Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UUÆÆ! hva i pokker!

 

 

iPod'en min monga seg helt!

Jeg installerte et screenshot programm og når jeg restarta ipoden så skjedde dette:

 

post-131571-1198956920_thumb.jpg

 

den fortsetter å blinke slik,koblet den til itunes på PC-en , trykket gjenopprett, men ingen ting skjer!! UUÆÆ!

 

 

Skjedde akkurat det samme her. Trykka restore i iTunes, og så funka det plutselig. Den fikk ikke en gang startet gjenopprettingen. Hold inne home-knappen og sleep/wake-knappen samtidig og start den på nytt noen ganger.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å flytte filer over på iPoden fra iTuens? Finnes det alternative programmer for iTunes? Jeg klarer noen filer, men noen funker ikke. Dette er ganske irriterende i lengden. Må koble fra og koble til og så flytte over en ny fil. Noen som har en løsning? Tenkte meg på en besøkstur til Eplehuset tidlig på nyåret, men skulle gjerne hatt en løsning før det. Noen som har en epost som kan brukes til å sende inn til noe ipod support hos apple eller noe?

Lenke til kommentar
Noen som har problemer med å flytte filer over på iPoden fra iTuens? Finnes det alternative programmer for iTunes? Jeg klarer noen filer, men noen funker ikke. Dette er ganske irriterende i lengden. Må koble fra og koble til og så flytte over en ny fil. Noen som har en løsning? Tenkte meg på en besøkstur til Eplehuset tidlig på nyåret, men skulle gjerne hatt en løsning før det. Noen som har en epost som kan brukes til å sende inn til noe ipod support hos apple eller noe?

 

 

Finnes ingen alternativer til iTunes foreløpig.

 

Hva mener du med at det "ikke funker"? Kommer det en feilmelding?

Lenke til kommentar
Det fins et par alternativer til Itunes faktisk. For meg som har vista 64-bit er jeg jo faktisk avhengig av det, og jeg prøver å få winamp til å virka som synkroniseringsprogram.

 

www.ipodtouchfans.com er en side du kan bruke for å finne fram de andre alternativene til Itunes :) (krever registrering)

 

Det var jeg ikke klar over. Har du funnet en løsning som funker? Trodde ikke WinAmp var kompitabel jeg.

Lenke til kommentar
ok, har du noen lenker til sider med downloads?

 

Hvis du mener til programmer og spill må du jailbreake ipoden å gå til installer og laste ned det du vil derfra.

 

Hva mener du med Ipoden i kulden? Min ipod lå i bilen i flere timer i dag mens jeg stod på ski, vil tippe det ikke var mange gradene i bilen, kanskje minus? i alle fall, den var i ventemodus og gikk like bra etterpå...

 

Jeg pleier å høre på musikk når jeg sykler til og fra skola. Og det kan bli 25 minus grader her så jeg lurte på om den vil streike eller slutte å virke hvis den blir utsatt for "ekstrem" ( :p ) kulde?

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
For opp en fin liten feilmelding, faktisk 2. Legger ved et print screen av hver feilmelding under. "touch" er altså navnet på min ipod (til info).

 

 

Ta en restore av iPoden. Det burde fikse problemet. Regner med at iTunes er oppdatert til siste versjon?

 

edit: Fikk en gang samme melding selv etter å ha føkka den opp med diverse programmer. Funket etter en gjenoppretting i iTunes.

Endret av nils2911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...