Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fant en gamer.no server som trengte passord? hva er passordet jeg trenger for å spille?

9415381[/snapback]

GAMER

9415387[/snapback]

gamer brukte jeg når jeg hosta. Vet ikke om passord er case-sensitive eller ikke i Warhawk?

Skrevet
Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit :p

9412716[/snapback]

Jeg irriterte deg?!?! Du er jo helt psycho i lufta jo... Blir ikke noe mer glad i Warhawks når jeg ser deg fly rundt for å si det sånn! :!:

Men seriøst du er flink og det er ganske kjekt å ha deg som luftstøtte.

Btw jeg er sykemeldt fra jobb så se ikke bort ifra at jeg hoster en Gamer.no server senere hvis det ikke allerede er en oppe! :roll:

Skrevet

Lastet ned og fikk prøvd dette litt i går kveld, spesielt flyvingen var skikkelig gøy, men sliter med styringen på bakken. Var ganske lett bytte når jeg snudde ryggen til den andre, hehe... ;-) Trenger nok litt tilvenning. Dessuten er det feigt å skyte meg når jeg står stille og fikler med innstillingene...

Skrevet (endret)

Ja jeg så at du var på i går :cool:

Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere?

Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" :whistle:

EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere :hrm:

Endret av Jokkepotte
Skrevet (endret)

Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" :whistle:

9416174[/snapback]

Jeg kan hoste for opp til 24 spillere.

redigert:

Hvis jeg velger dedicated server kan jeg hoste for opp til 32 spillere.

Endret av Zlatzman
Skrevet

kan hoste spill med inntil 24 deltakere.

Linje: Lyse 25/15 mbit.

Husker dessverre ikke hvilke innstillinger jeg brukte, men kan sjekke når jeg er ferdig på jobb.

Skrevet (endret)

EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere :hrm:

9416174[/snapback]

Så serveren, og slengte meg med. Var skoy dette, men må få til Jabraèn min......og så må det trenes litt :whistle:

psn: thorvaldtaake

Endret av thorvald30
Skrevet

Kan man få engelsk språk på Warhawk? Jeg er så drita lei av "Lag-death", "Kamp i slottet", pluss noe som må være finsk hver gang jeg prøver å gå ut av flyet i for stor høyde! :blink:

Skrevet
Kan man få engelsk språk på Warhawk? Jeg er så drita lei av "Lag-death", "Kamp i slottet", pluss noe som må være finsk hver gang jeg prøver å gå ut av flyet i for stor høyde!  :blink:

9417221[/snapback]

Hmm... visste ikke at det fantes norsk/finsk oversettelse :p Men så har jeg satt engelsk som standard språk i systeminnstillingene i PS3. Prøv det, du.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...