har gjort litt mer enn venner gjør allerede.. Men hvis vi skal finne på noe, er det som venner, hvis du fremdeles er interessert i å treffe meg:)" Surt, men sant... :thumbdown:

 

Jaja, får håpe det går bedre neste gang :yes: , takk for alle svarene jeg har fått ivertfall, og håper noen andre i samme situasjon som meg, kan dra litt nytte av dem!  :thumbup:

9537672[/snapback]

Anyways.. ta en "date" med henne like vel. Du vet uansett ikke hvordan det kommer til å ende :) Skjer det ikke noe mer, så skjer det ikke noe mer, men du vil uansett bli kjent en ei søt dame... Som helt sikkert har noen veninner også :cool:

 

Edit: om du IKKE drar og møter hun nå, så kan jo det bli oppfattet litt feil også. litt sånn "gidder hvertfall ikke møte deg dersom det ikke er sjangs for noe.."

9540471[/snapback]

 

Word. Kan også hende at hun tester deg. Sånn, for å se hvordan du reagerer.

Lenke til kommentar
Word not.

Dette er ikke noe å lure på en gang, vennesonen er vennesonen.

 

Edit: Men for all del, prøv og se hva som skjer. Så kan du poste hvor "bra" det gikk ;)

9541056[/snapback]

 

Det kan hende at hun spiller akkurat det spillet som dere som kaller dere PUAs sier at dere er eksperter på. Jeg undrer meg litt på hvor mange av PUAs-ene her som har samboer eller er gift og undrer meg i samme øyeblikk hvem som har best erfaring med å få forhold til å funke - de som puler rundt med forskjellige hver helg, eller de som faktisk klarer å holde på en partner.

Lenke til kommentar
heihei, igjen ;) Sendte en melding til henne tidligere idag, og spurte om hun var ledig på fredag eller lørdag og var lysten på film eller kino... Mottok da en stund senere (hun var på jobb) dette svaret; "......men jeg kan ikke i helgen, skal i bursdag, og jobbe på "x" på lørdag.. Så det måtte heller blitt en annen helg:)"

 

Vet at ivertfall det med jobben er sant, siden hun nevnte det for meg når jeg snakket med henne på lørdagen, og regner med bursdagen også er tilfelle.

 

Hvordan ville dere tolket dette? Har sendt ganske masse sms'er med henne siden lørdag,  og har fått gjennom dem noen oppdateringer på hva hun gjør om dagene. Håper dermed jeg har litt sjangs, siden hun tross alt spør meg om en del ting i svarene jeg får fra henne.

 

Hva bør jeg svare på meldingen? Tenkte noe ala; Okey, du får ha en kjekk helg:) Kanskje vi kunne tatt en kopp kaffe en dag? Syntes du virket som en veldig hyggelig jente, og har lyst til å bli bedre kjent med deg=)

 

Er litt usikker, hvis hun ikke ville noe mer, ønsker jeg ikke mase, da det ikke vil ha noen hensikt uansett, men tolker meldingen som at det kanskje er sjangs? Er veldig dårlig på å tolke signaler fra jenter, så håper noen kan hjelpe meg!  :)

9523844[/snapback]

 

Ikke legg til syns du var en kjekk jente osv... du måkke blotte deg sånn, la henne jobbe for oppmerksomheten din. Og hvis du planlegger å møte legg til at du kan bare være så så lenge slik at det ikke er noe press på deg:=)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Word not.

Dette er ikke noe å lure på en gang, vennesonen er vennesonen.

 

Edit: Men for all del, prøv og se hva som skjer. Så kan du poste hvor "bra" det gikk ;)

 

Det kan hende at hun spiller akkurat det spillet som dere som kaller dere PUAs sier at dere er eksperter på. Jeg undrer meg litt på hvor mange av PUAs-ene her som har samboer eller er gift og undrer meg i samme øyeblikk hvem som har best erfaring med å få forhold til å funke - de som puler rundt med forskjellige hver helg, eller de som faktisk klarer å holde på en partner.

 

For å quote serien "How i met your mother"

 

Marshall: "I got the best game. Since I'm married. If you're married than you've won the game right?"

Ted: "Yeah, if you play in the womens leauge"

 

Mange av PUAene er i langvarige forhold. Men de aller fleste velger å leve livet til maks og ikke binde seg til en vagina som de fleste menn gjør fordi de ikke har noe annet valg.

 

Jeg har forresten partnere jeg har hatt i flere år nå. Uten å være ekslusive. Så det går helt fint

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...