Intramin Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Linje 28, imellom <string> og </string> SpringBoard.strings.zip Lenke til kommentar
chberge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du skal endre på det som står er det vel samme om du endrer på det norske eller det engelske? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du leste noen poster tilbake , så hadde du skjønt det Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan kan man velge hvor mange ikoner som skal være på hver side i menyen? Synes det er veldig rotete med full skjerm på første side. Vil gjerne fordele dette utover flere sider Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du har SummerBoard installert så kan du gå til SMBPrefs og aktivere "Skip Last Row" Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 sef er den ikke det, slik de selger ting... dessverre. i videoen loader den jo et 30 sec musikklipp umiddelbart, det skjer ikke i virkeligheten Joda, det tar ikke engang et halvt sekund før musikklippet starter, men den laster inn underveis så hvis du mister internettforbinelsen så stopper klippet liksom. Har kjøpt iPod Touch nå og jeg angrer ikke i det hele tatt! Den var tilogmed bedre en forventet! Anbefales på det sterkeste og btw, Youtubeklipp tar heller ikke lang tid å laste Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Når jeg kjøpte iPod Touch, så fikk jeg med to greier som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til den ene er en gjennomsiktig greie, ganske liten. Den andre er hvit og det er et hull i den hvor jeg tror kabelen skal inn, den litt større en den gjennomsiktige saken. noen som vet hva jeg skal med dette? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Lurte på det samme selv.. Trodde det var ladestativ eller no, men skjønte ikke noe av det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det er en "dock" til universal docken til Apple .. (DEn hvite greia) Den gjennomsiktige er et stativ du kan sette ipod'en i.. på siden eller rett opp EDIT: Lurte ganske mye på den hvite dingsen jeg også.. Endret 31. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Den gjennomsiktige er et stativ. Legg den sidelengs, så passer den der Den hvite står det på apple sin hjemmeside at det er en dockingtransformer eller noe lignende. Husker jeg lurte mye på dette når jeg fikk touchen. EDIT: Late Endret 31. desember 2007 av Don_Reitan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Screenshot's fra Touchen min Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Finnes det en source man kan bruke for å få iPhone apps'ene? Husker jeg har lest om det her et sted, men jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Stilig, akkurat det du trenger! Men NES er ganske fett og då! Men jeg slet med å finne sider på nett som hadde de spillene jeg var ute etter. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Source for iPhone apps: http://repo.us.to (Husk å installer "prep's" a før du installerer mail osv. F.eks: installer Apple mobile mail prep og så nstallerer du apple mobile mail. Fant noen sources på ipod1.no : (er for det meste for iPhone, men noen fungerer på begge) Official Sources AppTapp Official: repository.apptapp.com Conceited Software: conceitedsoftware.com/iphone Ste Packaging: psmxy.org/iphone-apps Unofficial Sources AlohaSoft 1.0.2 - homepage.mac.com/reinholdpenner/102.xml AlohaSoft 1.1.1: homepage.mac.com/reinholdpenner/111.xml AlohaSoft 1.1.2: homepage.mac.com/reinholdpenner/112.xml Apogee LTD: apogeeltd.com aXP: lostsoul.aeroxp.org/iphone/index.xml BigBoss: markmon.mine.nu:90/iphone/repo/repo.plist CedSoft: prog.cedsoft.free.fr (iSnake/Bounce) CopyCoders: homepage.mac.com/hartsteins/copycoders/copycoders.xml (Network Apps) Death to Design: iphone.deathtodesign.com HighTymes: hightymes.org/iphone/plist/index.xml iApp-a-Day: iappaday.com/install Imagine09: home.twcny.rr.com/imagine09/Imagine09.xml iBlackjack: iphonefanclub.com/native iSpazio: spaziocellulare.com/ispazio.xml iSwitcher: web.mac.com/iswitcher2/list.xml iUnlock: i.unlock.no Limited Edition iPhone: limitededitioniphone.com/lei.xml Loring Studios: loringstudios.com/iPhone-schnapps/index.xml Mateo: bblk.net/iphone (BeatPhone) Mobile Stacks: mobilestack.googlecode.com/svn/repository/internal.plist ModMyiFone.com: modmyifone.com/installer.xml MTL Repository: home.mike.tl/iphone Shai’s Apps: ride4.org/shai.xml R4m0n: iphone.r4m0n.net/repos (iPhysics) scummVM: urbanfanatics.com/scummvm.xml Slezak’s Stuff: http://www.spencerslezak.com (nothing on it yet) Soneso Repository: soneso.com/iphone Studded: studded.net/installer/index.xml Surge: iphonesurge.com/iphonesurge.xml Swell: lyndellwiggins.com/Swell.xml weiPhone: app.weiphone.com/installer (weTools/weDict) Language Sources Arabic: apps.iphoneislam.com Chinese: iphone.org.hk/repository.plist Danish: iphone.vildmedmac.dk/install FrenchIphone: rep.frenchiphone.com Greek: http://www.greek-iphone.com/grloc Hebrew עברית: ihebrew.net Norwegian - iFon: install.ifon.no Polish iPolish: krzak.net/iphone Russian iPhone по-русски: russianiphone.ru/beta Russian Tools (in English): russianiphone.ru/beta/en Spanish Phyros iPhone-ES: iphone.frickr.es/index.xml Swedish iFun.se: ifun.se/swe Taiwanese: iphone4.tw/unlock Vietnamese: iphone.billydragon.net Endret 31. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Min: De siste ikonene, på bilde nummer 2, klarer jeg ikke å skifte. Får det ikke til :S Screenshot's fra Touchen min Det Tevee programmet, hva gjør det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Programm for tv'en, viser hva som kommer på foskjellige norske kanaler 2 dager i forveien. fåes fra denne sourcen: http://install.ifon.no EDIT: NES roms: http://markmon.mine.nu:90/iphone/repo/repo.plist det kan hende du må prøve å adde sourcen flere ganger før den virker. Og hvis den Timer ut på installering av sourcen , prøver du igjen : D Endret 31. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få iPoden opp i min datamaskin og dermed ha muligheten til å bruke den som en ekstern harddisk? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er ikke sikker , men det går ann å overføre filer trådløst med CuteFTP Pro eller annen SSH2 pogramm Lenke til kommentar
chberge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, men tar sin tid å flytte gigabite filer over nettverket! De forrige modellene kom jo opp i min datamaskin, men den gjør ikke. Må vel være noe å fikse der vel? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hva med å prøve google for en gangs skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå