Gå til innhold

Silikonpupper


EC

Anbefalte innlegg

Vårt første gullkorn:

 

Hadde ikke hun silikonpupper?  

 

taper...

Så sånt ut ja, uorginale meierier er bare bøff. Skal være ekte saker uten noe juks.

 

Utvalgt av: Vidar Fagerjord

Årsak: Beste betegnelsen på pupper med silikoninnlegg jeg har sett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ta meg for å være pirkete her (noe som jeg alt for ofte er...), men er ikke meierier plassen der melken sendes etter at melken er "tappet"?

 

Det korrekte utsagnet skulle jo da vært:

"Så sånt ut ja' date=' uorginale jur er bare bøff. Skal være ekte saker uten noe juks."[/quote']

__________________

 

Nei ærlig talt - godt sagt (**** og, finnes jo ikke noen "thumbsup"-smilie her jo) - uansett: Two Thumbs Up (wish I had more)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kjenner ingen forskjell på silikon og orginaler... (om det ikke overdrives da eller er synlige arr.)

 

Men må si meg enig i den psykologiske faktoren. Ordet "Ekte" gir meg en bedre følelse enn ordet "falske".

 

Til dere jenter med falske airbag'er: Dere trenger ikke _fortelle_ at de er falske.. men om du har ekte så fortell gjerne at de er det.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ingen forskjell på silikon og orginaler... (om det ikke overdrives da eller er synlige arr.)

 

Men må si meg enig i den psykologiske faktoren. Ordet "Ekte" gir meg en bedre følelse enn ordet "falske".

 

Til dere jenter med falske airbag'er: Dere trenger ikke _fortelle_ at de er falske.. men om du har ekte så fortell gjerne at de er det.

 

Lenge siden du har tatt på noen, eller bare prøvd en sort? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...