LasseGL Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hei! Jeg er en 16 år gammel gutt som så vanlig er på jakt etter diverse konserter jeg faktisk kan komme meg inn på, lovlig. Har allerede bestillt billetter til muse og arcade Fire. Men ønsker ytterliggere konserter. Vet ikke helt hvor (altså på hvilken nettside hvor diverse konserter står, utenom rockefeller.no). Håper noen kan tipse meg om konsert som kommer. Hører mest på både rock og Pop, men også delvis Hip/Hop (Ikke 50 cent og "yoyo"-artister). Band som The Libertines, Josh Rouse, Sigur Ros osv. Bor i Lillestrøm området, så konsertene bør helst være på østlandet. Håper på svar. (Håper også at noen kan tipse meg om noen nettsider der konserter i min sjanger står).
Anathema Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Er du interessert i spill? http://gamer.no/nyhet//gigantisk_norsk_spi...rt_i_host/42984
LasseGL Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Er du interessert i spill? http://gamer.no/nyhet//gigantisk_norsk_spi...rt_i_host/42984 9453455[/snapback] Hvis du klarer å lese teksten så står det enkelt og greit hva jeg er interessert i!
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hvis du skal være dust og flame alle svar som ikke passer deg hundre prosent kan du ikke forvente mye hjelp her i gården.
Anathema Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 *Himle med øynene* Jeg klarer helt fint å lese teksten. Det er ikke normalt å liste "spillmusikk" som det man hører på, derfor tenkte jeg at dette kanskje var noe å tipse om. Excu'uu-se me.
Khalifen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Mötorhead skal spille den 5. Desember. Ellers kan man slippe inn på Lillehammer Classic Rock Festival med verge. Festivalen er i Mars, og Ike Turner (tror jeg) er allerede booka. I år hadde de jo bl.a. Steppenwolf. Hamar Music Festival kunne du jo også vært på. Den var i slutten av August/starten av September, og de har klart å skaffe seg noen gode artister. Raga Rockers, Kool & The Gang og Quireboys i år. Bl.a. Dio i fjor. Husk at du kan komme inn på ganske mange konserter med verge.
LasseGL Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Hvis du skal være dust og flame alle svar som ikke passer deg hundre prosent kan du ikke forvente mye hjelp her i gården. 9453892[/snapback] eat my short......
LasseGL Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Mötorhead skal spille den 5. Desember. Ellers kan man slippe inn på Lillehammer Classic Rock Festival med verge. Festivalen er i Mars, og Ike Turner (tror jeg) er allerede booka. I år hadde de jo bl.a. Steppenwolf. Hamar Music Festival kunne du jo også vært på. Den var i slutten av August/starten av September, og de har klart å skaffe seg noen gode artister. Raga Rockers, Kool & The Gang og Quireboys i år. Bl.a. Dio i fjor. Husk at du kan komme inn på ganske mange konserter med verge. 9453906[/snapback] crap...typisk meg....akkurat slik var det med øya-festivalen å....hehe.... når billetta ble lagt ut for salg, tenkt jeg at jeg hadde god tid, orka ikke stresse......dette var jo rett før sommerferien......så skulle jeg plutselig til syden i en uke...og innen den tiden var jo alle billetta utsolgt...nedtur.....
Jankee Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Stenges Når holdninga til trådstarter er å vere negativ til dei som kjem med noko han ikkje liker er eit brudd på retningslinjes punkt 1. Derfor stenges tråden. Vil ikkje trådstarter ha hjelp så trenger han heller ikkje få noko hjelp.
Anbefalte innlegg