Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Til dere som fortsatt sitter å spiller CS..... nå er det virkelig på

tide å utvide horisonten litt!

 

Desert Combat (BF mod) har jo kommet!

 

Kan godt nevne flere men det gidder jeg ikke i denne omgang.

 

De som gidder å argumentere mot innlegget mitt, synes jeg egentlig litt synd på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ffs..for ikke å bruke flere teite ord..men uanz..

Har en spiller lov til å gå med awp konstant? -JA :evil:

Har en spiller lov til å drite i å legge bomba? -JA :evil:

Har en lov til å lamejoine? -JA :evil:

Har man lov til å klage? -JA :evil:

 

osv osv osv..så jeg skjønner ikke hva det er folk griner etter når de spiller?blir du drept så blir du drept..ikke snakk om gull elelr flaks eller no annet..du døde..det er du som ikke overlevde når han"gulla" ett hs på deg med awp. ergo: du gjorde feilen!

Jeg er bare så lei av whine at jeg måtte få det ut..ahh..*lettet* :smile:

Lenke til kommentar
ffs..for ikke å bruke flere teite ord..men uanz..

Har en spiller lov til å gå med awp konstant? -JA  :evil:  

Har en spiller lov til å drite i å legge bomba? -JA  :evil:  

Har en lov til å lamejoine? -JA  :evil:  

Har man lov til å klage? -JA  :evil:  

 

osv osv osv..så jeg skjønner ikke hva det er folk griner etter når de spiller?blir du drept så blir du drept..ikke snakk om gull elelr flaks eller no annet..du døde..det er du som ikke overlevde når han"gulla" ett hs på deg med awp. ergo: du gjorde feilen!

Jeg er bare så lei av whine at jeg måtte få det ut..ahh..*lettet* :smile:

 

Folk er rare.....de sier whine......er ikke det og klage på at noen andre klager?

Lenke til kommentar
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

det der er vel det mest latterlig jeg har hørt :lol::lol:

spiller litt cs selv og syns det er goy, men litt irriterende med folk som bare kødder. folk som spiller kan ha litt oppi huet de og. :evil:

Lenke til kommentar
Var morsommere når det var nyere, og før "alle" spilte det. Spillet er i grunn bra det, men jeg blir så £@$]!%¤ lei av alt fjortiss-snakk som f.eks. 1337 at jeg nesten ikke gidder å spille det lenger.

 

 

 

Hørt om mute?

 

 

Hørt om at mute bare går utover miccen? Husker ikke komandoen for å fjerne public chat...

Lenke til kommentar

CS var morsommere før, men d duger fortsatt. Det som plager meg mest er alle de folka som hele tiden tenker på statsen og derfor camper og/eller bruker AWP. Jeg må innrømme at jeg har vært en sånn "fjortiss cs spiller", men jeg må si, det er ikke bare fjortissene som maser og klager. De som er "voksne" og "proffe" i cs er så jævla overlegne og sier liksom NOOB til alle andre som ikke har spilt like mye cs som dem, DVS 5 timer hver dag siden det kom ut. Jeg skal si dere en ting: Å være 30 år og spille cs og skrike noob og taper til hver eneste person på serveren er den største taperen av oss alle!!!!!!!!!!!!

 

Om bare cs hadde kommet ut med noen bra boter. F.eks noe lignende av de boten som er i Halo. Da kunne man spilt en player og sluppet all den masinga og alt d der!

Lenke til kommentar

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

counter strike med boter!!! *tørke tårer*

ærlig talt, eneste du kan forsvare cs med er at det har en god sosial faktor, og oppfordrer til samspill og samarbeid. tar du vekk dette hva sitter du igjen med da?

 

og om du fremdeles vil spille cs med boter så finnes det en bot-plugin som kalles realbot elns. (det gjorde iallefall det i gamle dager, om det finnes ennå og er kompatibelt med nyere versjoner av cs aner jeg ikke)

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar
Var morsommere når det var nyere, og før "alle" spilte det. Spillet er i grunn bra det, men jeg blir så £@$]!%¤ lei av alt fjortiss-snakk som f.eks. 1337 at jeg nesten ikke gidder å spille det lenger.

 

 

 

Hørt om mute?

 

 

Hørt om at mute bare går utover miccen? Husker ikke komandoen for å fjerne public chat...

 

hvis du muter noen så ser du ikke hva han skriver heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...