Gå til innhold

Noen på Jernbaneskolen her?


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg søkte fordi et systematisk arbeidsfelt/rare arbeidstider passer for meg, og at det virker som et ansvarsfullt og interessant fagfelt, også liker jeg reise med tog.

 

Togfører virket også som et interessant yrke i den forstand, men kommer fra en familie i reisebransjen, og liker tanken på å ha et fast arbeidssted.

 

Kjenner dog ingen som jobber som txp (trafikkstyrer), så selv om jeg regner med jeg har oversikt over hva som skal gjøres og hvordan, vet jeg ikke hvilke knapper som gjør hva.

 

Regner med de forteller meg den biten i aspirantopplæringen, om jeg kommer inn :)

Lenke til kommentar

Ikke hørt noe her heller.

Uff, føles som et nederlag å gli gjennom testen, intervjuet og helsesjekken for SÅ å få nei :(

 

Om det er likt som med lokfører så skal du komme inn om du kommer deg helskinnet gjennom de tre. Det er vel testene og intervjuet de luker ut folk hos dere også (?)

Lenke til kommentar

Om det er likt som med lokfører så skal du komme inn om du kommer deg helskinnet gjennom de tre. Det er vel testene og intervjuet de luker ut folk hos dere også (?)

 

Joa, men litt vanskelig å vite om man består et intervju annet enn magefølelsen ;)

 

Og ja, forsvant bra mange i testene da jeg var der.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Okey, nei, det kan jo hende de ikke kjører det samme opplegget.. Men vi hadde ihvertfall testene, intervjuet og helsesjekken til slutt. Da fikk vi beskjed om at vi hadde bestått den ene og kunne gå videre til neste..

 

Men om de kun skal ha inn et visst antall hos dere så er det vel ikke sånn hos dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...