Mr.Zahl Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Hva er det dummeste noen har sagt eller gjort på wow som du har opplevd? Dummeste jeg kommer på nå i farten er ikke så ekstremt, men er klassikeren "omg fury warriors can't tank" når jeg skal i 5man instancer kom på en ny ting. hadde laget guild med noen kompiser og de fleste guild memberne var gode da, utenom den ene tanken vår. ahn joinet opprinnelig guildet som MT, men gearet hans var ikke akkurat helt konge og..han ville ikke respecce prot så han ble off-tank istedet. anyway, var i et MC run med dette guildet, satt med irl kompisene mine på skype og resten av guildet på VT. Vi hadde en dårlig pull med corehounds og hele gjengen dauet utenom noob warrioren, et par roguer og noen huntere. vi holder på å corpse-runne inn til MC da jeg plutselig leser "I tank" i chatloggen min. han kompisen som sitter på Skype sier plutselig "kan noen fortelle meg hvorfor han nettopp equippet skjold og charget inn i en corehound?" rundt 10 sekunder etterpå finner jeg selvfølgelig setningen "omg why no one heal me?" garantert blant mine beste wow øyeblikk :!: er jo seff også den gangen jeg ikke skjønte hvorfor Druids var mye bedre FC enn rogue i Wsg, løp forbi en druid som sa jeg skulle gi han flagget, tenkte fyren var retard og gadd ikke å gjøre det. litt senere blir jeg whisperet av en rogue som kaller meg noob og alt mulig fordi jeg ikke ga druiden flagget. jeg bare fortsatte å ta flagget og nektet å gi det til druiden hver gang jeg møtte på han Endret 5. september 2007 av Chitzuki
War Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Tank i uldaman som nekter å tanke "its unfair that i have to take the damage all the time! the priest take no damage al all!" Han ville gjerne være i bakgrunnen og ikke bli slått på... En lvl 70 lock med ca t4ish ikke vet hvordan han slipper en ensalved target. Lock som dotter alle de 4 OT mobs som shout og thunder holder så klager han på tanken (som tanker 5.) En rogue som gjerne ville sappe etter pull pga da var det lettere ... Folk som sier at shadowpriest har dårlig damage Om man ser på en god SP så healer han gjennom damage som krever en global cd og han healer til nød om det er katastrofe. Samme med fury warrior, noen OT osv hiver den klassen fort ned på dps lista. En kriger som hadde på epic int cloth pga det var en epic. Nektet å bruke noe annet da han tanket i instance.
Bredoc Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 lvl 70 NE female hunTARD i SH non heroic. Partychat: Me. Could (insert name) please trap the square? Hunter. soz cant do. I dont have talents in traps. Me... Etter en stund angriper denne huntern sheepet mitt to ganger på rappen så moben healer opp andre mobs, og vi wiper. Det er ikke snakk om uheldige multishots men å sende peten inn og nuke. Hun bryr seg ikke om konstruktiv kritikk eller noen ting, kjører bare sitt eget løp. Første gangen jeg har måtte kicke noen fra en gruppe... Etter vi fikk tak i en replacement gjorde vi resten av instance glatt. Just gotta love ebayers...
Beerian Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 HEhe.. Ja , mye bra som kommer ut av Ebayers Husker en MC run vi hadde for morroskyld rett før BC kom bare for å geare opp endel alts og andre som ville være med. Det var 1 Warlock i raidet som skulle summone ned noen som akkurat hadde kommet inn i instancen... Warlock : How do i summon ? Raid : Just target the player and press the Summon spell... and u need a Soulshard to do it. Warlock: Soulshard ? Haha.. vi skjønte lunta da han som lvl 60 spurte om hvordan man summoner Hvis man er så utrolig lat at man ikke gidder å lvl opp en char.. så kan man i allefall sette seg inn i klassen man har skaffet seg
v-gard Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 gjorde Heroic Mech i går med en helt retarda gruppe. "Easy badges" tenkte jeg. Når vi kommer til første boss, så avtaler vi at de med -buff går til høyre, og +buff går til venstre. vi wipa 4 ganger på bossen her da healeren vår (den eneste i party som virkelig var retard forsåvidt) bare stod der noen ganger uten å heale, og gikk til feil side. så jeg forklarer: This is right: ->, and this is left: <- Vi klarte han 2 forsøk etterpå, og da sier shamanen: "Guys, I think I know what I did wrong..." "I went to the wrong side." Og mens vi dreiv på bossen tidligere går hele chatten i "SHAMAN GO TO THE LEFT!" samt Raid Warning.. Warriorn som var pissed på shamanen, kan ikke klandre han heller... Litt etterpå, før andre bossen skal vi cleare de gruppene der. Jeg får beskjed av warrior om å ta fram succubus og gjør det. Etter den gruppa spør han: "Dude wheres your imp" Jeg svarer at han trengte meg til å bruke succubus. "Oh" "But before that?" Svar fra meg: "I sac it. It's my spec, deal with it" Og på det her tidspunktet var jeg rimelig lei av den warriorn. (Jeg er 0/21/40 specca, og har alltid ment at hvis tanken virkelig MÅ ha blood pact, så har han for dårlig gear og det er ikke mitt ansvar. Kan hende jeg er vrang nå ) Magen i partyet sa ingenting, og det var vel greit nok for meg, men den andre warrioren (dps) gikk hele tiden afk, og auto attacka på bosser mens han satt på MSN eller hva han nå drev med i følge tanken. (irl kompiser) Jeg leaver party og hearthstoner når han skriker ut at jeg skal ta ut impen min så han får buffen sin og gir han ett whisper om at jeg ikke gidder å høre på mer dritt fra hans side. Var ca. dette han svarte: "I'm only jking" "Cant you take a joke?" "Get some humor" Og nå er jeg exalted med Sha'tar + Arca x1 - Mech x6 og Heroic Mech x3 og har fortsatt ikke sett den ene backen inni der droppe >.< Tenkte jeg skulle kjøpe heroic cloaken, men så har jeg hørt det kommer oppdaterte items å kjøpe for badges med neste patch, så det er vel egentlig ikke verdt det. Er det noen som kan avkrefte/bekrefte det btw?
