Ekko Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hei. Har til nå brukt textpad og PHP-editor til min kode, men lurte på om det fantes noen gratis bedre utviklingsverktøy med støtte for PHP-syntax?
Ernie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Kanskje litt "overkill" for enkelte, men Eclipse + PHPeclipe funker fett
BrorBsd Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hei, har ikke brukt mye tid på leting etter gratis php editorer i det siste, men når jeg drev med slikt endte jeg opp med å like Edit+. Etter å ha savnet en komplett og gratis editor lenge nok så endte jeg opp med å kjøpe PhpED fra nusphere, noe som var verdt hver eneste krone. Funksjonalitet som Code Completion og inline hjelp er til mye hjelp. Den har en 14 dagers gratis trial, test den.
d0ppler Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) Må jo få lov til å nevne min egenutvikla editor som er i signaturen min. Gratis, og har syntax highlightning av bla. PHP evolvEd Text Editor Endret 14. september 2007 av dga01
Crowly Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Har brukt PHP Designer 2007 - Personal. Det er en begrenset utgave av full versjonen, som er gratis. Lisensen setter noen begrensninger på bruksområder... The personal edition is a free simplified version that contains a very small selection of features found in the professional edition. You may NOT use it for works created for commercial, business, governmental or institutional purposes of any kind. men har fungert bra til mitt bruk. Ser også ut til at de har stoppet utviklingen av personal edition, da den er versjon 5.0.2 og full versjonen er 5.5.2 På Linux så bruker jeg Bluefish. Endret 16. september 2007 av crowly
Ozwald Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Henger meg på PHP Designer, har brukt den i en del år nå, synd de begynte å ta penger for den, men slik er det jo. btw; php designer funker ypperlig under Wine.
supermodps2 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Syn er best! Har brukt det i noen år og "klarer ikke" å bruke andre editorer. Syn er et veldig enkelt program men alle knapper og slikt er perfekt plassert etter min mening. Syn er også opensource. ( http://syn.sourceforge.net/users.php )
Martin A. Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jeg syns Zend sin editor er fin når man skal kode større sider og bruk av mange forskjellige klasser. Den bruker litt tid på å starte opp, og bruker mye mer minne enn andre, lettere editorer. Skal jeg kode mindre snutter, eller endre på eksisterende kode syns jeg Notepad++ er ypperlig.
TheClown Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bruker Notepad++ nå Funker utmerket. Man skal jo tross alt skrive koden selv.
Ekko Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Bruker Notepad++ nå Funker utmerket. Man skal jo tross alt skrive koden selv. 9520670[/snapback] Har begynnt å bruke notepad++ nå, får teste den en stund tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå