Gå til innhold

Ny PSP Slim: Når, hvor og pris?


M4c

Anbefalte innlegg

I følge Sony selv (link) skal nye PSP Slim & Lite komme 5. september her i Europa, men jeg har ikke funnet noen butikk som selger denne. Var innom Elkjøp både på Skøyen og i Sandvika i dag, og de sa at den ikke kom før nærmere jul. Er den noen som vet om en butikk eller nettbutikk som får den inn den 5. eller like etter, og hva skal de i så fall ha for den?

Endret av Libido
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg sykt til den nye PSP. Men jeg lurer veldig på når den nye PSP vil komme ut i butikker i Norge. Det står under at den kommer ut i butikkene i dag, men kan noe bekrefte det? For jeg har nemlig fått vite at den kom ut i England i dag. Jeg vil gjerne vite nøyaktig dato og butikk PSP blir solgt i, her i Norge. Skal nemlig snart bort på ferie og vil gjerne kjøpe en til da. Kan noen svare fort?

Lenke til kommentar
PSP slim er vel omtrent forsinket i hele Europa til rundt 14. September

9437722[/snapback]

 

 

hmmm det kan kanskje forklare hvorfor det har vært så lite "blest" rundt denne... selv om interessen kanskje ikke er diger for en "ny" psp, så er det vel en del som kanskje ser for seg et kjøp for å få litt moro i samspill med ps3 - i hvert fall tidlig neste år.

 

noen som vet mer konkret når den dukker opp i butikk i norge?

Lenke til kommentar

Lefdal i Sandvika har ikke noen inne, og spillansvarlig visste ikke når de kom til å få inn på lager. Spaceworld på Sandvika Storsenter hadde PSP Slim & Lite inne, men bare svart Base Pack til 1699. Noen som vet når den sølvgråe kommer, og eventuelt hvor?

Lenke til kommentar
Lefdal i Sandvika har ikke noen inne, og spillansvarlig visste ikke når de kom til å få inn på lager. Spaceworld på Sandvika Storsenter hadde PSP Slim & Lite inne, men bare svart Base Pack til 1699. Noen som vet når den sølvgråe kommer, og eventuelt hvor?

9449328[/snapback]

 

 

Du kan bestille den her:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340295

 

 

Edit: Vet noen om Lefdal i Oslo har det? eller spaceworld i Oslo?

Endret av Diskuterer
Lenke til kommentar

Man kan kjøpe den på Spaceworld i Palèet for ca. 2000 kroner. EB-Games på ByPorten selger den for 1500, men dem har ikke tillatelse til å selge den enda.

Jeg vet dem også har den på FreeRecordShop på Egeltorget (KarlJohansGata),

men jeg vet ikke om dem selger den og vet heller ikke pris. Men selvfølgelig kan dere jo kjøpe den på nettet hos MXL eller Komplett.

Lenke til kommentar
Man kan kjøpe den på Spaceworld i Palèet for ca. 2000 kroner. EB-Games på ByPorten selger den for 1500, men dem har ikke tillatelse til å selge den enda.

Jeg vet dem også har den på FreeRecordShop på Egeltorget (KarlJohansGata),

men jeg vet ikke om dem selger den og vet heller ikke pris. Men selvfølgelig kan dere jo kjøpe den på nettet hos MXL eller Komplett.

9460997[/snapback]

 

 

hva slags farger på psp har de på eb games/byporten? sølv, svart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...