Gå til innhold

Utfordringsmuren, hva streber du med?


Arsenal_RULES

Anbefalte innlegg

UTFORDRINGSMUREN

 

Hva er din største utfordring for øyeblikket, og hva gjør du for å komme deg mot og forbi utfordringen?

 

Dette er en tråd for oss som har lyst til å fortelle litt om hva vi streber med for tiden. Har du et problem, utfordring, mål, eller noe annet du streber mot, fortell oss andre det, og ikke minst, fortelle hva du gjør for å komme deg nærmere det endelige målet. Dermed - om tråden fungerer - vil du kanskje få noen tilbakemeldinger, andre syn på saken, kanskje noe hjelp, eller bare litt sympati. Alt, og alle er velkommen.

 

 

Håper det er noen som tar utfordringen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter faktisk med å være uopplagt og sliten stort sett gjennom hele uken. Er litt sånn små-sjuk stadig, lav feber bla. Blir forferdelig sliten av dette, og kunne gjerne tenkt meg mye mer overskudd i hverdagen. Begynte nylig på Høyskolen i Oslo, så det er litt uvant for meg å stå opp tidlig og slikt. Har jobbet (mer eller mindre ufrivillig) i hele ferien, så det har gått i ett i flere måneder nå. Kunne gjerne tenkt meg en eller to uker ferie for å prøve om det hjelper på formen min. Er også blitt skikkelig rastløs av en eller annen grunn?!

 

Tar en del vitaminer for å bedre utviklingen, og har samtidig faktisk blitt veldig opptatt av hva jeg putter i meg, og hva jeg utsetter kroppen for. Denne holdningen var det dog noe annet som fikk meg til å endre. Burde kanskje begynt å trene litt også, da mange sier de får så godt med overskudd når de trener regelmessig.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
UTFORDRINGSMUREN

 

Hva er din største utfordring for øyeblikket, og hva gjør du for å komme deg mot og forbi utfordringen?

 

Dette er en tråd for oss som har lyst til å fortelle litt om hva vi streber med for tiden. Har du et problem, utfordring, mål, eller noe annet du streber mot, fortell oss andre det, og ikke minst, fortelle hva du gjør for å komme deg nærmere det endelige målet. Dermed - om tråden fungerer - vil du kanskje få noen tilbakemeldinger, andre syn på saken, kanskje noe hjelp, eller bare litt sympati. Alt, og alle er velkommen.

 

 

Håper det er noen som tar utfordringen!

9466766[/snapback]

 

Denne tråden høres for meg ut som en fabelaktig ide!

 

Trådstarters overstadige nick/avatar er et veldig greit eksempel på hvordan man plasserer seg i et mentalt kjellermørke, fremfor å søke mønets frihet ... ;) Så her har vi en kropp som lader pumpehagla og fyrer av mot det som virket på en duggete lorgnetts avstand seg å være et ærlig gevir, men som til egen forbløffelses særegne tilfredstillelse viser seg å være ens egen fots litt ublide terapi. så fordi man biter i seg egenpåført smerte med et fjollete smil, og i tillegg er sånn passe bevisst det ubetydelige faktum at man leker med et automatvåpen får man seg liksom ikke til å tro at "noen" kan være så steike smart, så derfor tar man nytt ladegrep, og har du skulle sett? Her var det en andre venstrefot å sikte på ... :p

 

 

Edit: Her var det masse lausunger, som alle kauket: Leif vil ha grøt! :yes:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Sliter med å stå opp om morgenen.

Har satt på dobbel vekkeklokke nå. Den første klokka står på 07.00. Den andre står på 07.20. Så har jeg 20 min slumretid ^^

 

Har også en tanke om å finne meg kvinnfolk her i Tromsø. Har bare ikke orket enda, er så mye som må ordnes på hybelen.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Sliter med å stå opp om morgenen.

Har satt på dobbel vekkeklokke nå. Den første klokka står på 07.00. Den andre står på 07.20. Så har jeg 20 min slumretid ^^

 

Har også en tanke om å finne meg kvinnfolk her i Tromsø. Har bare ikke orket enda, er så mye som må ordnes på hybelen.

