Gå til innhold

PC på SHG til 14 000 riksdaler


Anbefalte innlegg

HK: XFX - MB-N680-ILT

Prosessor: Intel - Core 2 Quadro Model Q6600

Skjermkort: Inno3D - GeForce 8800GTS, 640MB GDDR3

HD: Samsung - 500,0 GB - SATAII-300 - 7200 RPM (2 stk)

Ram: Corsair - Quad2X 4x1024MB DDR2, PC6400 DDR800

PSU: Corsair - CMPSU-620HXEU, 620 Watt

Kabinett: CoolerMaster - Centurion 532, Miditower Multimedia

 

Microsoft - Windows Vista Home Premium, 32 Bit, OEM

 

Ser dette greit ut til dere som har peiling? Prisen ender på 13400 kr, inkl 500 for

montering.

 

Skal bruke pcen mest til gaming/fritidsbruk. Tenke å koble opp og kjøre delt

delt skrivebord mellom en 19" lcd skjerm og en 32" lcd tv. Vil det trekke ned gaminga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
quatro er vel ikke vits, men.

9425554[/snapback]

Bra overveid og begrunnet kommentar...

 

 

Syntes oppsettet ser knall ut :thumbup: Hvis jeg skulle forandret på noe ville det vært kabinettet. F.eks. et Lian Li PC7B (som de nå selger hos SHG) eller et Antec Lifestyle Solo, evt. å skalere litt å gå opp på et Antec 182.

 

Er også verdt å nevne at du med en 19" skjerm aldri verden vil kunne få utnyttet det skjermkortet. Tips til skjerm er Samsung 206BW 20", og Samsung 226BW/CW 22".

 

Syntes kanskje ikke den minnepakka var så bra, prisen tatt i betraktning. Ville heller kjøpt 2stk av denne pakka.

Lenke til kommentar

takker for mange svar! :)

 

 

Syntes oppsettet ser knall ut  :thumbup:  Hvis jeg skulle forandret på noe ville det vært kabinettet. F.eks. et Lian Li PC7B (som de nå selger hos SHG) eller et Antec Lifestyle Solo, evt. å skalere litt å gå opp på et Antec 182.

 

Er også verdt å nevne at du med en 19" skjerm aldri verden vil kunne få utnyttet det skjermkortet. Tips til skjerm er Samsung 206BW 20", og Samsung 226BW/CW 22".

 

Syntes kanskje ikke den minnepakka var så bra, prisen tatt i betraktning. Ville heller kjøpt 2stk av denne pakka.

9425619[/snapback]

 

skjermkortet har jeg valgt for å ha nok kraft til å drive crysis og andre tunge spill.

hadde egentlig tenkt å gå for 320mb varianten.

 

har faktisk sikla på de skjermene du nevner der.

men kjøpte en 19" i fjor. så har ikke hjerte til å kjøpe ny ennå.

 

den minnepakka har jeg også kikka på! hehe. skal endre til den typen da.

billig og bra er en fin kombinasjon

 

 

Ser veldig bra ut, men ville valgt et annet hovedkort. Hvertfall vis du ikke liker støy for på hovedkortet sitter det to små vifter som spinner på 5000rpm og bråker som et reint helvette.

9425636[/snapback]

Jepp. Et P5K-Deluxe hadde vel kanskje vært å foretrekke.

9425659[/snapback]

 

ja har kikka på asus kortene. men står wifi på den (http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=2094227)

er ikke fan av trådløst nett.

 

edit: ser at den har begge typer. da bytter jeg HK til den i stedet. :):thumbup:

 

Estetisk sett er det vel helt ok. Det er byggekvaliteten som drar ned. Skal en ha aluminium til en rimelig penge bør en gå for det billigste fra LiLi, hvis ikke kan det være lurt å gå over på stål.

9425737[/snapback]

Skal kikke på LiLi. Er ute etter billig og bra her også, men med et greit utseende.

 

--------------------------------------------------

 

Synes dere forresten at det er verdt å investere i lydkort? ser det selger spesifikke

for gaming

Endret av Kjeksa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...