Gå til innhold

Noen på Jernbaneskolen her?


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

 

Eks. ifjor kull 1 i 2013 så var det 13stk som fikk stipend, antall stipend som deles ut er avhengig av NSB sin budsjett. Og det er flere ting som spiller inn om du vil få stipend, det vil bli intervju, dine referanser, fravær på skole/jobb osv....

 

Det er feil. 18 stk. fra kull 1-13 søkte om stipend, og 18 av 18 fikk. Forøvrig første gangen alle i et kull har fått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eks. ifjor kull 1 i 2013 så var det 13stk som fikk stipend, antall stipend som deles ut er avhengig av NSB sin budsjett. Og det er flere ting som spiller inn om du vil få stipend, det vil bli intervju, dine referanser, fravær på skole/jobb osv....

 

Det er feil. 18 stk. fra kull 1-13 søkte om stipend, og 18 av 18 fikk. Forøvrig første gangen alle i et kull har fått.

Vel, jeg bare gjentar tall fra T. F. Han som holdt møtet og er ansvarlig for å velge ut de riktige kandidater til stipend. Om det er han eller du som er feil informert skal jeg ikke blande meg inn i.

 

Men fakta er at det vil være noen som ikke vil få stipend, så informerer kommende studenter om å ikke regne med det. Vet at et par i klassen trodde det og at de vil allerede få det i mai iår så de var temmelig skuffet.

Endret av Martin_Logan
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den var visstnok sendt 04.04, så da må den ha forsvunnet i posten siden jeg ikke har fått noe. De skulle visstnok sende den på mail til meg, men ikke fått noe der heller.

 

@arco3: vi skal sikkert ikke bruke dem, men tar dem med uansett jeg.

Endret av nominell
Lenke til kommentar

Har vi fått noe info om hva som må skaffes? Jeg har ikke kjøpt inn noen sko enda. Jeg så at det var noe snakk om at det burde kjøpes inn tidligere i tråden, men at det rådet litt usikkerhet rundt utseende og type.

Endret av norlyset
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...