Gå til innhold

Ny PSP Slim: Når, hvor og pris?


M4c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Nei, frakten er 44 Can dollar

 

Ble totalt litt under 280 dollar . som er 1500 kr, og ikke blir det toll heller

 

Ble sendt i dag med DHL  :D

9476607[/snapback]

 

 

hvordan vet du at det ikke blir toll? fikk du sagt fra at de skulle merke den som "gift"?

9476908[/snapback]

sef blir det toll. toll er ikke forbeholdt posten, alle fraktselskaper er pålagt å fortolle, og noe så stort som den pakken der kommer garantert ikke gjennom tollfri

Lenke til kommentar

Størrelsen på pakken har nok ikke så mye å si. Har selv fått en del store pakker fra utlandet uten å betale moms.

 

Det jeg mener er viktig er hva pakken er merket med (pris/verdi og evt. innhold) og fraktmetode. Hvis vgp setter verdien lavt og evt. skriver at det er erstattning for deffekt vare el. så tror jeg han slipper unna moms.

 

Min erfaring er at pakker som er merket med lav verdi og som sendes på raskeste måte slipper moms.

Lenke til kommentar
Nei, frakten er 44 Can dollar

 

Ble totalt litt under 280 dollar . som er 1500 kr, og ikke blir det toll heller

 

Ble sendt i dag med DHL  :D

9476607[/snapback]

 

 

hvordan vet du at det ikke blir toll? fikk du sagt fra at de skulle merke den som "gift"?

9476908[/snapback]

sef blir det toll. toll er ikke forbeholdt posten, alle fraktselskaper er pålagt å fortolle, og noe så stort som den pakken der kommer garantert ikke gjennom tollfri

9477502[/snapback]

 

For det første er det svært få varer som det er toll på, skulle det bli noe ekstra så blir det MVA tillegg

 

Men nå har jeg bestilt PS3 , 360 HD DVD og diverse andre hardware fra samme firma og får disse fritt levert på døren

Lenke til kommentar
Størrelsen på pakken har nok ikke så mye å si. Har selv fått en del store pakker fra utlandet uten å betale moms.

 

Det jeg mener er viktig er hva pakken er merket med (pris/verdi og evt. innhold) og fraktmetode. Hvis vgp setter verdien lavt og evt. skriver at det er erstattning for deffekt vare el. så tror jeg han slipper unna moms.

 

Min erfaring er at pakker som er merket med lav verdi og som sendes på raskeste måte slipper moms.

9477789[/snapback]

 

Har bestilt en del fra VGP. De har alltid satt verdi til 20$ på pakken. Har aldri spurt dem om å gjøre det heller.

 

edit: typo

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Størrelsen på pakken har nok ikke så mye å si. Har selv fått en del store pakker fra utlandet uten å betale moms.

 

Det jeg mener er viktig er hva pakken er merket med (pris/verdi og evt. innhold) og fraktmetode. Hvis vgp setter verdien lavt og evt. skriver at det er erstattning for deffekt vare el. så tror jeg han slipper unna moms.

 

Min erfaring er at pakker som er merket med lav verdi og som sendes på raskeste måte slipper moms.

9477789[/snapback]

 

Har bestilt en del fra VGP. De har alltid satt verdi til 20$ på pakken. Har aldri spurt dem om å gjøre det heller.

 

edit: typo

9478437[/snapback]

 

 

sorry for at jeg spør litt dumt, men hva er + og - med å bestille psp fra canada?

* er det begrensninger på sone (umd/spill)?

* er denne psp`en identisk med den som er i butikkene i norge (bare billigere)? (infrarød eller ikke?)

* har folk opplevd å få moms i tillegg når de bestiller fra VGP?

 

må si at det frister dette.... family guy umd + daxter for 1500,- norsk inkludert frakt er veldig gunstig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Størrelsen på pakken har nok ikke så mye å si. Har selv fått en del store pakker fra utlandet uten å betale moms.

 

Det jeg mener er viktig er hva pakken er merket med (pris/verdi og evt. innhold) og fraktmetode. Hvis vgp setter verdien lavt og evt. skriver at det er erstattning for deffekt vare el. så tror jeg han slipper unna moms.

 

Min erfaring er at pakker som er merket med lav verdi og som sendes på raskeste måte slipper moms.

9477789[/snapback]

 

Har bestilt en del fra VGP. De har alltid satt verdi til 20$ på pakken. Har aldri spurt dem om å gjøre det heller.

 

edit: typo

9478437[/snapback]

 

 

sorry for at jeg spør litt dumt, men hva er + og - med å bestille psp fra canada?

* er det begrensninger på sone (umd/spill)?

* er denne psp`en identisk med den som er i butikkene i norge (bare billigere)? (infrarød eller ikke?)

* har folk opplevd å få moms i tillegg når de bestiller fra VGP?

 

må si at det frister dette.... family guy umd + daxter for 1500,- norsk inkludert frakt er veldig gunstig.

9478880[/snapback]

 

VGP er ganske bra ja, vet ikke om flasken som vedkommende har hatt med ps3 og x360 er pga sending med DHL, når man sender med posten snoker de iallefall i alt -.-

*ikke sonebegrensing på spill, men på umd film

*identisk med andre PSP slim, ikke infrarød

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Prisen klar for PSP 2.0

Sonysjef David Reeves har annonsert prisen på den nye PSP-en i Euro.

Av Lars Wærstad 23.07.07 08:37

PSP 2.0 kommer i begynnelsen av september, og vil koste det samme som dagens modell, sier Sony.

Foto: Produktbilde (Sony Computer Entertainment)(Spillmagasinet): Under spillmessen E3 2007 annonserte Sony en ny versjon av Playstation Portable.

 

Den nye utgaven er 33 prosent lettere, 19 prosent raskere, skal ha bedre batterikapasitet og laste spillene kjappere.

 

Sjef for Sony i Europa, David Reeves, uttalte til europeisk presse at maskinen slippes i begynnelsen av september med en pris på 169 euro, ca 1.370 kroner.

 

Dette bekreftes nå av en talsmann for Sony overfor bransjenettsiden Gamesindustry.

 

- Som David sa i sin tale forrige uke, den nye PSP-en vil lanseres i begynnelsen av september og ha den samme prisen som dagens PSP.

 

Basisutgaven av den håndholdte konsollen koster i dag rundt 1500 kroner i Norge. Maskinen kommer også i en «valuepack» med et minnekort på to gigabyte. Denne koster rundt 2000 kroner.

 

Den nye PSP-modellen har lanseringsdato 20. september i Japan, og dermed ser det ut til at Europa får konsollen før japanerne, for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...