Gå til innhold

Skolevalg - hva stemte du?


Skolevalg, kun for elever ;)  

201 stemmer

  1. 1. Skolevalg, kun for elever ;)

    • A
      24
    • SV
      19
    • RV
      18
    • SP
      12
    • KrF
      4
    • V
      15
    • H
      44
    • FrP
      39
    • NKP
      3
    • MDG
      2
    • PP
      3
    • SFP
      0
    • KP
      3
    • KS
      1
    • D
      2
    • Andre
      4
    • Blank
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samfunnspartiet??  :hmm:

Jeg trodde ikke det fantes lenger, jeg. Alt jeg forbinder med partiet er Tor Erling Staff og dette stuntet :)

http://www.nettavisen.no/innenriks/article451297.ece

Partiet har ved flere valg hatt kjente personer på sine valglister mot deres vilje, og ved kommunevalget i 2007 var Otto Jespersen oppført på lista til bystyret i Oslo, noe han tok sterk avstand fra.

Det står det på wikipedias side om partiet, så kan vel se ut til at de enda eksisterer ;)

Lenke til kommentar
Med tallkarakterer tror jeg det er enklere å sammenligne fra plass til plass og å søke seg inn på nye steder.

Men det er jo også viktig å ha skriftlig vurdering så man kan vite hvordan man gjør 4 om til 5 :) Ja takk, begge deler altså. Tror valget på min skole er nå til uken.

Det virker for meg som om karakterer kun er relevant når det gjelder andre skoler. Karakterer har lite eller ingenting å si når du skal søke på jobb. Da skal man fokusere mest på de egenskapene du har som passer best for den jobben. Dette med lysten på jobben har også noe å si, pågangsmot osv.

 

Jeg sier ut med karakterene. Karakterer er viktig for annmeldere og ikke for hvor bra du gidder å gjøre det i de mest kjedelige fagene på skolen. En eksamen varer ikke lenge, maks et par timer, og dette skal bestemme fremtiden din. Litt latterlig synes jeg, hvis eksamen kun dekker litt av pensumet du har på skolen ser jeg ikke vitsen. Du kan heller skrive et innlegg om hva du er god til, hva du interesserer deg for og dine gode egenskaper.

Lenke til kommentar

Jeg stemte blankt fordi skoledebatten var lavmål og alle representatene fremsto som noen idioter. AP sang en sang, RV-representanten hadde på seg ei t-skjorte med et amerikansk flagg som brant og FrP spurte mengden direkte om vi ønsket billig tobakk og alkohol noe som var helt irrelevant for saken.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar
Jeg stemte blankt fordi skoledebatten var lavmål og alle representatene fremsto som noen idioter. AP sang en sang, RV-representanten hadde på seg ei t-skjorte med et amerikansk flagg som brant og FrP spurte mengden direkte om vi ønsket billig tobakk og alkohol noe som var helt irrelevant for saken.

9423395[/snapback]

Haha, den har blitt populær den der :) Var det Martin Henriksen som var hos dere, kanskje? Har vært følgesperson på et par debatter i løpet av den siste uka eller to, og den første av AP, SV og RV som holder avslutningsappell synger sangen. De andre to blir irriterte for at de ikke fikk synge den selv :p

 

Hurra for deg som er veldig rik,

Ja, Høyre vil gratulere.

Nullskatteyter, konto i Sveits,

Ja dere vil få det bedre.

Bukke nikke neie med FrP (eller ...for USA)

Bestemor på anbud, ja det vil vi se (evt. ...ja, det må vi ha)

Ønske arbeidsløse ingen verdens ting,

Og si meg så: Hva vil vi mere?

Privatisere!

Lenke til kommentar
Har skolevalg i morgen. Veit ikke hva jeg skal stemme, men tror det blir AP.

 

Tok en test på nett som sa at SV var partiet mitt, men etter den saken med at norske soldater skulle til utlandet og SV ikke ville at de skulle hjelpe allierte styrker i nød (hvis en slik situasjon oppstod), så fikk jeg nok av SV.

 

Mener ikke å starte en diskusjon her og nå om den saken, bare en begrunnelse.

 

Eller, når jeg tenker på det, kanskje SP?

 

Edit: enda en test som sier SV. Herregud!

9421344[/snapback]

 

 

kan du si hvor du finner denne testen?? -- den vil jeg prøve :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...