Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

Den er nok fortsatt en liten stund unna, men ting kan jo likevel gå relativt fort unna. Leverandør jeg har tilgang til har den ennå ikke i sine lister, og som vi ser i prisguiden er det foreløpig ingen nettbutikker ute med antatte priser.

 

Men vi gleder oss likevel. Hvis ikke N95 blir faset ut vil vel den etterhvert få svært hyggelig pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var senest i dag og pratet med ei mobilsjappe i tromsø. Spurte om han visste når n95 8gb kommer. Han sa d er mange som spør etter den, men dessverre hadde han ingen dato. Jeg sa det var rart ettersom det sto på nettet at den var blitt sendt ut fra nokia, og dette var 15 okt sa jeg.

Hmm sier han også blar han opp norges største leverandør av mobiler på skjermen, der sto intet annet enn n95 deep plum og sand :(

Fan vil ha den mobben ass!

Lenke til kommentar
Jeg var senest i dag og pratet med ei mobilsjappe i tromsø. Spurte om han visste når n95 8gb kommer. Han sa d er mange som spør etter den, men dessverre hadde han ingen dato. Jeg sa det var rart ettersom det sto på nettet at den var blitt sendt ut fra nokia, og dette var 15 okt sa jeg.

Hmm sier han også blar han opp norges største leverandør av mobiler på skjermen, der sto intet annet enn n95 deep plum og sand :(

Fan vil ha den mobben ass!

Som jeg skrev over så kommer det kanskje et lite parti før jul.

Per dags dato har ingen av de største leverandørene noen dato på denne modellen.

Lenke til kommentar
Hvor har du denne infoen fra? Og hvor viste de fram disse mobbene?

Infoen kommer rett ifra Nokia imens de viste fram de spennende nyhetene sine. :)

 

hvor?

Et sted der kun de som selger telefonene hadde tilgang. :p

Var på tele & data-kurs og fikk se litt av hvert som kommer framover.

 

EDIT: Må legge til at Fifa og det bilspillet var kjempeartig! N81 var desidert best på spill da. ;)

Endret av datating
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
å nå ble jeg glad :) jeg som hadde tenkt å vente helt til desember i år med å kjøpe denne. kanskje vi kan håpe på å få kjøpt den i november allerede ;) *glede seg* :fun:

 

eneste jeg gruer meg til er prisen..

Samme her :p Men jeg har forberedt meg på 7000 lapp :p

Den telefonen er måneds' tanke :love:

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Er det fortsatt ingen dato? :(

 

 

er stygt redd for at vi må vente til etter jul... har spurt etter denne i går både på el-kjøp, euroniccs, telekiosken, expert. Men alle sier det samme; "endelig lanserings dato vet vi ikke." :thumbdown:

Ja var og ute og spurte hos spaceworld,telekiosken,expert de hadde jo ikke hørt om den engang :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis jeg f.eks. kjøper den over ebay da? Må jeg betale ekstra moms eller? Jeg får vel ingen reklamasjonsrett vel? 0 forsikringer etc?

 

 

mitt råd er å vente. Kjøper du den i fra ebay så risikerer du at den ikke fungerer optimalt, ikke norskt shoftware, ikke garanti, piratkopi, mangler, manglende forsikring, reklamasjon osv

 

Da er det mye bedre å ha litt is i magen og vente den lille mnd som er igjen, om den kommer i slutten av/begynnelsen av desember/januar.

 

Skal vente selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...