Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

Ja håper virkelig det, er så sprut lei min N70 at jeg ikke kan få sagt det nok.....Får bare klaus av den lille skjermen.

 

Som sagt så regner jeg med det skal gå bra, alt er riktig inntastet hos meg og Fargoth, utenom at vi begge skrev Import gsm.

 

Virker som om den orginale N95 er bedre på kamera enn k850. :) Veldig overaskende i forhold til testen på amobil på k850 hvor kameraet ble lovprist som det desidert beste. Bare se på forskjellen mellom kontrast, hvor bildene til k850 er utvasket, overeksponert og matte.

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=69242

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det er for sent å angre for min del, pengene har allerede blitt trukket.. Ble litt smånervøs nå hehe.

 

tja, vi får håpe å se, blir en dyr affære hvis pengene bare har forsvunnet.

 

Nb: Fargoth var beste karakter i Morrowind, den første questen husker jeg;)

Hehe ja.. Kanskje jeg skal ta en tur ned til banken og forhøre meg om mulige scenarioer?

 

Edit: Stemmer det. ;)

Drizt og Fargot: Har dere vært inne på sidene til importgsm og sjekket ordrestatus? Hos meg står det:

Pending Approval: A payment has been received, but has not cleared. Your order will be processed once your payment has been cleared. If your payment can not be approved, the funds will be denied.

Lenke til kommentar
Vel det er for sent å angre for min del, pengene har allerede blitt trukket.. Ble litt smånervøs nå hehe.

 

tja, vi får håpe å se, blir en dyr affære hvis pengene bare har forsvunnet.

 

Nb: Fargoth var beste karakter i Morrowind, den første questen husker jeg;)

Hehe ja.. Kanskje jeg skal ta en tur ned til banken og forhøre meg om mulige scenarioer?

 

Edit: Stemmer det. ;)

Drizt og Fargot: Har dere vært inne på sidene til importgsm og sjekket ordrestatus? Hos meg står det:

Pending Approval: A payment has been received, but has not cleared. Your order will be processed once your payment has been cleared. If your payment can not be approved, the funds will be denied.

 

jadda, har stått det samme hos meg også siden før jeg betalte på fredagen....Når bestile du telefonen?

 

Betalingsmottaker hos meg er:

Betalingsmottaker: Mottakers bank / Utbetalende bank:

2000019200899

IMPORTGSM.COM

3502 SCOTTS LANE

SUITE 1101

PHILADELPHIA, PA 19129

 

 

Har ret tå slett dritti på draget angående mottakers navn, som skal være global suppliers..etc.

Dette fører enten til forsinkelse eller tilbakebetaling, fan heller....Synes at siden til importgsm er ustabil, den er nede igjen nå.

Hehe, regner med importgsm har masse ordre på N95 8gb fra norge nå. :)

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Ordrestatus er fortsatt Pending Approval hos meg også. Hvor lang tid tok det for de av dere som bestilte fra samme plass men som hadde navn riktig? Da kan vi få en pekepinn på hvor lang tid det ideelt sett skal ta, så får vi se da for de av oss som har bommet litt med navnet..

 

Hva skrev du i mailen stue? Noe som kan være relevant for oss? Vurderer nemlig å sende dem en mail selv for å få klarhet i dette.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

I dette bildet:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=189826

 

så står det i feltet 'Melding til myndigheter' følgende; "Buying a cellphone from importgsm.com". Jeg mener dette feltet sendes til det norske tollvesenet? Og at hvis det der står at du forventer en ny mobil og at du har betalt 4k kroner, så får du en pakke markert 30 dollar value?

 

Blir d no kluss her eller? :S

Altså du sier til dem at du kjøper en ny telefon fra utlandet for 4k kroner, men de får ikke no av de pengan liksom?

Endret av helfone
Lenke til kommentar
I dette bildet:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=189826

 

så står det i feltet 'Melding til myndigheter' følgende; "Buying a cellphone from importgsm.com". Jeg mener dette feltet sendes til det norske tollvesenet? Og at hvis det der står at du forventer en ny mobil og at du har betalt 4k kroner, så får du en pakke markert 30 dollar value?

 

Blir d no kluss her eller? :S

Altså du sier til dem at du kjøper en ny telefon fra utlandet for 4k kroner, men de får ikke no av de pengan liksom?

Jeg skrev bare: Buy ware/goods. hehe. Men tror ikke tollvesenet får dette. Tror bare det var relevant hvis beløpet var mer enn 100k eller noe. Ikke sikker.

 

Supporten er ikke så god hos importgsm, svarer veldig treigt på mail synes jeg.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Jeg måtte skrive noe i feltet, men bryr meg egentlig ikke så mye om jeg må betale mva, jeg vil bare ha ny telefon og det snarest mulig! Går snart på veggen etter å ha brukt en 3410 i noen måneder etter jeg ødela min forrige mobil en fuktig kveld.. Trodde forresten at det var melding til amerikanske myndigheter og ikke norske, men hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Jeg måtte skrive noe i feltet, men bryr meg egentlig ikke så mye om jeg må betale mva, jeg vil bare ha ny telefon og det snarest mulig! Går snart på veggen etter å ha brukt en 3410 i noen måneder etter jeg ødela min forrige mobil en fuktig kveld.. Trodde forresten at det var melding til amerikanske myndigheter og ikke norske, men hva vet jeg?

 

Tror jeg blir nødt til å legge fra meg den nye når jeg skal på byen. hehe. Må vel få en egen veske eller noe regner jeg med, vil ikke la den ligge sammen med nøkler og bankkort av grunner som er undødvendig å nevne.

Lenke til kommentar

Der har du et poeng, men slik er det jo alltid med ny mobiltelefon. Den første dagen pusser en vekk kladdemerker og støv, etter en uke har en stoppet med det, etter en måned er den i godt bruk og etter et halvt år slenger man den rundt sammen med nøkler og annet. Slik er det hvertfall med meg. Har nettop kjøpt et "Exibel" BT stereo headset til 398 kr på Clas Ohlson som jeg planlegger å bruke sammen med telefonen. Det skal vist være blandt de bedre, og i tilleg matcher det i fargen. :)

Lenke til kommentar
Jeg skrev bare: Buy ware/goods. hehe. Men tror ikke tollvesenet får dette. Tror bare det var relevant hvis beløpet var mer enn 100k eller noe. Ikke sikker.

 

Jeg har dnbnor og der sto det at det som skrives i det feltet kommer til tollvesenet så de kan kontrolere ellerno. Men kanke være så hefti, skriver samme som deg når jeg bestiller.

 

 

Supporten er ikke så god hos importgsm, svarer veldig treigt på mail synes jeg.

 

Ja enig at den er dårlig, jeg har sendt dem to meldinger, ikke en har jeg fått svar på :( De burde hatt live chat, eller i alle fall mulighet til å ringe dem. Fanmæ får jo hjertet i halsen her :p

 

 

 

Anngående ekstrautstyr til mobilen så skal jeg kjøpe følgende to ting:

Vesker og futteraler

Bæreveske CP-265: Denne syntes jeg så helt grei ut, ikke for mye dill men fortsatt litt mer kul enn bare en svart pose. Og ikke så tjukk som lær.

Batterier og Ladere

Reservelader DC-8: Denne synes jeg jo simpelten er helt brilliant. Biltur og vil se på filmer under hele turen? No problem, bare kjøp en 12 pak med AA-batterier så fikser denne resten! Genialt!

Lader via USB-port CA-100: Denne har fattern til sin gamle N95, men han bruker den ikke så den rapper jeg! Er ofte i nærheten av en pc :)

Endret av helfone
Lenke til kommentar
Noen andre som har bestilt som får denne tilsendt? Jeg har ikke betalt men står nå det i bestillingen min på siden dems for det

 

Jeg har også bestilt uten å betale, og under status står det 'Pending Approval'. Som i følgende siden deres er følgende:

Pending Approval: A payment has been received, but has not cleared. Your order will be processed once your payment has been cleared. If your payment can not be approved, the funds will be denied.

 

Det det kanskje heller burde stå er følgende:

Awaiting Payment: No payment has been received for your order. Please submit a payment to proceed.

Lenke til kommentar

Mener nettsiden er elendig, liten informasjon, liten tilbakemelding osv. Men utfra erfaringer fra ebay og andre så skal disse være seriøs, og symbianpro har jo allerede fått telefonen sin. Gir en oppdatering hvis jeg hører noe. Betalingen min gikk inn sist fredag så håper å høre noe i løpet av kvelden eller morgendagen.

Lenke til kommentar

Hva er det som er galt? Jeg har registrert meg,men de har ikke spurt meg om noe kontonummeret eller noe. Kan noen si meg hva jeg må gjøre?

 

----------------------------------------------

 

Cancelled: Your payment was invalid, due to either an incorrect billing address or fradulent credit card. We have denied the funds and they have been sent back to you.

 

Awaiting Payment: No payment has been received for your order. Please submit a payment to proceed.

 

Pending Approval: A payment has been received, but has not cleared. Your order will be processed once your payment has been cleared. If your payment can not be approved, the funds will be denied.

 

Payment Received: Your payment has been received and is a valid payment. Your order is now being processed and will be shipped out accordingly.

 

Shipped: Your order has been shipped!

--------------------------------------------------------------------------

 

Hva er det som er galt? Jeg har registrert meg,men de har ikke spurt meg om noe kontonummeret eller noe. Kan noen si meg hva jeg må gjøre?

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Hva er det som er galt? Jeg har registrert meg,men de har ikke spurt meg om noe kontonummeret eller noe. Kan noen si meg hva jeg må gjøre?

 

----------------------------------------------

 

Cancelled: Your payment was invalid, due to either an incorrect billing address or fradulent credit card. We have denied the funds and they have been sent back to you.

 

Awaiting Payment: No payment has been received for your order. Please submit a payment to proceed.

 

Pending Approval: A payment has been received, but has not cleared. Your order will be processed once your payment has been cleared. If your payment can not be approved, the funds will be denied.

 

Payment Received: Your payment has been received and is a valid payment. Your order is now being processed and will be shipped out accordingly.

 

Shipped: Your order has been shipped!

--------------------------------------------------------------------------

 

Hva er det som er galt? Jeg har registrert meg,men de har ikke spurt meg om noe kontonummeret eller noe. Kan noen si meg hva jeg må gjøre?

 

 

Du skal få betalingsinfo over e mail så snart du har bestil telefonen, så går du på nettbanken å fyller ut informasjonen om kontonr osv som du fikk i mailen. nettbanken din må støtte betaling til utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...