Gå til innhold

Europeisk Call of Duty 4-beta i gang (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
får vi beta tilgang via gamer.no?

9445776[/snapback]

Fra artikkelen:

Invitasjoner deles ut gjennom samarbeidspartnere i ulike medier, men hvem som blir den norske samarbeidspartneren er ikke kjent.

Skrevet
Hva med pc beta da  :( .... xb360 duger ikke

9446344[/snapback]

Det er du som ikke duger :p

Har kost meg mye med COD2 på Xbox Live. Ser fram til 4'ern =)

Skrevet

den banninga var bare tull forresten. ingen som glitchet seg inn i betaen ble bannet i 24 timer. det var noen som ble det, men det var av helt andre grunner

Skrevet
Så den betaen som har vært i gang hittil har kun vært USA da?

9445936[/snapback]

Stemmer.

9446119[/snapback]

Hvordan har nordmenn allerede fått tak i betaen da?

Skrevet

Eg brukte bare koden som eg fikk via ein US registrert konto på charlieoscardelta.com(knyttet opp mot min snylte US konto på boksen) på min EU konto ihvertfall ;)

Skrevet
Eg brukte bare koden  som eg fikk via ein US registrert konto på charlieoscardelta.com(knyttet opp mot min snylte US konto på boksen) på min EU konto ihvertfall ;)

9447383[/snapback]

Jamen, jeg brukte EU-kontoen min. Både til registrering og spilling :dontgetit:

Skrevet (endret)

Har spillt Call of Duty 4 MP Beta siden den 5. På min HEL norske Xbox Live Gold konto. Her er mailen jeg fikk. Så med andre ord. Norge var nok onsdag den 5, ikke onsdag den 12. England henger med andre ord etter :)callbeta.jpg

Dato

Endret av Thigeic
Skrevet
Har spillt Call of Duty 4 MP Beta siden den 5. På min HEL norske Xbox Live Gold konto. Her er mailen jeg fikk. Så med andre ord. Norge var nok onsdag den 5, ikke onsdag den 12. England henger med andre ord etter :) 

Dato

9463162[/snapback]

Stemmer nok ikke det, se bare her

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...