Gå til innhold

Asus V2S med 3g i norge?.. HSDPA


Buldrus

Anbefalte innlegg

Har i dag bestilt meg ein Asus V2S, denne kan leveres med Integrert 3,5g kort HSDPA (High Speed Downlink Data Access) men dåg ikkje i norge enda.

 

post-103915-1188824305_thumb.jpg

 

Fra ASUS sine sider " 3.5G Mobile Network Connection (Optional)

V2S is incorporated with HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) wireless broadband capability which will boost current 3.5G download speeds by approximately 4 times. Allowing users to connect to the Internet across cellular networks without the need to connect the computer to a mobile phone. You will be able to wirelessly send and receive emails, surf the internet, download attachments and access corporate networks through a virtual private network. "

 

Men ved kontakt med asus norge fekk eg opplyst att den ikkje kan leveres enda med dette kortet pga noko med telenor...

 

Men eg lurer på om eg klarer å få tak i dette i løs vekt..?

Noen tips.. ?

 

Cato Andrè

Endret av Buldrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vetle: er dette noko du trur eller der det noko som du veit? burde jo kunne gå an og kjøpe eit slikt i løsvekt.. uten noko sammenheng med telenor. for dei som eventuelt har andre operatører... hmmm...

 

Pjotrik: bestilte den siste som komplett/norek hadde.. såg det var 16-17 maskiner på fredag.. og på mandag var det bare ei igjen. den bestilte eg. Sorry...

 

Ka type kort er dette.. ser dei fleste levrandører har dette rett rundt hjørne.... kunne det gått an og brukt et fra ein annnen levrandør.. vil ikkje ha eit kort i expsress slotten...

 

EDIT: har vert i kontakt med asus support, først bare og si att den ikkje fortjene noko skryt... men dette er ikkje eit kort.. det er ein del av hovedkortet.. ikkje utbyttbart/innsettbart... skuffa..

 

men vente og se om dei kommer med ein versjon med 3g...

Maskin avbestilt...

 

 

 

Cato Andrè

Endret av Buldrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...