Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem burde ta initiativet?


asdfjkl1235

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet  :D

9415703[/snapback]

Mange sier at gutten skal, men jenter krever likestilling så da burde det også være likestilling her.

Lenke til kommentar
Eller at du får klarsignal om å tafse så vil hun ikke lell . så vil ikke du i sinne, fordi hun ikke ville der å da. så vil hun likevel for å blidgjøre deg. Så nøler du å tøyer strikken , så blir det ikke noe sex

9421042[/snapback]

 

Den passer bra med hva jeg - og helt sikkert mange andre her på forumet - har måttet finne seg i når det gjelder dama :ph34r:

 

Men men, vi elsker dem jo uansett :love:

Lenke til kommentar
Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet  :D

9415703[/snapback]

Det at du i det hele tatt spør om dette er jo egentlig et signal om at du ikke er klar til å ta initiativet selv. Det må du lære deg, for hvis alle skulle vært som deg ville verden stoppet opp. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet  :D

9415703[/snapback]

Det at du i det hele tatt spør om dette er jo egentlig et signal om at du ikke er klar til å ta initiativet selv. Det må du lære deg, for hvis alle skulle vært som deg ville verden stoppet opp. :ph34r:

9423421[/snapback]

 

 

hmm... har tenkt litt på det, og det kan godt være rett :p å ta initiativ er ikke min store kunnskap, og kunne godt blitt litt bedre på det ja :thumbup: takk for posten

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...