9469495[/snapback]

Vil anbefale deg å heller sette på vekkerklokkene 07:10 og 07:15. Da rekker du normalt ikke sovne i slumretiden. Jeg synes i alle fall det er lettere å stå opp på den måten.

 

 

@Topic:

Jeg sliter litt med å motivere meg til skolen for tiden, men merker motivasjonen er på vei opp ettersom fagene blir mer interessante.

Lenke til kommentar
Vil anbefale deg å heller sette på vekkerklokkene 07:10 og 07:15. Da rekker du normalt ikke sovne i slumretiden. Jeg synes i alle fall det er lettere å stå opp på den måten.

 

 

@Topic:

Jeg sliter litt med å motivere meg til skolen for tiden, men merker motivasjonen er på vei opp ettersom fagene blir mer interessante.

9469582[/snapback]

Hmm, ikke så dumt. Skal prøve det.

 

Kom meg opp i dag i allefall :D

Lenke til kommentar

Til alle dere som klager på lite energi og den slags. Bare sånn i forbifarten kan jeg nevne at maten du spiser, nærmere bestemt, fordøyelsen, er det som du bruker mest energi på i løpet av en dag. Med andre ord, maten du spiser er forbausende avgjørende for hvor mye energi du har, og ikke minst bruker i løpet av en dag. Frukt og grønnsaker, all the fucking way! Styr unna, småsnacks, fet mat, brus, etc. Men nå skal det fint sies at jeg ikke er noen fysiologisk terapeut – ikke at jeg tror noen av dere var smart nok til å anta det (joggeturer, uansett hvor korte de er, hjelper utrolig mye).

 

 

 

Min største utfordring for øyeblikket er å finne folk som kan lese manuskriptet mitt, og gi meg noen korte tilbakemeldinger. Kortfilmmanuskript - som jeg har jobbet med i hele sommer – handler om to samfunnsutstøtte ungdommer som forvikler seg inn i et helvetes drama, som begynner så enkelt som et par enkle lapper. Historien er lagt til i nær framtid. Olje er blitt ulovelig gjort grunnet seriøse miljøproblemer; hvor Norge nå har blitt kastet ut i en ny tidsepoke, hvor kriminalitet og fattigdom herjer i gatene.

 

Hvis noen skulle være interessert, så send meg en pm (manuskriptet er på 28 sider). Så lenge du er interessert i film (og det er jo de aller fleste), så sender jeg deg mer enn gjerne manuskriptet, så fremt til at du gir meg en kort tilbakemelding etterpå.

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar

Det jeg sliter med nå, er døgnrytmen. Har hatt en uke turnusfri, og det har vært litt utskeielser. Konserter og festing fredag lørdag og mandag, og det blir bare seinere og seinere hver natt. Prøver å legge meg i grei tid hver natt, men får bare ikke sove. Skal på jobb imorgen, heldigvis ikke før 1300, så klarer fint å stå opp innen da. Prøver å være aktiv på dag tid, litt trening, og gjør det meste riktig for å kunne sove. Satser på at det ordner seg når jobbingen begynner igjen.

Lenke til kommentar
Min største utfordring for øyeblikket er å finne folk som kan lese manuskriptet mitt, og gi meg noen korte tilbakemeldinger.

 

Fikk nettopp tilbakemelding fra profesjonelt hold: "...noe bra, og en fin start, men jeg synes likevel ikke at manuset sitter helt som det skal. Manuset er gjennomgående for omstendelig. Først og fremst fordi det bruker altfor mye tid på å forklare sin egen historie..."

 

Livet er hardt og brutalt :w00t: - KicK ass

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Spiser for mye usunt og for lite bevegelse etter arbeid. Hva jeg gjør? Jeg prøver å spise mere sunn snacks, som cashew peanøtter. Virker greit nok. Eller skulle jeg rørt litt mere på meg, har prøvd å ta tak i det, men har liksom ikke nok motivasjon til å holde på i lengre perioder slik jeg hadde før =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...