Gå til innhold

Tips til noe kult å gjøre på PC-en.

4MB

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo!

Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med.. :)

EDIT: Vet ikke om jeg feilpostet eller ikke. Fant ikke noe passende. Jeg beklager i så fall.

Endret av Dizzaton
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo!

Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med..  :)

9502932[/snapback]

du kan laste ned de gratis spillene som søstersiden gamer.no har lagt ut :) eller hva med trackmania nations?

Skrevet
Hallo!

Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med..  :)

9502932[/snapback]

du kan laste ned de gratis spillene som søstersiden gamer.no har lagt ut :) eller hva med trackmania nations?

9502943[/snapback]

Trackmania spiller jeg, men blir litt lei etterhvert :p

Skrevet
redigere bilder med photoshop.

du kan sikkert laste ned en trial versjon en plass

9502944[/snapback]

Tja.. har et lignende Photoshop prog(nei, ikke Paint :!: ), men har funnet ut at jeg suger kraftig i bilderedigering :roll: .

Skrevet
hvis du har photoshop så går du på filter og liquifi tror det er sånn det skrives og da kan du strekke på anskitet og gjøre nesen større osv det trengs det ingen redigerinkunnskap om.

9502989[/snapback]

Da har du veldig lite å gjøre..... :dontgetit:

Skrevet (endret)
hahaha :D vis du kjeder deg ja..

skaff deg cs da vel?  lær programering? lag en hjemmeside? snakk med folk på msn?

9503033[/snapback]

Kan jeg piske deg litt?

Cs. Bæsj å spille når du kjeder deg, bedre når du er med kompiser

læring av Programmering: da sovner du, derimot programmering er gøy (da trenger du grunnleggende kunnskaper)

Hjemmeside: det samme som programmering.

Msn: Det er da greit, men ikke så gøy

Endret av Bob_mafia
Skrevet
hahaha :D vis du kjeder deg ja..

skaff deg cs da vel?  lær programering? lag en hjemmeside? snakk med folk på msn?

9503033[/snapback]

Kan jeg piske deg litt?

Cs. Bæsj å spille når du kjeder deg, bedre når du er med kompiser

læring av Programmering: da sovner du, derimot programmering er gøy (da trenger du grunnleggende kunnskaper)

Hjemmeside: det samme som programmering.

Msn: Det er da greit, men ikke så gøy

9503077[/snapback]

jaja jeg blåser i hva du liker.. jeg vil hære hva han liker! du viker bare negativ!

Skrevet (endret)

Som jeg skulle sagt det selv, Bob_mafia :!: Har CS, men det er døøvt(nå). Trackmania kan jeg spille i 30 mins kanskje, før jeg blir lei^^(hvertfall banene på de norske serverne). Hmm.. Laster ned Quake demo fra Gamer.no som jeg får teste ut da..

EDIT: Har ikke noen kunnskaper om programmering osv :roll:

Endret av Dizzaton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...