Gå til innhold

PS3 SKATE demo?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skate er jo heftigt det :D Og ikke minst Call Of Duty 4. Var rett og slett himmelsk spill.

 

Så har vi jo GTA IV da, (når enn det kommer :ermm: )

*snip* :blush:

9520023[/snapback]

 

Du vet at du stiller det spørsmålet i sony formuet? ;)

 

Men sånn ellers så mener jeg å ha lest at 11 oktober var release på ps3. Men som sagt ser jeg jo også at det varierer fra nettbutikk til nettbutikk. Virker nesten som de fleste blander med xbox release som er 27 eller 29 september?

9520967[/snapback]

 

My bad :blush:

Lenke til kommentar
Ingen lagg nei.. Men merker at det er endel mer jaggies enn i X360 versjonen.

 

Btw.. Hvordan tar jeg 360 flip, hardflip osv?

9539642[/snapback]

 

PS3 versjonen har, som vanlig kan vel si nå, mye dårligere framerate, jaggies og mer popup. Men det gjør jo ingenting, er jo ikke slik at kvalitet betyr noe.

Lenke til kommentar

Merka tendenser til "hakking" jeg også, men var ikke ille.

Synes egentlig at det er teit at Europa bare får dritt på PSN omtrent, er som at sony ikke bryr seg om europa i det hele tatt. Derfor synes jeg at det skulle komme en PSN for alle regioner.

 

Edit: Innlegg nr 100, gratulerer til meg selv :w00t:

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Off! Etter å ha prøvd spillet litt lenger synes jeg det ikke er så bra allikevel. Greit nok at det er realistisk, men jeg liker bedre THPS.

 

Kameravinkelen er elendig også.

9547535[/snapback]

 

Enig med deg, kameravinkelen var pes.. det blir alt for mye å sette seg inn i når det skal være sånn som det.. liker å kunne fly rundt og gjøre syke triks.. holder meg til de gode gamle tony hawk spilla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
SKATE er sååå mye bedre enn Tony hawk da, grafikk, fysikk, kontrollen. Men uanz skjer det aldri at jeg kjøper et skatespill.

9547608[/snapback]

 

Tror nesten jeg er ENIG med deg! :cry:

 

Jeg har jo spilt demoen i en god stund nå, og tok en god pause når COD 4 MP beta kom, og når jeg da skulle spille skate demo igjen, så ble det rett og slett uintressant :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...