Sink Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har oneshota meg selv med SWD på netherspite med 50 debuffs. Har ninjapulla magtheridon med warlocken til en kompis, jeg summona imp mens vi sto der nede og den kasta fireball på en add, en som aldri spiller warlock tenker faen ikke på at pettet kan stå på aggressive.
GeirV Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) General nagrand: Moron: "Looking for prot warrior, ring of blood" Me: "Just wondering, why not a feral druid...?" Moron: "Druids can't tank" Me: "I was hacked. All my items is gone, I only managed to save 500g" Guildie: "How did you do that?" Me: "I used the lost password option where I wrote e-mail and secret answer." Guildie: "Why didn't you ask for your items back then?" Endret 4. september 2007 av GeirV
Matsemann Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg var i et instance nå i helga, der det var lvl 35-40 elite, og jeg var lvl 30. Hadde en lvl 70 kamerat som skulle prøve å drepe alle samtidig. Så han løper rundt, og vi følger etter, og før bossrommet så står han der og slår. Så stormer jeg inn, bruker Blast Wave, Cone of Cold, Frost Nova og AE. Tar sinnsykt med skade, får all aggro og løper rundt som en gerning. Gjorde det for å plage en annen i gruppa. Etterpå klagde jeg at han ikke hadde heala meg godt nok. Kjennern i virkeligheten, men han ble ganske oppgitt
username882 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) hmm her omdagen hadde vi ebayer i kara.. vi måtte spørre i 10min får å få buffs og han gjorde melee damage og holy fire only (holy priest) han ble kicka ganske fort Endret 4. september 2007 av takZa
Bjonski Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Har møtt en del n00bs i det siste.. :/ mange som ikke har peiling på hvordan WoW funker.. Jeg tok over en account fra en kamerat, satte meg inn i klassen han hadde.. og begynte i det små med å lære meg forskjellige ting.. Har tanket en del instancer i outlands, og har fått tilbakemeldinger om at jeg er en god tank osv.. så fatter ikke at ebayere _ikke_ kan gjøre det samme.. altså, sette seg inn i klassen. Spiller en del på alt characterer, og møter en del "n00bs".. Spessielt hollendere(Les: ikke alle, men en del av de) er skikkelig /afk i hodet.. edit: leif var litt rask Endret 4. september 2007 av Bjohansen
Lycantrophe Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hvis du er en ebayer har du gjerne ikke basiskunnskapen til å sette deg inn i noen klasse i det hele tatt. "Damage over time, huh?"
Bjonski Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hvis du er en ebayer har du gjerne ikke basiskunnskapen til å sette deg inn i noen klasse i det hele tatt. "Damage over time, huh?" 9427398[/snapback] hehe. kan nok stemme det ja Ebay ftw!
Lycantrophe Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Å sammenligne en erfaren wowspiller som har fått låne en annen 70klasse han aldri har spilt før er liksom ikke det samme som å ta en fra gata som aldri har hørt om spillet, men som har en rik far med løst kredittkort. We all lub ebay.
Frohman Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ah, minner meg om RFD med roguen min her om dagen. Det var fint run, jeg fikk lurt til meg all rogue loot ved å si at hunteren ikke trengte det, fordi han kunne bruke mail om to levler. Så ca. 6-7 pulls før siste boss så lyder samtalen følgende: warlock: sorry i am to go meg: no!! hunter: please dont be a lamer and leave (pause hvor vi ber han om og bli) warlock: sorry i has grup to sm librbay meg: you cant leave for another instance warlock: bye Warlock leaves the party.
Zeorsd Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) specce imp searing totem på level 10 og levle fra ca. 40-60 som resto shaman? jaja, årevis siden det nå Endret 4. september 2007 av Heavenly
Zelda_ Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 specce imp searing totem på level 10 og levle fra ca. 40-60 som resto shaman? jaja, årevis siden det nå 9427648[/snapback] Minner meg på at eg lvlet min druid fra 1 til 60 med full resto og spirit/int gear. Ikke rart det gikk tregt
aspic Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Altså, eg må berre LE. Eg har lest gjennom tråden no, og kan med handa på hjarte seia: WoW er eit spel for seg SJØLV. Eg forstår absolutt NADA av kva dykk snakker om Er nesten som å lese eit anna språk. Eg blir faktisk facinert når eg loker rundt på wow-forumet utan å ha peiling på NOKO
Zelda_ Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Begynn å spill asap! (as soon as possible) da vil de se den geniale humoren i det ^^
Zeorsd Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Altså, eg må berre LE. Eg har lest gjennom tråden no, og kan med handa på hjarte seia: WoW er eit spel for seg SJØLV. Eg forstår absolutt NADA av kva dykk snakker om Er nesten som å lese eit anna språk. Eg blir faktisk facinert når eg loker rundt på wow-forumet utan å ha peiling på NOKO 9427731[/snapback] Sånn det er med mye i livet Men ja, kan godt se at det nesten blir et annet språk med en lett blanding av norsk, engelsk og wow-slang.
Sink Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ingen her som har gjort noe selv da? blir jo bare en klage-tråd om man skal fortelle om hva andre har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå