Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! ikke prøv deg. Du vet like godt som meg at det er flere som han der ute, og uansett sier jeg ikke at dette gjelder alle som spiller CS, men en god del...  Du må innrømme at det ikke er noe gøy å spille noe som helst spill på en server med bare konkurranse stats horer som tror de er så sinnsykt fete og gode, og skryter av statsen deres. De er ikke god, de bare camper og får god stats...  Dette skriver jeg jo over så les det skikkelig før du refser!

uhm... det kommmer litt ann på hvor man spiller... valg av server er faktisk helt frivillig.

jeg vet de fleste public serverne er fulle av diverse idioter, men de få gangene jeg spiller public er det faktisk ikke så stort problem som du/dere vil ha det til. Og som jeg har sakt en gang før, cs er mer enn bare public, det er klan spill som gjør spillet verdt å spille.

og jeg kjørte avg 117 fps på en p3 @ 800 mhz og et RAGE FURY-KORT!!! så den som kommer å sier at cs er krevende kan kysse meg mitt i seralporten!

hehe mister, nå tror du la en kabel i buksa. jeg vil veldig gjerne se en 800 mhz og ati rage fury gfx kort med godt over 100fps stabilt, det skjer ikke. og en ting til, kan du fortelle meg hvordan du har klart å spille cs i 5 år når det bare har vært ute siden juni '99? jeg henviser til cs sin readme.txt.

 

As}{antii har et poeng, hva med heller å snakke om hva som faktisk er bra med cs? det tror jeg faktisk aldri har skjedd, ihvertfall har ikke jeg sett det :) som han sier, fysikken i cs er så digg. gameplayet er enestående etter min mening. mappene er også veldig godt strategisk bygd opp

Lenke til kommentar

jasså.. over 100 fps er umulig? joda.. særlig ihvertfall hvis du bruker fps-modn. (som forsåvidt ikke er juks.) grafikken blir litt styggere men hva gjør vel det, de som spiller cs gjør det for gameplayets skyld, (håper jeg)

og ikke for å ha våte drømmer om gorilla krigefjes.

 

og hvis jeg ikke klarte over 100 fps i CS, så vil jeg gjerne høre din mening på hvorfor jeg fikk avg 97 fps i Quake3 (som er masse tyngre enn cs) med samme system som nevnt tidligere. :roll:

 

greit nok, jeg overdrev nok litt på hvor lenge jeg hadde spilt det, men det er ikke masse! jeg har vært med siden alle datt ut hvert 5 min, siden alle modellene var firkantede og stygge (enda værre enn de er nå) og siden det ikke fantes store fancy buy-menyer. siden brettet med klokketårnet fortsatt var der. siden vi faktisk BRUKTE nightvision & sånt. siden betastadiet, enkelt og greit.

 

Og mistforstå meg ikke, jeg synes CS er et godt gjennomført spill, med et enkelt gameplay som alle kan få til (grunnen til r0xx0r-fjortis-faktoren?) og ikke minst er det lite krevende. Jeg skjønner godt at mange vil tviholde på dette i årevis, men jeg synes at det må gå an å respektere hverandres synspunkt og smak, dette gjelder begge parter. for å sitte i hver sin ende av et forum og skrike: CS r0xx0r!!! og CS suxx0r!!! er bare dumt.

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Nå holder det... leste første side, og fikk nok allerede der. Bestemte meg for å

skrive et kritisk innlegg om idiotene som kranglet om fjortisser vs. CS, da jeg

regnet med at disse ville ha større problemer bare med å finne fram til siden.

Men, etter å kjapt ha sett igjennom siste siden, oppdaget jeg at diskusjonen

nå stort sett bare bestod av.. (trommesolo) fjortisser.

 

 

 

Ha en god dag...

Lenke til kommentar

heheh... fretex du fretex.. jajamensann.

