Gå til innhold

Hvilken HD produsent er BEST ?????


Anbefalte innlegg

Hvilke HDer er best ???

 

Jeg har hatt IBM som kræsje etter 1 jaevla år !!

jeg har hatt Maxtor som kræsja etter et par uker !!!!

Nå kjører jeg med 4 stk Western Digital som funker helt utmerket!!!!

Dette til tross for at jeg kortsluttet den ene 120 GB disken som

står i Raid. Gnistret som FFFF !!! Sto godt til kaldkatodene mine !!

 

Hvilke erfaringer har alle dere andre ????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Jeg har de siste gangene kjøpt Western Digital, og er veldig fornøyd med dem... IBM er også greie, men har fått noe mekanisk feil på den jeg har, etter ca 2 år, og den går dermed sykt tregt ett lite område på disken, men det fungerer :)

 

Med andre ord: Jeg anbefaler WD Caviar...

Lenke til kommentar
IBM ble nylig i et PC blad best i test.

Bare så det er nevnt.

 

Jaha? Hvilket blad skulle det være?

 

(Jeg sier absolutt ikke at IBM er dårlige disker)

Husker ikke, læreren min viste meg det.

Spurte han om hvilken merke jeg bør velge, bestilte nylig (på fredag) ny IBM 80GB. Går på Elektro skjønner. Mange data nerder lærere.....

Lenke til kommentar

Western Digital har jeg god erfaring med. Har hatt en WD disk siden 1995 Kjørte den på en AMiGA 1200 fra 1995-1998 etter det har den stått i en gammel pentium pc og fungerer ennå. Ellers må jeg si at jeg har dårlig erfaring med Quantum (som nå er overtatt av MAXTOR) kjøpte en 12 GB disk i 1999, den gikk i stykker for ca 1 år siden.. begynte med en ulyd som stadig ble sterkere. til slutt begynte det å smelle i disken. så ville den ikke mer. En kamerat har hatt samme problem med en MAXTOR disk.

 

Western Digital hadde i allefall gode disker før.. kan jo satse på at de lager like gode disker ennå så slipper du å tenke på å bytte harddisk på noen år 8)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Barracuda V 120GB, den er (skikkelig) treg synes jeg men for meg er det viktig med en PC som ikke støyer og da overlever jeg med litt dårligere ytelse. Tror jeg går for Segate for fremtiden.

 

Forøvrig har jeg 9 IBM disker og 3 Western og de er alle gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...