Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nå betale for N95en, jeg bruker sparebank1.

 

Når jeg betaler så får beskjed om at formålet med alle utenlandske betalinger skal oppgis til toll og avgiftsdirektoratet. Hvis ikke varekjøp, må formålet beskrives i feltet Melding til egen bank.

 

Så nå vil banken si fra at jeg har betalt et visst beløp til utlandet, og de vil automatisk fortolle meg?

Lenke til kommentar

Fikk dette etter registreringa:"Cancelled: Your payment was invalid, due to either an incorrect billing address or fradulent credit card. We have denied the funds and they have been sent back to you."

Men etter den mailen fikk jeg deres konto. Hvis jeg betaler hva er referanse nummeret ?? De må jo vite hva er det jeg har betalt for...

 

Datakabel følger med pakken i følge nettsiden.

 

Er svært nervøs nå, har aldri gjort dette her før.. Postbakneb btw. Skal rope ut hvis alt går etter planen og hjelpe med spørsmål så fort jeg har fått det til selv..

thank you :thumbup:

---------------------------------------------

Method : Wire Transfer

+ Account name:

Global Suppliers LLC

 

+ Account number:

2000019200899

 

+ ABA:

031201467

 

+ Swift:

PNBPUS33PHL

+ Bank Location:

 

Wachovia Bank

612 Germantown Pike

Lafayette Hill, PA 19444

USA

+ Bank Contact:

 

Rachelle Petrancuri

Vice President

(610) 834-4100

---Har plusbank og betaler via nettbank. Hva skal jeg ta med når betaler?Acount er greit,men noe mere?

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

img0294jr4.jpg

 

Har ikke N95 orginal så kan ikke samenligne med den, men dette er det som slår meg.

 

Lydkvaliteten er ekstremt bra. Har aldri hørt maken verken på en telefon (N73ME er dog i nærheten) eller MP3 spiller. Dette er selvfølgelig med stereo-widening og loudness på, samt EQ med mer bass og diskant. Anbefaler alle å gjøre det samme. Lydbildet blir et helt annet enn med "standard" innstillinger. Vet også at mange Nseries telefoner har hatt en svak susing mellom sporene. N95 orginal hadde vel dette. N80'en min også. Det har ikke N95 8gb.

 

Telefonen er RASK i menyene. 90% av programmene åpner innen det har gått 1 sekund og mapper bruker, tja, 0.2 sek kanskje? Med en gang med andre ord.

 

Telefonen har mer RAM enn du NOENGANG kommer til å trenge. 128mb er så overkill at det er helt latterlig. Sammenlign det med å ha 12gb ram på PC-en. Hadde ALLE programmene gående i bakgrunnen (ja, det inkluderer, Galleri, N-gage og Maps etc.) mens jeg brukte telefonen til å surfe nettet over WLAN. Spilte musikk i bakgrunnen og det hakket ikke i det hele tatt. Sidene var ikke treige heller. Store sider som VG.no kom opp lett som ingenting. Merket absolutt nada forskjell i farten på telefonen. Er nok på grunn av demand paging detta.

 

Video ser utrolig smooth ut på den store skjermen. Ligget et snowboard-klipp innpå og det ser rett og slett lekkert ut. Fullt mulig å bruk denne som en bærbar videospiller med andre ord. Skjermen er stor nok :w00t:

 

Mye annet snacks som jeg ikke visste om som ligger innpå her. Full Youtube støtte i realplayer f.eks. Nice :thumbup:

 

dessverre må jeg også legge til at telefonen har krasjet 2 ganger i løpet av testingen :( Men det skal sies at jeg nærmest voldtok den med å gi den tusen ting å gjøre på en gang. Og så er jo dette første FW så litt smårusk må man alltid regne med.

 

Foresten: Bestiller du fra importgsm eller USA generelt, er det ikke "Spiderman 3 Edition" du får. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Faen. Regner du med det kan by på komplikasjoner?

 

Det er mulig, min betaling gikk ut fra banken på fredag, ennå ikke hørt en dritt, eller noe som helst....Tror jeg skrev Import gsm. Samme som deg. Sendte dem en mail og hørte om alt var ok. Kontonr er jo riktig og det er jo til banken deres så dette må jo gå.....

 

Regner med det ksal gå bra, men begynner å bli litt smånervøs faktisk. Dette pga av at alt gikk så fort med symbian pro sin levering.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Vel det er for sent å angre for min del, pengene har allerede blitt trukket.. Ble litt smånervøs nå hehe.

 

tja, vi får håpe å se, blir en dyr affære hvis pengene bare har forsvunnet.

 

Nb: Fargoth var beste karakter i Morrowind, den første questen husker jeg;)

Hehe ja.. Kanskje jeg skal ta en tur ned til banken og forhøre meg om mulige scenarioer?

 

Edit: Stemmer det. ;)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Det verste som kan skje i deres tilfelle er at det enten tar lengre tid å finne mottaker, ELLER at pengene blir returnert til kontoen deres fordi kontonavn ikke stemmer med mottakers kontonummer.

 

Jeg sendte en mail til importgsm i går kveld, og stilte noen spørsmål, har ikke fått svar ennå.

Endret av stue
Lenke til kommentar
Det verste som kan skje i deres tilfelle er at det enten tar lengre tid å finne mottaker, ELLER at pengene blir returnert til kontoen deres fordi kontonavn ikke stemmer med mottakers kontonummer.

 

Jeg sendte en mail til importgsm i går kveld, og stilte noen spørsmål, har ikke fått svar ennå.

Til opplysning er klokken i Philadelphia akkurat nå 05:25. For gi dem tid til å komme seg på jobb så skal du nok se at de gir svar :thumbup:

 

Tror ikke det er noe problem hva du har skrevet som mottaker. Så lenge kontonr, banknr og swiftkode stemmer går det nok i orden

Endret av trhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...