Gå til innhold

Ny Counter-Strike-server på Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sjønner ikke helt hvor alle drapa kommer fra :p når jeg har vært inne må jeg ha spurt folk om å joine, opplever nesten aldri at det er folk der inne...

 

Jeg savner en zombi server. Disse krever en del, og er arti når man kjeder seg :D

Kan dere fikse en slik også?

De som fins er så booring :p hehe...

9475290[/snapback]

 

 

zoombie servere er hysterisk morsomt! særlig hvis man tillater opp til 50 spillere ;)

Lenke til kommentar
jeg sjønner ikke helt hvor alle drapa kommer fra :p når jeg har vært inne må jeg ha spurt folk om å joine, opplever nesten aldri at det er folk der inne...

 

Jeg savner en zombi server. Disse krever en del, og er arti når man kjeder seg :D

Kan dere fikse en slik også?

De som fins er så booring :p hehe...

9475290[/snapback]

 

 

zoombie servere er hysterisk morsomt! særlig hvis man tillater opp til 50 spillere ;)

9477957[/snapback]

jupp :thumbup:

syns også det er morsomt å spille mot vanskelige zombi booter :D som tåler det meste ^^

Lenke til kommentar
Er nok ikke bare deg nei, har vært en del problemer med serverne i det siste: problemer med å koble til, samt sinnsyk chocke-loss og generell lagg.

9504014[/snapback]

ikke så rart når det kommer inn folk med 250-700 i ping

JA til ping kick over 100!

Er vell ikke satt noe grense i det hele tatt :(

Men må si det har begynt og spille folk her nå =)

 

Savner fortsjatt en server med zombi ^^

eller rpg server hadde vært morsomt =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Er det mulig å få satt opp en server med all maps og no-sniper?

Ellers har det vært noen små hickups på Gungame serveren i løpet av helgen, hvor alt fryser i ca. 30 sekunder før serveren finner seg selv igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
TST: har dere lagt inn max ping?

Jeg vet at en del tror de kan laste ned alt som fins på jorda samtidig som de spiller og har en 100-1000 i ping og hele serveren fucker seg helt til :(

9590276[/snapback]

Hola,

Ja vi kjører max ping på Dust Only brettet, all maps serveren får det nå i dag. ;)

 

GG-serveren kjører uten max ping per i dag.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...