Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb.

 

Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 :p Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda :D hoho ikke fett for star wars fans nei :p

 

Er en video av light sabre app her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pakken min ble sendt fra USA til England, og flyet fra England tok av for ca. 1 time siden. Forhåpentligvis er Norge neste destinasjon :)

 

Ser ut som om den kommer i løpet av morgendagen ja :D

 

Jaggu er du heldig. Har bestilt fra samme selv. Når bestilte du og hvor lang tid tok det fra du betalte til de bekreftet at de hadde sendt varen? Forventer rapport når du får den! :dribble:

Lenke til kommentar
byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb.

 

Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 :p Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda :D hoho ikke fett for star wars fans nei :p

 

Er en video av light sabre app her

jaså?jeg har 6 alternativer ))men jeg bare velger en a de)

Lenke til kommentar
byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb.

 

Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 :p Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda :D hoho ikke fett for star wars fans nei :p

 

Er en video av light sabre app her

jaså?jeg har 6 alternativer ))men jeg bare velger en a de)

 

Hadde ikke mulighet til å velge noen andre selv. Vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

img0268ok6.jpg

 

img0270xl6.jpg

 

img0271gl1.jpg

 

img0272tv8.jpg

 

img0284mf6.jpg

 

img0279il1.jpg

 

img0276ok3.jpg

 

img0281mw9.jpg

 

img0282cd3.jpg

 

img0283nr4.jpg

 

Førsteinntrykk

 

Telefonen oser av kvalitet fra første stund :) Slideren virker MEGET solid og den beveger seg overhodet ikke til noen av sidene. Den sitter som støpt i alle 3 posisjoner. Knappene, til tross for at de er mindre enn på N95 original, er behagelige og gode å trykke på. Virker for meg som om det å trykke feil ikke blir noe problem da knappene buler litt utover og det gjør det enklere å treffe riktig. Media-knappene føles også veldig bra. DIGGER skjermen på denne herligheten. Trodde jeg kom til å savne oppløsningen på N80, men størrelsen på skjermen gjør opp for lavere oppløsning :thumbup:

 

Ikke uventet er laderen som følger med amerikansk når du bestiller fra importgsm (som nevnt tidligere), men det er bare å bruke en hvilken som helst annen nokialader.

 

Telefonen står nå til lading. Kommer tilbake med mer når jeg får prøvd den.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...