Gå til innhold

SKJERMKORTET MITT TRENGER MER STRØM?


pimpy

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg er ikke så veldig flink med pc derfor spør jeg dere:)

Kjøpte meg nettopp ett nytt skjermkort til gaming..Nvidia GeForce 8600 GTS.

Men da jeg installerte det fikk jeg feilmld om at jeg hadde for lite strøm til å drive det på maks ytelse.

Så da lurer jeg på hva jeg skal kjøpe for å få all strømmen jeg trenger.å noe som er enkelt å ikkje altfor dyrt.

Noen som kan gi meg noen tips?smile.gif

 

Takk på forhand:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det slik: Det virker faktisk som om du trenger mer strøm.

 

Og please ikke ha caps i topic:

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye.
Lenke til kommentar

hei igjen...

 

Unnskyld for capsen:)

 

Nei har ikke koblet til noen kabel til skjermkortet nei.har bare plugget til kortet jeg.som sagt.har ikke så veldig me greie på pc:)

Den kabelen følgte med pakken da regner jeg med.skal ta en titt.

 

takk:)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

 

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...