 

jeg var faktisk fjortis første gang jeg spilte cs, men det er som jeg har sagt tidligere leeenge siden. og å kommentere før du har lest hele tråden gir deg i alle fall bunnløs kredibilitet og respekt :lol: . så gjengen på gamer.no kommer til å printe ut og ramme inn posten din, og alle fjortisser i verden kommer til å dra på pilgrimsferd til deg, for å få innsikt i din visdom om trivielle og mer alvorlige verdensproblemer.

 

og til din informasjon, det er faktisk flere som prøver å være objektive her.

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Beklager hvis egoet ditt fikk vondt, det var ikke sånn ment.

Hele innlegget mitt, hvis du ikke oppfattet det, var gjennomsyret av

irritasjon over dette grunnløse behovet som enkelte har for å diskutere

alt mulig. Skal vi ta en AMD-Intel krangel på direkten eller?

Var selv fjortiss første gang jeg spilte CS, tror det var beta 3 eller noe,

uten at det er relevant. Neste gang du føler for å tømme deg, så finnes

det faktisk egne nyhetsgrupper. Søk på "flame" i gruppenavnet...

 

PS. Objektivitet har ingenting med saken å gjøre. Du ser ikke meg yppe

til slåsskamp over Pokemon/Digimon/CM/FIFA ++ bare fordi jeg ikke liker

spillene selv...

 

 

Igjen slash, jeg beklager...

Lenke til kommentar

heh, no harm done, egoet mitt er ikke knekt.

 

grunnen til at jeg flamet deg litt, var at jeg synes inlegget ditt hadde en smule usakligheter innabords. og jeg merket (og halvvegs forstår) din frustrasjon. men det jeg kke skjønner er hvordan du kan gå inn på et forum (som faktisk er dedikert til diskusjon) og åpne en tråd dedikert til CS-diskusjon, og byne å syte over at folk har trang til å diskutere. det virker litt.. tja.

 

og så det er sagt, grunnen til at jeg bynte å ramse opp fps og specs i pureste cs-nerd stil, var at det var et motargument mot noe som ble sagt tidligere. hvilket du hadde visst hadde du lest hele tråden.

 

og har jeg behov for å tømme meg, så finnes det noe som faktisk er BEDRE enn nyhetsgrupper, nemlig damer. selv om en kan slite litt finne noen så er det absolutt verdt strevet. prøv det, det anbefales! :D

 

hail carmack,

peace out!:D

Lenke til kommentar
Hei! ikke prøv deg. Du vet like godt som meg at det er flere som han der ute, og uansett sier jeg ikke at dette gjelder alle som spiller CS, men en god del...  Du må innrømme at det ikke er noe gøy å spille noe som helst spill på en server med bare konkurranse stats horer som tror de er så sinnsykt fete og gode, og skryter av statsen deres. De er ikke god, de bare camper og får god stats...  Dette skriver jeg jo over så les det skikkelig før du refser!

uhm... det kommmer litt ann på hvor man spiller... valg av server er faktisk helt frivillig.

jeg vet de fleste public serverne er fulle av diverse idioter, men de få gangene jeg spiller public er det faktisk ikke så stort problem som du/dere vil ha det til. Og som jeg har sakt en gang før, cs er mer enn bare public, det er klan spill som gjør spillet verdt å spille.

og jeg kjørte avg 117 fps på en p3 @ 800 mhz og et RAGE FURY-KORT!!! så den som kommer å sier at cs er krevende kan kysse meg mitt i seralporten!

hehe mister, nå tror du la en kabel i buksa. jeg vil veldig gjerne se en 800 mhz og ati rage fury gfx kort med godt over 100fps stabilt, det skjer ikke. og en ting til, kan du fortelle meg hvordan du har klart å spille cs i 5 år når det bare har vært ute siden juni '99? jeg henviser til cs sin readme.txt.

 

As}{antii har et poeng, hva med heller å snakke om hva som faktisk er bra med cs? det tror jeg faktisk aldri har skjedd, ihvertfall har ikke jeg sett det :) som han sier, fysikken i cs er så digg. gameplayet er enestående etter min mening. mappene er også veldig godt strategisk bygd opp

Jeg skriver jo at det er skikkelige servere der ute også! Les det skikkelig før du refser! :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...