Gå til innhold

Hva med signaturene?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå jobber jo dere moderatoene med å få oss brukere til å ha avatarstørrelsen på 50x50 pixler og max størresle på 4Kb. Greit nok det, men hva med signaturene?

Jeg synes dere skal lage noen regler på dette feltet også. Noen brukere (faktisk ganske mange) oppgir alle sine hardwarespecs i signaturen. Dette gjør at signaturen ofte blir 10 linjer stor og noen ganger enda større.

Når da den brukeren med diger signatur skriver et innlegg i en tråd på én linje og legger ved signaturen, så blir det ekstra ille.

 

Kan vi ikke snart få noen regler på at det for eksempel ikke er lov til å ha mer enn 4-5 linjer i signaturen? Dette ville vært fint.

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er SÅ enig. Det fins ikke no mere irriterende en folk som ramser opp nedover med hardware.

 

Jeg syns Kebab Gud har ei bra løsning på det :woot:

 

Men ps: grensa er på 6Kb ikke 4Kb :grumpy:

 

Men så må dere også være oppmerksom at det går ann å redusere størrelsen på skrifa i signaturen ved hjelp av:

[size=9][/size]

...For eksempel..

Lenke til kommentar

Jaja, ypperlig.

 

En ting til. Man trenger ikke putte signaturen sin etter hvert eneste bidige innlegg.

 

Hva med denne:

«

Apple Powerbook G4

512mb ram

ATI radeon 9000

60 Gb disk

867mhz cpu

Amd Athlon xp 2000+

Abit at7 max

512mb DDR

WD 40gb 7200

WD 80gb 7200

X Dvd-rom

Plexwriter 24x

Aopen 600A

Abit GF3ti 200 128mb

3com 10/100

»

 

Det er faktisk en fyr som har dette som signatur. :shrug:

Lenke til kommentar

kan man ikke bare slutte å legge ved signaturen være eneste gang da...? man trenger da ikke å opplyse om hva man har inni kassa når man skal legge et innlegg for eksempel webshoperfaring, annet om data, internett og nettverk osv. sånn som jeg ikke gjør nå (legger signaturen bare til får å vise et eksempel på når man IKKE bør legge den ved), ikke sant? :yes::yes::yes:

men å skrive med mindre skrift er en god ide det også...

 

[edit]

har endret signaturen i det siste så nå står det ikke om min maskin der lenger...

[/edit]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...