Gå til innhold

– Xbox 360 slår PS3 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Hva er din definisjon av "toppspill"?

9433335[/snapback]

 

Et spill som er bra nok til å forsvare innkjøp av en konsoll, det er kun en

tittel som er ps3 eksklusiv som holder en grei kvalitet, og det er motorstorm!

 

Selv har jeg kjøpt Virtua Tennis 3 som er veldig bra, men det finnes også til

andre konsoller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg å skjønne hvorfor enkelte syntes PS er dyrt :p

Tydeligvis litt forskjellig oppfatning av hva som er bra og dårlig, samt hva som skal til for å gå til innkjøp av konsoll.

Endelig en til som har skjønt det, bare noen tusen igjen.

Bare fordi noen liker alle PS3 spillene, elsker Blu-Ray filmer, digger WiFi, og leker med Sixaxis så betyr ikke det at resten av oss gjør det.

 

PS3 har mange spill som ser bra ut osv, men de rettferdiggjør på ingen måte ett kjøp av en spillekonsoll til 5-6000. For min del.

Den dagen det kommer en remake av Final Fantasy VII, som mest sannsynligvis havner på PS3 eksklusivt skal jeg handle inn en. Det er ett spill som rettferdiggjør for den prisen, for min del.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt utallige ganger i denne og andre tråder vedrørende PS3, så syntes jeg den er billig. Men da sammenligner jeg med f.eks standalone Blu-ray spillere osv. Som mediasenter, HD-avspiller og en ypperlig DVD-oppskalerer så er denne boksen billig som rakker'n.

 

Som ren spillmaskin er den dyr, men da bør man også velge Xbox360. Forskjellene på spill og grafikk er tross alt marginale.

 

Folk bruker selvsagt penger som de selv ønsker, men svir man av 6k for å spille ett eneste spill har man for mye spenn spør du meg.

Lenke til kommentar

6000 for en remake av et PSX-spill?...

Nei, ett spill rettferdiggjør ikke et kjøp til 6000 kr uansett hvor bra det er. 3000 kr og minst to skikkelig bra spill (MGS4 og GT5 kanskje?) er min grense.

 

Blu-ray betyr ikke mye for meg. Hadde neppe kjøpt en blu-ray-spiller selv om de kostet 1000 kr.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
6000 for en remake av et PSX-spill?...

Nei, ett spill rettferdiggjør ikke et kjøp til 6000 kr uansett hvor bra det er. 3000 kr og minst to skikkelig bra spill (MGS4 og GT5 kanskje?) er min grense.

For deg rettferdiggjør det ikke nei. Men for min del er en eventuell Final Fantasy VII verdt mer enn det som kan betales for.
Lenke til kommentar
Når det er sagt er også lyden på de nye formatene vesentlig bedre. For oss med et relativt greit surroundanlegg er det en ny tidsalder.

9423389[/snapback]

 

Hjelper ikke med ett High End surround, du får ikke utnyttet Dolby True HD eller DTS HD Master hvis du ikke har utstyr som koder disse formatene.

 

Den 1. produsentene som var ute med en slik forsterker var Onkyo men Denon kom nå ut for noen uker siden mens jeg tror den neste produsenten blir Yamaha.

 

Edit:

Tror ikke PS3 støtter disse lydformatene men mulig det kan ordnes etter hvert med en oppdatering, vet ikke... :hmm:

9423494[/snapback]

Du klarer deg med hdmi 1.1 på receiveren for og spille av ekte hd lyd så fremt receiveren støtter multikanals lyd som feks.dvd audio og det gjør de fleste receivere idag.så dette med hdmi 1.3 er noe de fleste har missforstått kraftig
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...