Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

For opp en fin liten feilmelding, faktisk 2. Legger ved et print screen av hver feilmelding under. "touch" er altså navnet på min ipod (til info).

 

 

Ta en restore av iPoden. Det burde fikse problemet. Regner med at iTunes er oppdatert til siste versjon?

 

edit: Fikk en gang samme melding selv etter å ha føkka den opp med diverse programmer. Funket etter en gjenoppretting i iTunes.

 

Har restoret den både 4 og 5 ganger i iTunes, har v.1.1.2 nå, men har også prøvd å nedgradere til v.1.1.1 uten at det var noen forskjell. Har vært på Elkjøp, Elprice og Spaceworld uten mye hjelp å få bortsett fra Restore den i iTunes. Hvordan er det jeg restorer iPoden med å holde inne noe? Tenker jeg tar meg en tur på Eplehuset i Bergen sentrum på nyåret. Men fikk den til jul og da er det greit å bruke den liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det jeg restorer iPoden med å holde inne noe?

 

Hold inne sleep/wake-knappen og home-knappen samtidig helt til iPod-en slår seg av.

 

Når den er av, slipper du sleep/wake-knappen men fortsetter og holde home-knappen. Dette vil sette iPod-en inn i en slags gjenopprettingsmodus.

 

Alt dette gjøres med maskinen koblet til. Nå vil iTunes be deg om å gjenopprette iPod-en.

 

Tror egentlig dette gjør akkurat det samme som du har gjort tidligere.

 

Kanskje det rett og slett er en hardware-feil på din iPod?

Lenke til kommentar

Ja, det jeg er redd for. Leverer den inn når butikkene åpner igjen. Forsvinner jailbreaker helt når den gjenopprettes helt i iTunes? Den hadde samme problemet før jeg jailbreaket så det kan ikke være det, og jeg har gjenopprettet 5 ganger etter jeg fjernet den, men samme problemet hele veien. Noen som har en support epost til Apple?

Lenke til kommentar
For opp en fin liten feilmelding, faktisk 2. Legger ved et print screen av hver feilmelding under. "touch" er altså navnet på min ipod (til info).

 

 

Ta en restore av iPoden. Det burde fikse problemet. Regner med at iTunes er oppdatert til siste versjon?

 

edit: Fikk en gang samme melding selv etter å ha føkka den opp med diverse programmer. Funket etter en gjenoppretting i iTunes.

 

Og med Restore mener du Gjenopprett i iTunes? Det er prøvd 5 ganger uten særlig nytte, har som skrevet over også nedgradert softwaren på iPoden til v.1.1.1 uten hell og.

 

Angående kulden så tror jeg personlig at den vil fungere hvis du starter den inne, den produserer jo litt varme så så lenge den ikke frosser tror jeg det skal gå bra. (*Tar ikke ansvar hvis dette ikke stemmer)

Lenke til kommentar
Har nå jailbreaket iTouchen og den steg i verdi i mine øyne :love: MEN. på customize, prøver jeg å forrandre på tekstene:"Lås opp", og "Slå av". Men de skifter ikke uansett hva jeg gjør. Har noen der ute noen erfaringer, tips eller triks?

 

Prøvde det jeg og. Funket ikke. Lot mine instillinger være. Noen dager senere klikker touchen min totalt, og ble ubrukelig. Lot merke til at de forandringene jeg hadde gjort for noen dager siden slo inn. "Lås opp" hadde blitt forandret, men etterlot en ubrukelig iPod. Holder meg nå unna den delen av customize.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man får tak i spill til iPod Touch? Helst gratis...

If so, gi gjerne en link eller fler! Og om det er sånn avanserte greier for å få de innpå, gjerne en kortfattet beskrivelse i tillegg:p

Men jeg gidder ikke å begynne å hacke på poden, dårlig erfaring fra det.

Hvis du ikke skal hacke ipoden, så er det bare noen webapps som går.

http://www.apple.com/webapps/games/ Gå innpå denne med touchen, så har du i hvertfall noen spill ;)

Lenke til kommentar
Dette begyner å irritere meg, fortell meg hva jailbreak er og gjør med ipoden...

Det står mye om jailbreak i denne tråden og har selv laget en kort beskrivelse i en annen tråd.

Men før å si det slik så åpner du ipoden før å bruke tredjeparts programmer, og det gjør sånn at man kan gjøre mer med ipoden.

 

Men synes du skal ta deg tid til og lese, og ikke bare sitte å vente å få svarene rett i fange!

Lenke til kommentar
Har nå jailbreaket iTouchen og den steg i verdi i mine øyne :love: MEN. på customize, prøver jeg å forrandre på tekstene:"Lås opp", og "Slå av". Men de skifter ikke uansett hva jeg gjør. Har noen der ute noen erfaringer, tips eller triks?

Når du endrer "SpringBoard strings" i Customize så endrer du det på den engelske oversettelsen, du må gjøre det manuelt i denne fila på iPoden hvis du skal ha resten på norsk: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/no.lproj/SpringBoard.strings

Her finner du dette:

<key>AWAY_LOCK_LABEL</key>

<string>lås opp</string>

Endre det imellom <string> og </string>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...