Gå til innhold

Bioshock, kommer ikke forbi activation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, installerte Bioshock, så startet nedlastning av patch, gikk helt fint. Men kommer ikke forbi activation, får bare beskjeden:

Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL NUMBER has been entered correctly.

Press BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or press CANCEL to abort. If the problem persists please contact mailto:[email protected].

Could not connect to the activation server.

Kjipt å ikke få det til å virke, noen som vet hva som kan være problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idiotiskt av 2k å legge til dette, blir bare et helvete for de som faktisk kjøper spillet, men piratene slipper alt styr.

Er du 100% sikker på at du har skrivd riktig serial?

Skrevet

Ja, har sjekket MANGE ganger, og prøvd litt forskjellig, f.eks. så er det et sted i koden V og W ved siden av hverandre, har prøvd å flytte på de, pluss bytte ut 0 med O og omvendt.

Begynner å bli frustrerende :mad:

Skrevet

Owned... du får ut på det illegale markedet da og snappe opp ein kopi.

Eg er glad eg stakk på det markedet før eg kjøpte det.

Er det ikkje rootkit lignende saker og anna skjit med det spelet og da?

fifaen...

Skrevet

Tror du må se på "Could not connect to the activation server." som en viktig ting her. Vent til litt ut på dagen i dag og se om 2K har fått opp igjen aktiveringsserveren?

Skrevet

Piratverden har også slitt en del med dette spillet.

Jeg kommer ikke til å røre spillet før de har fjærnet den råtne kopisperren, hverken orginalt eller piratutgave. Spillet i seg selv ser ut som om det er verdt å kjøpe, men jeg oppfordrer alle som ikke allerede har kjøpt til å vente med å kjøpe til de fjerner kopisperren.

Skrevet
Fikk akkurat ny pc så bruker bare Norton som følgte med så lenge, men hjelper ikke selv om jeg slår av brannmuren...

9506692[/snapback]

Hva med Windows Firewall da? Er den av også? Det kan jo hende at antivirus også er i veien. Men hvis ikke aner jeg ikke hva du kan gjøre.

Skrevet

Alle som klager på aktiveringsgreiene............ Det har jo funket 100% feilfritt fra installasjon til fullføring av spillet for rundt 98% av alle som kjøpte spillet. Det er brukerne selv som gjør disse tingene til et problem, ingen andre.

Til trådstarter, sjekk det offisielle forumet og prøv å post der, eller som en annen her sa, prøv å vent litt.

Skrevet
Piratverden har også slitt en del med dette spillet.

Jeg kommer ikke til å røre spillet før de har fjærnet den råtne kopisperren, hverken orginalt eller piratutgave. Spillet i seg selv ser ut som om det er verdt å kjøpe, men jeg oppfordrer alle som ikke allerede har kjøpt til å vente med å kjøpe til de fjerner kopisperren.

9506050[/snapback]

Det tok 1 uke lengere for det ble gitt ut, ja. Kopisperren er fjernet på piratutgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...