Gå til innhold

Hvilken vankelighetsgrad bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vanskelighetsgrad bruker dere å spille spilla på?

Jeg har en tendens til å ta en easy vei igjenom alle spilla mine :blush:

Er det feigt?

Vet enkelte spill legger til ekstra greier på vanskeligere grader. F.eks husker jeg at goldeneye gjore dette på N64, ikke bare flere oppdrag, det ble vanskeligere og flere motstandere samt at man av og til fikk tid på å greie det...

hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tar stort sett på det som det står på default, eller medium.

spill blir gjerne for kjedelige hvis man velger lett, blir for lite utfordring.

edit: på strategi-spill som C&C starter jeg alltid på easy, ikke fordi det er det letteste, men for å lære meg spillet, oftest har jeg 0 problemer med å ta computeren, men er viktig å se strategier, hvilke units som funker sammen og lignende...

Endret av aklla
Skrevet

Varierer fra spill til spill, men generelt sett foretrekker jeg at spillene gir meg en liten utfordring. Spilte en gang Resident Evil på Easy, og angret voldsomt når jeg var kommet ca halvveis. Spiller derimot Devil May Cry 3 på Normal, og angrer på det også. Skulle ha spilt på Easy. :p

Skrevet

Bruker (nesten) bestandig å spille gjennom spill på letteste vanskelighetsgrad ved første gjennomspilling. :cool:

Er det såpass at jeg klarer det da, øker jeg bare på etter hvert.

Skrevet

Anmelder jeg spill og har en deadline å forholde meg til, spiller jeg som regel på easy. Hjemme spiller jeg alltid på normal første gangen.

Skrevet

Tatt alle missions på CoD2 på veteran

Spiller DiRT på Pro Am

Starta veteran på CoD3

Starta Realistic på R6V

Hardcore 4 på GeoW(Spillet klikker på Act 4, så jeg får ikke runnet hardcore)

Skrevet

har altid spillt på default på alle spill jeg har spillt, har en slags låsing som gjør att jeg ikke klarer å spille på easy føler meg feig og dårlig da. greide aldri å runne ninja gaiden på normal:P så derfor prøvde jeg ikke på easy, strider i mot personligheten min.

Skrevet (endret)

å spille på easy og så spille på annen vanskelighetsgrad er uaktuelt for meg, har jeg rett og slett ikke tid til :p hehe...

Får prøve meg litt fram, syns å runde half-life 2 på 6timer på easy var ganske lite :dontgetit: . Vell og merke var dette over 14 dager... noe som forteller hvor mye jeg spiller :p hehe...

kjøpte spillet for 2 år siden :p hehe...

Endret av VikinGz
Skrevet (endret)

Vanligvis normal, bortsett fra i skytespill som har "realistic" eller noe som vanskelighetsgrad, hvor du dør av en eller to treffere og vanskelighetsgrad går på helse, ai og ikke nødvendigvis antall fiender. Da velger jeg det. Sinnsykt mye mer spennende når man må være forsiktig i FPS.

Endret av Isbilen
Skrevet

Om jeg skal anmelde spillet må jeg holde meg til Easy om tiden er knapp. Ellers spiller jeg så og si alltid på normal vanskelighetsgrad, og om det er et spill jeg vil spille igjen prøver jeg meg på høyere vanskelighetsgrader. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...