Gå til innhold

DÆVEN! Var en FLAGGERMUS på rommet mitt!


iNeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor en to-tre flaggermus i pipen vår. Ganske gøy, for om natten flyr de rundt her. Når jeg hadde vinduet åpent i sommerferien litt utover natten så kom det ganske ofte en og satt seg på vinduet og så. Ganske koselig egentlig, nesten som et kjæledyr. Egentlig bare bra å ha de her, for de spiser veldig mye insekter, og de skader ikke huset i det heletatt.

Lenke til kommentar
Bor en to-tre flaggermus i pipen vår. Ganske gøy, for om natten flyr de rundt her. Når jeg hadde vinduet åpent i sommerferien litt utover natten så kom det ganske ofte en og satt seg på vinduet og så. Ganske koselig egentlig, nesten som et kjæledyr. Egentlig bare bra å ha de her, for de spiser veldig mye insekter, og de skader ikke huset i det heletatt.

9410700[/snapback]

Se på brukeren din! 0 Poster :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg ble vekt av at katta til naboen sleika meg i trynet her en natt !  :@ #¤&¤%&(#¤& DRITT KATT ! fikk seg noen gloser han eiern ja !

9487656[/snapback]

Jammenoki, "alt er relativt".

 

Uansett, vi fekk ei ned i pipa i kjellaren forrige sommar. Høyrte skrapelydar i ovnen og når vi opna låg dei ei redd liten flaggermus der. Dei er faktisk enormt tøffe! Vi bar den ut på terrassen og etter nokon minuttar hadde den fått summa seg og tok av mot solnedgangen <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt en falggermus i dassen av alle ting. På badet rett over dassen er det en slik luftegreie (kommer ikke på navnet). Så den hadde da sikkert sust rett inn i den og rett ned i dasset der den lå å plasket. Jeg skjønner enda ikke hvordan den greide det. Må si jeg skvatt litt da jeg skulle på do, flaggermus er ikke det første jeg forventer å finne nedi der.

Lenke til kommentar

Kom en flaggermus inn til oss i vår eller forrige høst eller noe. Så blei den bare liggende på på gulvet, så jeg tok rundt den og skulle hjelpe den ut. Bløte dyr ;D men så satt den tennene inn i fingeren på meg, og dem var skarpe som fææn, så der rant det blod ut av to hull i fingeren. Artig opplevelse, men skal være mer forsiktig neste gang. Er jo fare for stivkrampe, rabbies o.l. med sånne dyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...