Gå til innhold

Lair, IGN review

Lennartz

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jaja. Men sånne ting kan fikses ved hjelp av en p.a.t.c.h.

9396660[/snapback]

Skal dei legge ut ein patch på 14gb med nytt spel då eller?

Kan ikkje hugse sist eg spelte eit spel som sleit med framerate der utviklarane gav ut ein patch som fiksa det heilt.

Men det kan kansje nokon retta meg på?

9398056[/snapback]

Å fikse litt er vel bedre enn å fikse ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda ett storspill som ble rævkjørt skikkeligt, husker att det var mangen tråder her som virkelig snakket om Lair att det ser bra ut og er en killerapp til PS3.

Er ikke så fan av å fly på drager osv

Dette har jeg aldri vurdert om å kjøpe og hvertfall ikke nå som snittet er ikke så veldig imponerende

Skrevet
elsker jo at dere sier det suger fordi anmeldere sier det suger=) damn og bra altså.. ånei sarkasme strikes again, hide.

9399487[/snapback]

For min del kan du elske det du vil eller ei. Men eg er lite nødig å bli tvunget på meg sixaxsis, som eg meiner er fullstendig toskete. Hadde no det i det minste vert eit valg her så hadde jo ting vert bedre.

9399852[/snapback]

Burde det vært et valg? ja. Er det toskete å benytte seg av SixAxis? nei.

Jeg stiller meg bak KongRudi her angående IGN.

Enda ett storspill som ble rævkjørt skikkeligt, husker att det var mangen tråder her som virkelig snakket om Lair att det ser bra ut og er en killerapp til PS3.

Dette har jeg aldri vurdert om å kjøpe og hvertfall ikke nå som snittet er ikke så veldig imponerende

Jeg vil da sterkt påstå at spillet fremdeles SER bra ut. Det som vistnok trekker ned er gameplayet :)

Skrevet (endret)
elsker jo at dere sier det suger fordi anmeldere sier det suger=) damn og bra altså.. ånei sarkasme strikes again, hide.

9399487[/snapback]

For min del kan du elske det du vil eller ei. Men eg er lite nødig å bli tvunget på meg sixaxsis, som eg meiner er fullstendig toskete. Hadde no det i det minste vert eit valg her så hadde jo ting vert bedre.

9399852[/snapback]

Burde det vært et valg? ja. Er det toskete å benytte seg av SixAxis? nei.

Jeg stiller meg bak KongRudi her angående IGN.

Jeg vil da sterkt påstå at spillet fremdeles SER bra ut. Det som vistnok trekker ned er gameplayet :)

9402120[/snapback]

Og gameplayet er jo det viktigste da og grafikken kommer etterpå som en flott bonus :thumbup:

Endret av Toman85
Skrevet (endret)

Bruk av sixaxis er greit det, men når man blir tvunget til å bruke det..det er toskete :)

Er det virkelig morro å spille eit spill som ser bra ut, men har gameplay som er på trynet da? Eg bare spør eg..siden gameplay liksom står så høgt i kurs om dagen :roll:

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Sjelden et spill blir så slaktet så grundig. Virker nesten som GS var grei med karakteren når man leser teksten. 4.5 er jo bare litt under middels.

Hører om mange som har kansellert Lair-ordren sin og heller går for Warhawk som har fått overraskende bra anmeldelser.

Endret av kilik
Skrevet (endret)

Hadde egentlig tror Warhawk var det sorte får denne høsten for PS3 sin del. Da spillet datt ned noen hakk ka hype angår i tillegg til at det blei jakket ned til " bare" online spilling. Men du verden dette spillet eide jo HS og Lair hardt når det kom til anmeldelser føler eg :p

EDIT: Virker som GS var snille med karakteren denne gangen ja. For som andre sier her var det jo total slakt av alt i spillet bortsett fra grafikk og lyd :p

Endret av Mala
Skrevet
Har ikke skjønt hvorfor noen så fram til det spillet her i det hele tatt. Ser jævlig corny ut. Fly drager? Eh, nei.

9402433[/snapback]

Smaken er nå ,som veldig kjent, som baken. Imotsetning til deg så finnes det plenty med Fantasy-dudes der ute, og å fly drager står som regel på top 5 lista.

Ellers leser jeg div bruker review's nå, og de er enige at kontrollene trekker ned og slikt, men at dette ikke er nok til å gi spillet en SÅ dårlig score ;)

Jeg synes det bare er så rart at ingen la merke til dette i demoene osv som var ute på div conventions?

Skrevet

Er enig med Swoofah her. Vi har hørt og lest om kontrollene til Lair lenge. Og mye av det har vert positivt. Men det spørst jo når man må sitte med slike kontroller i timevis. Er vel da problemene virkelig utfolder seg. Er vel heller sjelden spilljournalister får evig tid tilå sjekke ut demoer etc?

Skrevet

Leste på n4g i går at man kunne bare koble i en hvilken som helst kontroll UTEN tilting, så kunne man bruke spakene? Vil ikke dette gjøre spillet mye mer tilgjengelig, eeeeeeller...? :hmm:

Skrevet
I'm wasted drunk...1/5 of Jack...and can still fly the **** dragon...but it did take some getting use to. Anyhow, my biggest complaint is too much motion blur, or that could just be the alcohol! But overall, much fun so far! Epic indeed!

Vanlige bruker-reviews er litt mer positive :)

Skrevet
Leste på n4g i går at man kunne bare koble i en hvilken som helst kontroll UTEN tilting, så kunne man bruke spakene? Vil ikke dette gjøre spillet mye mer tilgjengelig, eeeeeeller...?  :hmm:

9403709[/snapback]

Det er vel ikke SIXAXIS sm er hovedproblemet. At dragen har så dårlig svingradius at du må fly fem minutter unna for å snu blir ikke helbredet ved å innføre analoge stikker.

Skrevet
Leste på n4g i går at man kunne bare koble i en hvilken som helst kontroll UTEN tilting, så kunne man bruke spakene? Vil ikke dette gjøre spillet mye mer tilgjengelig, eeeeeeller...?  :hmm:

9403709[/snapback]

Det er vel ikke SIXAXIS sm er hovedproblemet. At dragen har så dårlig svingradius at du må fly fem minutter unna for å snu blir ikke helbredet ved å innføre analoge stikker.

9405870[/snapback]

Er det det som er problemet? Kan man ikke ta 180 graders svinger med et slags rykk i kontrollen da?

Håper inderlig ikke anmelderne prøver seg på litt realistiske flyspill da, men det er vel ikke helt sammenlignbart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...