Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OMG.. på the badlands capture the flag så hadde noen satt et fly oppå toppen av stigen der flagget skal leveres.. på den måten var det umulig å komme opp.. nice

9461114[/snapback]

ødelegge flyet da :p

9461175[/snapback]

haha :!:

RPG er din beste venn på bakken.

Skrevet

Når er det Gamer.no klanen skal få registrert seg ordentlig på ConsoleGaming?

VWG vant nettopp sin første match og er veldig lystene på å ta en kamp eller to mot dere andre norske! :)

Nimrad må pushe på litt mer for å få folk til å regge seg tror jeg :hmm:

Skrevet (endret)

Hvis det fortsatt er mulig å joine klanen så vil jeg gjerne.

Fikk nettopp spillet idag! :D

PSN: NitriusX

Har headset.

Edit: Da la jeg igjen en post på VWG forumet =)

Endret av Nitrius
Skrevet
Jeg joiner gjerne VWG hvis noen gidder å sende en invite... gamer.no klanlederne har vært ufattelig treige.. ellers bare ignorere de oss :p

9480249[/snapback]

Så bra! Gå inn på klansiden og logg deg inn på forumet. Der kan du skrive inn en søknad på rekrutteringsseskjonen ;)

Skrevet

Vi kommer ikke til å slippe hvem som helst inn i klanen lenger da vi er nå snart over 40 medlemmer.. Vi er ute etter gode spillere og spillere som kan putte litt tid i en klan og ikke bare joine og stoppe innom nå og da..

Skrevet (endret)

VWG har klankamp mot BsE i kveld 20:30.. Vet ikke hvor sent det blir, men mulig vi blir ferdig fort ettersom BsE er en av de virkelig store fiskene der ute og de pleier å vinne ganske mye i alle FPS etc spill de spiller :hmm:

Hvis det blir noe Gamer.no server og den er online da, så se ikke bort ifra at jeg og noen andre fra VWG joiner inn!

Endret av Jokkepotte
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...