Gå til innhold

Ny PSP Slim: Når, hvor og pris?


M4c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Kan man kjøpe den kabelen i Norge?  :dribble:

Hvorfor fungerer ikke den på vanlig PSP?  :cry:

9551853[/snapback]

Vanlig PSP har ikke TV utgang, mangler rett og slett hardwaren til det. Får vel ikk ekjøpt i norge enda, bestilte min fra videogamesplus i canada, men de har også tredjepartikabel på dealextreme.com for 70 kr, vet ikke hvordan den er kvalitetsmessig dog

Lenke til kommentar
Jeg lurer rett og slett på om i hvilken butikk jeg får den billigst.

Har 1700 kr jeg skal bruke på noe

og føler at en psp ikke er en dårlig investering.

Så hvor får jeg den billigst

(Utenom nettbutikker osv )

9599625[/snapback]

 

SIBA hadde det inne til 1500 tror jeg, om jeg ikke husker feil. Tror de er utsolgt nå da. Sjekk siba.no for evt. lagerstatus.

 

Lurer litt på å kjøpe selv, men får se det litt an fremover :)

Lenke til kommentar

Kjøpte idag en PSP Slim hos Expert til 1699,- iom at jeg alt hadde en Sony PSP TV-out komponentkabel fra eBay liggende hjemme og vente på meg.

 

TV-ut fungerer greit. På 37" LCD ble UMD med god kvalitet vist frem i overraskende bra kvalitet, mens det på dårligere produksjoner var helt greit. Men oppskaleringen fungerer fint, og bildet dekker hele skjermen.

 

På spill derimot var det skuffende, her oppskaleres nemlig ikke bildet i det hele tatt og du må spille med en liten firkant midt på skjermen. Nesten så det var bedre å spille på PSPen enn på TVen.

 

Alt i alt har Sony PSP med TV-ut nå blitt det produktet det burde vært fra starten av, og jeg tror både UMD-filmsalg og PSP generelt får seg et oppsving.

 

Måtte Cars komme på UMD snart!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Kjøpte idag en PSP Slim hos Expert til 1699,- iom at jeg alt hadde en Sony PSP TV-out komponentkabel fra eBay liggende hjemme og vente på meg.

 

TV-ut fungerer greit. På 37" LCD ble UMD med god kvalitet vist frem i overraskende bra kvalitet, mens det på dårligere produksjoner var helt greit. Men oppskaleringen fungerer fint, og bildet dekker hele skjermen.

 

På spill derimot var det skuffende, her oppskaleres nemlig ikke bildet i det hele tatt og du må spille med en liten firkant midt på skjermen. Nesten så det var bedre å spille på PSPen enn på TVen.

 

Alt i alt har Sony PSP med TV-ut nå blitt det produktet det burde vært fra starten av, og jeg tror både UMD-filmsalg og PSP generelt får seg et oppsving.

 

Måtte Cars komme på UMD snart!

9614469[/snapback]

 

Hadde su sett på videoen jeg postet over hadde det ikke kommet som noen overraskelse ;)

 

Og forresten, det oppskaleres jo. Ikke 100%, men på en HDTV (720p) er 480x272 noe slik som 1/11 del av skjermen, så det er større enn det :)

 

Har selv en komponentkabel, og to til på vei i posten som skal ut på QXL. har også en komposittkabel på vei som skal være med på turer. trenger ikke TV ut for video hjemme, dvd spilleren støtter divx via usb og har hdmi og dvd upscaling, så litt idiotisk å bruke PSPen da, men bruker på spill og foretrekker det over PSP skjermen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...