Gå til innhold

Skolevalg - hva stemte du?


Skolevalg, kun for elever ;)  

201 stemmer

  1. 1. Skolevalg, kun for elever ;)

    • A
      24
    • SV
      19
    • RV
      18
    • SP
      12
    • KrF
      4
    • V
      15
    • H
      44
    • FrP
      39
    • NKP
      3
    • MDG
      2
    • PP
      3
    • SFP
      0
    • KP
      3
    • KS
      1
    • D
      2
    • Andre
      4
    • Blank
      8


Anbefalte innlegg

Skolevalg. Hva stemte du/skal du stemme og hvorfor? Hva ble resultatet på din skole?

 

I følge historielæreren vår avspeiler resultatet under skolevalget ofte hva som skjer under valget uka etter, noe som derfor fører til at mange skoler blir nedringt av aviser og lignende for å høre resultatene.

Endret av sorine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde skolevalg i dag, og jeg stemte SV. Mest på grunn av at de vil fjerne karakterene fra skolen :)

9420416[/snapback]

 

Med tallkarakterer tror jeg det er enklere å sammenligne fra plass til plass og å søke seg inn på nye steder.

Men det er jo også viktig å ha skriftlig vurdering så man kan vite hvordan man gjør 4 om til 5 :) Ja takk, begge deler altså. Tror valget på min skole er nå til uken.

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

Har skolevalg i morgen. Veit ikke hva jeg skal stemme, men tror det blir AP.

 

Tok en test på nett som sa at SV var partiet mitt, men etter den saken med at norske soldater skulle til utlandet og SV ikke ville at de skulle hjelpe allierte styrker i nød (hvis en slik situasjon oppstod), så fikk jeg nok av SV.

 

Mener ikke å starte en diskusjon her og nå om den saken, bare en begrunnelse.

 

Eller, når jeg tenker på det, kanskje SP?

 

Edit: enda en test som sier SV. Herregud!

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Om ikke direkte resultat så viser skolevalg ofte trender. På vår skole hadde vi i bare fylkesting-valg. Hedmark fylkesting kommer hverken til å fjerne karakterer i skolen eller sende soldater til Afganisthan, så det sammenlagte resultatet på dette valget er ganske uinterresangt.

 

Stemte forresten Høyre.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Det var veldig interessant ved vår debatt også. Jeg ble nesten overbevist av FrP-representanten, til tross for at jeg over hode ikke har planer om å stemme på partiet ved valget. Han var god til å snakke for seg, og etter hva jeg har hørt så vant FrP på vår skole.

9420434[/snapback]

FrP-representanten på skolen vår dreit seg rett og slett ut. Bare usaklige argumenter og kommentarer, så dreiv han og kastet ut kondomer og godteri til elevene.

 

Such a shame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...